2101, viaccess, 1972
2101, viaccess, 1972
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Minu originaalvärvi all oleval 1974 aasta 02-l on iluvõre tagune ka mustavärvi (auto on uuest peale meie peres olnud).
Värvikiht on väga õhuke ja on värvitud ainult külgmised plekid (radiaatori kohalt ja alt on värvimata). Ja on täpselt samakehvalt värvitud nagu kasutaja SexSix poolt pandud valge auto pildil, kuid see ei paista välja kui iluvõre ees on.
Kui ajad originaali taga siis pead ka sama kehvalt värvima muidu on tegu ülerestaureerimisega.
Ja samuti oli minu 1981 aasta 013 -l iluvõre tagune mustavärvi kuigi autot oli osaliselt värvitud aerosool värviga aga värvimise ajaks ei oldud viitsitud iluvõret eemalda ja sinna iluvõre taha eriti värvi ei sattunud.
Üldiselt mina vaatan esimese asjana iluvõre tagust, et kaugvaatlusel kindlaks teha, kas võib originaalvärviga tegemist olla. Tavaliselt kui auto on üle värvitud ei ole viitsitud värvida iluvõretagust teise värviga üle.
Edu musta numbri taotlemisel, ja ära alla anna kui esimesel korral läbi ei saa.
Uue värviga näeb see auto tõesti väga ilus välja.
[Muudetud: 27-1-2008 allah]
Värvikiht on väga õhuke ja on värvitud ainult külgmised plekid (radiaatori kohalt ja alt on värvimata). Ja on täpselt samakehvalt värvitud nagu kasutaja SexSix poolt pandud valge auto pildil, kuid see ei paista välja kui iluvõre ees on.
Kui ajad originaali taga siis pead ka sama kehvalt värvima muidu on tegu ülerestaureerimisega.
Ja samuti oli minu 1981 aasta 013 -l iluvõre tagune mustavärvi kuigi autot oli osaliselt värvitud aerosool värviga aga värvimise ajaks ei oldud viitsitud iluvõret eemalda ja sinna iluvõre taha eriti värvi ei sattunud.
Üldiselt mina vaatan esimese asjana iluvõre tagust, et kaugvaatlusel kindlaks teha, kas võib originaalvärviga tegemist olla. Tavaliselt kui auto on üle värvitud ei ole viitsitud värvida iluvõretagust teise värviga üle.
Edu musta numbri taotlemisel, ja ära alla anna kui esimesel korral läbi ei saa.
Uue värviga näeb see auto tõesti väga ilus välja.
[Muudetud: 27-1-2008 allah]
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Kas keegi oskab rääkida ka 72 a. kopikatest ,et mis ja kus ,jut on siin palju uuema aastakäigu masinatest,nimelt algusaastatel oli nii mõningates asjades jadetailides kole palju variante,edu uurimistöödel.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
sellest esimeste 01 erinevustest juba üks teema olemas:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid91893
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 5#pid91893
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kanalit ei tule, sest asun väga niiskes kohas, kaevust võtan vee ämbriga (st. ilma nöörita), nii et kanalit veega pole mul vaja. Sõpradel olemas tõstukid ja kanalid nii et hätta ei jää. Soojenduse lahendan esialgu paari kilovatise elektriradikatega... nokitsemise ajaks lükkan sisse, aga niisama seista masin võib ka külmas garaazhis, peaasi et kuivas....
Ahjaa majakese mõõdud suht tagasihoidlikud 8x4m...
Ahjaa majakese mõõdud suht tagasihoidlikud 8x4m...
Jupid Venemaalt!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Jällegi mõtlemiseks. Üks kasutaja saatis mulle sellise U2U, nii et paistab et on olnud nii ja naa... Võimalik et mustaks värviti kohe kui kui poest toodi auto koju, oli võimalik oma aja tuuning, või midagi korrosioni tõrje taolist.....
[Muudetud: 9/10/2007 viaccess]Algselt postitas: Üks kasutaja meie foorumist
Lugesin foorumist et käib vaidlus, kas võretagune must või kerevärvi. Uurisin isakäest järgi kellel on olnud umbes 20sigulli, ostis müüs remontis ja sõitis nendega. Tema mäletamist mööda olid iluvõre tagused kohe kindlasti kerevärvi, isegi tehasevärviall olevatel masinatel oli nii. Ja pealegi jabur ju kui vene auto on igatipidi robustne siis milleks vaja sellist ninnunännutust teha et värvida võretagune mida pole nähagi mustaks.
Jupid Venemaalt!
Jah, algusaastate kohta ei oska jällegi öelda, 05-l oli igatahes nii, et peale esimest värvimist ('94) hakkas iluvõre tagant see sadolin vaikselt kooruma. Alt tuli välja mattmust, mis pidi seal olema tehase poolt.
Teise värvimise ajal ('04) värvisin ka võretaguse uuesti mustaks. Värvija (aastal '86 Togliatti keret?ehhis praktikandina töödanud) soovitas ka seda, kuna ütlesin talle, et tahan hoida originaalsemat joont. Neid asju ta mulle nimetas, käskis iluliistud karpidele otsida, ja iluvõre/tagaaknaposti tuulutusvõre taguse mustaks värvida. Liiste ma enam ei pannud aga pintsliga lasin võretaguse üle küll...
Edit: lisan pildi seitsmekümnendate alguse Prantsuse turu reklaambro?üürist (Õige pilt on 2240x1680, nii et piisavalt detailne):
[Muudetud: 9.10.07 GTA]
Teise värvimise ajal ('04) värvisin ka võretaguse uuesti mustaks. Värvija (aastal '86 Togliatti keret?ehhis praktikandina töödanud) soovitas ka seda, kuna ütlesin talle, et tahan hoida originaalsemat joont. Neid asju ta mulle nimetas, käskis iluliistud karpidele otsida, ja iluvõre/tagaaknaposti tuulutusvõre taguse mustaks värvida. Liiste ma enam ei pannud aga pintsliga lasin võretaguse üle küll...
Edit: lisan pildi seitsmekümnendate alguse Prantsuse turu reklaambro?üürist (Õige pilt on 2240x1680, nii et piisavalt detailne):
[Muudetud: 9.10.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
GTA, aga võimalik et 86 aastal värviti mustaks küll, aga kas 70 aastal tehti ka seda? Muidu tänud ilusa vastuse eest
Aga üks päev juhtus nii et oli ilus ilm, ja kuna pereauto sai maha müüdud otsustasin kopikaga tööle minna. Garaaz lahti, kapott üles, paar liigutust bensupumba hoobaga ja võib käima panna. Käima läks ilusti, aga starter jäi peale keerasin süüde välja..... ei midagi, starter möllab edasi.... mass lülitit polnud, vaja kähku 14 võtit et aku klemm maha võtta....pole kuskil käepärast....vahepeal tõmbasin starteri küljest tõmbrelee juhtme....ei midagi.... ikka peal ja lõugab.... olin juba peaaegu paanikas kui hakkasin pagasnikust tööristakotist 14 võtit otsima, siis käis mitteväike krõps ja starter jäi seisma täites garaazi paksu suitsuga. Nii lõppes mu kopika starter ja tööle minekuks pidin naabrimeest paluma et ära viskaks.
Hiljem kollektori vahelt piiludes uhkelt vaatas vastu <SDELANO V ROSSII>.
Peab mõni päev võtta paar õlut ja SSSR starteri ja veeta üks ilus päevake garaazis.
Aga üks päev juhtus nii et oli ilus ilm, ja kuna pereauto sai maha müüdud otsustasin kopikaga tööle minna. Garaaz lahti, kapott üles, paar liigutust bensupumba hoobaga ja võib käima panna. Käima läks ilusti, aga starter jäi peale keerasin süüde välja..... ei midagi, starter möllab edasi.... mass lülitit polnud, vaja kähku 14 võtit et aku klemm maha võtta....pole kuskil käepärast....vahepeal tõmbasin starteri küljest tõmbrelee juhtme....ei midagi.... ikka peal ja lõugab.... olin juba peaaegu paanikas kui hakkasin pagasnikust tööristakotist 14 võtit otsima, siis käis mitteväike krõps ja starter jäi seisma täites garaazi paksu suitsuga. Nii lõppes mu kopika starter ja tööle minekuks pidin naabrimeest paluma et ära viskaks.
Hiljem kollektori vahelt piiludes uhkelt vaatas vastu <SDELANO V ROSSII>.
Peab mõni päev võtta paar õlut ja SSSR starteri ja veeta üks ilus päevake garaazis.
Jupid Venemaalt!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1390
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Eheee, tuttav kogemus, endal jäi Nivaga samuti starter möllama. Õnneks tuli akujuhe tõmmates ära.
Ja juhet tagasi pannes ei töötanud ja edaspidigi funkas kenasti.
Aga mis sellist starteri tööle jäämist põhjustab üldse?
Rääkisin iluvõretaguse asjus ka enda isaga:D Ta on toonud 70-ndatel mitu uut Ladat poest ära. Sealhulgas enda 74. aasta kopika. Tema ütluste kohaselt oli kõigi võretagune must. Tõsi 100% kindlalt ei osanud ta esimeste aastate omade kohta öelda. Aga ta siiski pakkus, et alati peaks olema must.
Ja juhet tagasi pannes ei töötanud ja edaspidigi funkas kenasti.
Aga mis sellist starteri tööle jäämist põhjustab üldse?
Rääkisin iluvõretaguse asjus ka enda isaga:D Ta on toonud 70-ndatel mitu uut Ladat poest ära. Sealhulgas enda 74. aasta kopika. Tema ütluste kohaselt oli kõigi võretagune must. Tõsi 100% kindlalt ei osanud ta esimeste aastate omade kohta öelda. Aga ta siiski pakkus, et alati peaks olema must.
starter jääb sellepärast tööle, et ilmselt tulenevalt suurest mootori koormusest (kulunud puksid, lühiskeerud, mustunud rootori lamellid vms) on esimene käivitusvoolu impulss nii suur, et keevitab tõmberelee kontatplaadi kontaktklemmide külge kinni = starter jääb peale.
sdelano v rossii tõõmbereleesid ei soovita, kuna seal kontatklemmide ning plaadi vahel kehvakene ning kipuvad ilusti maha põlema..
ühel sulas isegi ära see kontaktklemm - ilmselt oliõhem kui ette nähtud..
sdelano v rossii tõõmbereleesid ei soovita, kuna seal kontatklemmide ning plaadi vahel kehvakene ning kipuvad ilusti maha põlema..
ühel sulas isegi ära see kontaktklemm - ilmselt oliõhem kui ette nähtud..
Roolin nii kuis jaksan
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Jagaks siinkohal oma kogemust starteriga, mitte küll VAZ toodang, aga vene oma siiski. Õigemini on tegu mõistatusega, mille täpset vastust ei tea isegi.
Sümptom oli selline: Pannes auto käima, jäi starter peale. Võtmest süüte välja keeramine jättis käima nii mootori, kui ka starteri.
Võtsin tõmberelee maha. Midagi kokku ei olnud sulanud. Kehitasin õlgu, puhastasin ja panin kokku jälle. Korras. Mõne aja pärast probleem kordus.
Leidsin armatuuri alt veel ühe relee, mis rakendus starterit andes. Selle kinnitus kerega oli pisut logisev. Keerasin selle tugevamini kinni. Jälle korras. Ootan huviga järgmist starteri undamist.
PS. Esikandle tagune oli 1972. a. valgel autol must. Värvitud lohakalt, survepesuriga pestes tulid tükid maha. Vt SexSix'i poolt saadetud pilti. See on (oli) originaalvärvi all ja kindlalt "tuunimata" auto.
Üks mõte seletamaks kandletaguse mustaks olemist ja mitteolemist võiks olla järgmine: heledates toonides auto kandletagused võõbati mustaks, tumedamate värvidega autodel mitte.
Sümptom oli selline: Pannes auto käima, jäi starter peale. Võtmest süüte välja keeramine jättis käima nii mootori, kui ka starteri.
Võtsin tõmberelee maha. Midagi kokku ei olnud sulanud. Kehitasin õlgu, puhastasin ja panin kokku jälle. Korras. Mõne aja pärast probleem kordus.
Leidsin armatuuri alt veel ühe relee, mis rakendus starterit andes. Selle kinnitus kerega oli pisut logisev. Keerasin selle tugevamini kinni. Jälle korras. Ootan huviga järgmist starteri undamist.
PS. Esikandle tagune oli 1972. a. valgel autol must. Värvitud lohakalt, survepesuriga pestes tulid tükid maha. Vt SexSix'i poolt saadetud pilti. See on (oli) originaalvärvi all ja kindlalt "tuunimata" auto.
Üks mõte seletamaks kandletaguse mustaks olemist ja mitteolemist võiks olla järgmine: heledates toonides auto kandletagused võõbati mustaks, tumedamate värvidega autodel mitte.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
To Doris: Starter oli tutikas, nii et kulumised ja mustus pole siin süüdi, ainukeseks süüdlaseks jääb starteri tootja...
To Krister: Mu starteri puhul võtmest mootor jäi ikkagi seisma, ja tõmbrelee tõmbas kahvli tagasi nii et möllamine oli nn ooteasendis. Võtan lahti siis on selge pilt... Aga su mõistatuse lahendamiseks äkki vihjeks :süütelukk: või :kuskil millegi vastu käiv mingi juhe:
To Arvi100: Su pildil auto pole originaal, selline vuffel esivõre märk maksab poes 54 rubla..
To Krister: Mu starteri puhul võtmest mootor jäi ikkagi seisma, ja tõmbrelee tõmbas kahvli tagasi nii et möllamine oli nn ooteasendis. Võtan lahti siis on selge pilt... Aga su mõistatuse lahendamiseks äkki vihjeks :süütelukk: või :kuskil millegi vastu käiv mingi juhe:
To Arvi100: Su pildil auto pole originaal, selline vuffel esivõre märk maksab poes 54 rubla..
Jupid Venemaalt!