2105, dasf, 1982

2105, dasf, 1982

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

:lol roolis istud nagu kartautos
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

Mis istmed need on seal sees?kas kudagi ise lastud midagi teha vöi ongi mingi valmis toode olnud selline wöi? ega neid valgeid näidikuid sul kuskil enam pole arvutis midagi,tahax endale ka.mudu igati kena auto.
c
Critical
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 11 Mär 2002 21:13

Postitus Postitas Critical »

Nu räägi... mis mootoriga juhtunud on, enam edasi ei käi (piibel täna) Kahtlaselt podises, kuuldavasti olid lutti ka saanud seal mingilt pillilt. Samas välimus paistab korras olevat, oled siin viimsi vahel mitu korda vastu tulnud.

http://www.zone.ee/ccdlab1/piibe07/DSC01677.jpg
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

mis istmed need seal autos sees on?
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

ma ise ka ei oska öelda mille omad
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

ma tänan abimehi kes aitasid mul need pildid üles panna aga pilte on veel :)
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

nimelt mis ma selle ajaga korda tegin :

vahetasin ära esimesed istmepõhjad ja vasaku tagumise põhja
küljekarbid:)
tagumise pagasruumipõhja ja taga luugi
ja tegin eeltöö ja lõpuks värv ka selga
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

räägi mootorist ka. kuidas see pritsung peab? milliseid jamasid esinenud, kui on esinenud. :spin
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Kuradi ilus masin ikka. Oled sellega vist ikka päris palju vaeva ka näinud? Mis veel plaanis?
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

mitme tollised need valukad seal all on?
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

nii siis ma vastan teie küsimustele:lol
pritsung on ennast siiani hästi üleval pidanud:)
vedrud on jah lühemaks lõigatud ja sinna vahele kummipuksid pandud et jäigem oleks;)
valukad on 15 tollised ja rehvimõõt 195/50/15 :cool:
plaanis on kulmud ära lõpetada ja antikas korda teha
rohkem nagu muud praegu ei oskaki öelda :rolleyes
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Kui palju vedrusi maha löikasid (mitu tiiru
vöi mitu kraadi)?
Kas kummipuksid panid nii esimeste kui
tagumiste vedrude vahele?
Arrogance diminishes wisdom.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Väga ilus auto:o. Annan au.

Aga mootori kohta tekkis küsimus. Kust, kuidas sa mootorist ~93kW said?

Ehitusaasta: 1982
Võimsus (kW): ~93
Kiirendus 0-100 (s): 11-12
Asukoht: Eesti
Omanik: dasf
Lisatud: 24.12.2003

Andmed saadud: http://www.carrating.org/car.php?78
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

see 11-12 sek on ikka väga närune tulemus mu arust selle 93kw kohta
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

vedrusi on lõigatud eest 1 ring
ja tagant 2 ringi
mõlematele vedrudele on lisatud kummipuksid
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Ma täpselt ei tea kuidas tema just tegi, aga ma arvan et keevitas pleki selle ukselingi augu ette ja tõmbas pahtli peale, ega muud teist võimalust ju eriti ei ole :puzzled
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

Vapustavalt ilus masin :D
ma ei oskagi muud öelda
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

seest lahti ikka ma arvan :cool: aga jah.. üldiselt kõva masin...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

tänan :)
ega teilgi kehvemad masinad ole
nimelt tagaukse lingi kohad on kinni keevitatud mitte plekiga vaid sinna on pandud õhem metallplaat ja pahtlit ka
uksed käivad lahti seest poot
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Küsimus selle tiiva kohta:Kas see on ise tehtud või on see mõne teise auto oma??
Kui on siis mis auto oma??
Vasta