2101, viaccess, 1972

2101, viaccess, 1972

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

2101, viaccess, 1972

#1

Postitus Postitas viaccess » 04 Apr 2006 00:05

Kui inimesel pole m6istust, siis see on igaveseks! Selline oli mu naise reaktsioon mu uue ostu peale....
Juhtus nii et helistas mu Tartu s6ber (tema k2est ostsin viamobile) ja ytles et ta on sunnitud vanaisa auto emexisse viia sest pole enam ta kuskil hoida. Teadsin et masin p2ris vanake ja v2ikese l2bis6iduga, siis kohe otsustasingi et 2 zigulli horosho, nu a tri lutshe ;)
Saigi ta vaesekene toodud Tartust Valka... Vanaisa on ikkagi p2ris vanamees ka ja ta j6udis esiukse tagurpidi s6ita ja terve parema kylje 2ra kraapida... Kuid varem auto oli v2ga h2sti hoitud, olemas serviseraamat ja ostupaber kaupluse VOLGA pitsatiga... Peale ostu auto oli tykkideks lahti v6etud, m22ritud, kaetud ja uuesti kokku pantud... T2nu sellele h2sti s2ilinud kere!!!!
Mootor teeb h22lt kuid k6va kl6bin tuleb ylevalt, arvatavasti kulunud nukkv6ll ja katkine ketileevendi....
Kaasa sai terve pakiruum NSVL aegseid varuosi
Nii et nostalgia.....


[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]Pilt
Jupid Venemaalt!


CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#2

Postitus Postitas CozmonauT » 04 Apr 2006 00:15

helisüsteem on vägev :)

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3910
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#3

Postitus Postitas logman » 04 Apr 2006 00:26

Kuule ,sellest saab saia! Kingid naisele.
Aga stereokeskus on tõega bro :cool: ,nagu diskupult või "sang" neegrifilmist.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#4

Postitus Postitas olaaf » 04 Apr 2006 09:31

peab vist valka tulema millaski..
päris huvitav..
sellele kerele ilusti eeltöö+korralik värv ja mootor ning ongi vägev originaal olemas..
mis siis kollasest saab?
teed selle korda ja siis kollase kallale?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#5

Postitus Postitas wilson » 04 Apr 2006 10:03

mis asi see salongis vasakul pedaalide juures veel on??
muidu täitsa kena kopka:cool:

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#6

Postitus Postitas viaccess » 04 Apr 2006 11:50

Algselt postitas: wilson
mis asi see salongis vasakul pedaalide juures veel on


Seal on lisaseadmete juhtpult. Yks lyliti lylitab kliima sisse (tagaaknal n2ha ;)) siis on võimalus sealt voolu võtta kandelambi jaoks näiteks. Pildil näha et muusikakeskusele toide võetud ka sealt.
Muide see vanamees oli hull elektroonik, ja autol palju igasugu salalukke ja elektrilisasid. Ka tehtud türistorite pealt elektroonsüüde või misiganes seda kutsutakse...
Plaan ongi sellest pillist teha samasugune mis 72 aastal Volga poest välja veeres. Loomulikult natuke NSVL tuuningut ka :D

To Olku: Kollasega ei hakkagi jamama sõidan niikaua kui koos püsib, siis saadan pensionile.
Jupid Venemaalt!

Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

#7

Postitus Postitas Kiwa » 05 Apr 2006 11:53

Kuna autot näha saab viaccess?? tule näita meile ka seda pilli.. me Tartsiga tahame näha;)
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#8

Postitus Postitas viaccess » 16 Apr 2006 18:13

Kuna Tartsil hetkel pole garaazis ruumi, asi edasi eriti ei liigu.
Kohendasin salongi natuke, eemaldasin ülearused asjad, asi sai palju kenamaks
mõned pildid armatuurist

Pilt
Pilt

Eemaldasin vanakesed istmekatted ja selgus et istmed väga hästi säilinud

Pilt

Stiilne võtmehoidja


Pilt

Sdelano v CCCP

Pilt

Õige läbisõit, esimene ring loomulikult

Pilt

Kolm pildikest kapoti alt
Pilt
Pilt
Pilt


Kuna auto läheb originaali taastamisele, siis on vaja mõned asjad:

1. 01 stanged! uued või ideaalselt säilinud, komplektsed
2. Liistud mis olid karpide küljes
3. äkki kellegil leidub uusi NORMA turvavöid PILT
4. Esivõrel oleva märgi NB! Korraliku!!! PILT

Kas originaalis ümarad peeglid olid mõlemal pool, või ainult vasakul, vasakpoolne olemas, kuid paistab et kinnitus nn pooleli, on kellegil pilt kuidas ta käib kinni...
Pakkuda võib ükskõik mis 01 juppe, mis on uued või on hästi säilinud.

[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]

[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]

[Muudetud: 10/11/2008 viaccess]
Jupid Venemaalt!

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#9

Postitus Postitas Raxo » 16 Apr 2006 18:28

Aknapesu on vale :P
Ja esimesed jalamatid ka.

Ümmargune peegel oli ainult vasakul, kinnitus kolme kruviga kohe ukse külge vist.

Kas gaasipedaal on isegi originaal jäetud?

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#10

Postitus Postitas viaccess » 16 Apr 2006 18:40

Aknapesu juba mahavõetud ja olemas õige kott :) vaja ühendada pumbaga.
Aga mis viga Jalamattidel,selliseid ju tehti kogu aeg, originaalis matte üldse polnud.
pedaal originaal jah..
Jupid Venemaalt!

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1369
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#11

Postitus Postitas Mel » 16 Apr 2006 18:44

Peegel oli ikka poritiiva peal ja ainult vasakul.
Täpsemalt ukse poolse nurga peal.

Mis karp ja rull need seal karpa pool kapoti all on?
Mina arvasin senini, et alguse siksid olid kõik raadiotega varustatud. Kas see nii ei olegi?
Nüüd ka Fiati poltidest fotosüüdistus olemas:cool:

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#12

Postitus Postitas Raxo » 16 Apr 2006 19:01

Algselt postitas: viaccess
Aga mis viga Jalamattidel,selliseid ju tehti kogu aeg, originaalis matte üldse polnud.

Nüüd siis tean, miks mul mattide taga on 1977 kirjas :lol

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3910
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#13

Postitus Postitas logman » 16 Apr 2006 22:06

Nullühe plokikaas :o ,surveaste 8,8 - vaat see on totshno just see ehe kopik. Ja värv ,oi seda värvi.... sellist pole päris ammu näinud.:rolleyes

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#14

Postitus Postitas GTA » 16 Apr 2006 22:20

...kujutan ette mis selle autoga oleks võinud juhtuda kui see mingi nolgi kätte oleks sattunud... pemmi istmed, sierra rool, ja põllule kündma:sein Ja ega see emexi variantki parem poleks olnud:rolleyes Liigagi tihti on sellised uunikud kõige kaduva teed läinud. Aga õnneks sattus see kopejek vist kõige õigema inimese kätte...

Edu, ehk näeb juba suvel liikumaski?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#15

Postitus Postitas Raxo » 16 Apr 2006 22:21

Algselt postitas: logman
Nullühe plokikaas :o ,surveaste 8,8 - vaat see on totshno just see ehe kopik.

Kas see on nagu haruldus?


Viaccess'ile muidugi jõudu originaali taastamisel :)

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#16

Postitus Postitas GTA » 16 Apr 2006 22:24

8,8 kaant tehti vist '73 aasta lõpuni kui ma ei eksi. Seega suht haruldane tõesti kui võtta taustaks kogu ülejäänud miljonid hiljem toodetud võrrelduna paarisaja tuhandega, mis esimestel aastatel sellise said.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#17

Postitus Postitas viaccess » 16 Apr 2006 22:43

Algselt postitas: Mel
Mis karp ja rull need seal karpa pool kapoti all on?


Karp on Türistorite süüde mingi plokk, rulliks sa vist pidasid masslülitit, sisse saab lülitada seest, kusjuures eelmine omanik aku viis pakasnikusse, eks veneaegse defitsiiti pärast oli sunnitud nn tangiakut kasutama. Praegugi 85A aku peal.

Algselt postitas: Raxo
Viaccess'ile muidugi jõudu originaali taastamisel


Suured tänud!!! jõudu läheb siin kõvasti vaja...

Algselt postitas: GTA
ehk näeb juba suvel liikumaski?


Loodan Summercambile sellega minna :wow
Jupid Venemaalt!

effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

#18

Postitus Postitas effekt » 17 Apr 2006 22:08

mis buumariga juhtus? ma kah korraks arvasin, et sul mõistus koju tuli :D. ok. tegelikult plaanin kunagi veel üht ladat proovida.
jahil

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#19

Postitus Postitas viaccess » 18 Apr 2006 13:40

BMW on alles ja kasutusel nn. pereautona. Ladakopikad on mu isiklik hobby.
Jupid Venemaalt!

krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 248
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Autod: 2101 '80

#20

Postitus Postitas krister » 19 Apr 2006 11:00

Ilus kopikas!

Vaatan, et teadliku inimesena oled salongi tahavaate peegli vahetanud originaali vastu. Välimine peegel asub jah vasakul ja tiiva küljes, kusjuures originaaltiival on selle jaoks kolm kruviauku juba olemas. Muuseas, raadioantenn peaks samuti asuma vasakul tiival, paigaldamist vaata ?iguli raamatust.
Esiklaas tundub olevat originaal, all kenad niiskuskahjustused. Armatuur on ka ilus ja ilma pragudeta.
Kuidas kere muidu on, kui jätta kõrvale väikesed mõlgid ja kriimustused? Pagasnikupõhi? Mis neil stangedel viga on? Piltidelt paistavad suht ok olevat.

Kogemuste põhjal on esimestel 2101-l on järgmised erinevused:
(Siit on välja jäetud 01 ja 011 vahelised erinevused)

- Tahavaate peeglid. Välimine ümmargune esitiival. Sees trapetsi kujuline, mille plastmassääris helehall ja peenem. Hilisematel on välimine tahavaatepeegel ristküliku kujuline ja kuulus hoopis lisavarustusse, seesmisel on plasmassrant must ja paksem.
- Armatuur on tihedate triipudega, hilisematel triipe poolevähem.
- Kellad. Hõbedase taustaga. Õli, laadimise, suunatule jne. tulukesed kitsad. Hilisematel autodel on tuled suuremad. Mõne info kohaselt paigaldati eksporti minevatele 2101-le 011 kellad (taust siis must).
- Salong: Keeruline kirjeldada täpseid erinevusi, kuid kui kõrvutada siis märkab küll. Hilisemate autode kunstnahana kasutatav materjal tundub olema teine. Istmete õmblused kohmakamad. Ühesõnaga uuemad on kehvemalt viimistletud.
- Kolmnurkakna tihendid on esimestel 01-l teravatipulised. Hilisematel on nad ümarad.
- Gaasipedaal kinnitus põrandale. Sarnane pedaal oli ka 03-del.
- Tuled. Suuna-piduri, gabariidi tuledel puuduvad igasugused E-tähistused. Nad on siledad.
- Klaasid. Puuduvad samuti E-tähistused. Selleasemel on kirjutatud venekeelsete tähtedega BOR ja veel midagi.
- Stanged. 1970-71 aasta masinatel võib kohata stangesid, mille kihvad on nurgelised. 1972. a. masinal peaksid nad juba kaarjad olema.
- Plokikaan muutus 1975. a. Sellest ka siin foorumis juttu olnud.
- Itaalia keelseid kirju võid selle auto juures kohata veel mootoris, plokikaanepoltidel ja esimstel suunatuledel.
- Õhufiltri kaan kinnitub liblikmutritega, peal sinine silt venekeelse kirjaga, mis teatab, et iga 10000km järel peaks filterelementi vahetama.
- Esitiivadel on kapoti vibreerimise vältimiseks kummalgi pool kaks kummist "nibu".
- Kas esimestel 01-l ei olnud ka pingeregulaator erinev hilisematest?

Kui keegi oskab nimekirja täiendada, siis lasku aga käia.

Tundub, et sul on enamus "nips" asju olemas. Igatahes edu originaali taastamisel!!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist