2. leht 5-st

Postitatud: 19 Apr 2006 08:47
Postitas doris
Olku oli jälle tubli ja vahetas siis esmaspäeval lõpuks ära ukselingid ja reguleeris ka uksed ära :)
Samuti olemas ka uued keskluku mootorid - need ka see nädalavahetus vahetusse.
Igatahes nüüd saab uksed esimese nupu vajutusega lahti ja ukse lingid ei jää alla kinni ja jõuab ka uksi liigutada kinni lahti :)
Ühesõnaga , kel mure ustega siis pühendada paar tundi neile ja asi korras - odavalt.
PS. uus ukselink koos mehhanismiga maksis 65kr (no igaksjuhuks, äkki kellelgi vaja seda infot)

Postitatud: 23 Apr 2006 23:23
Postitas doris
sai jälle vähe autot näpitud nädalavahetusel. Pagassist avastasime siis mädanenud matid:

Pilt

Pilt

samuti vahetasime ära kesklukumootorid mis olid ka poolmädad. Ja see kuidas need ühendatud olid -:kuri:
Pilt

Ja ka olku jäi pildile õõtshoobade ja sarniiride vahetusega... :)
Pilt

Postitatud: 23 Apr 2006 23:49
Postitas viaccess
Olku paneb kokkujooksu nurgad silma järgi :)

Postitatud: 24 Apr 2006 08:47
Postitas olaaf
nii ta oli..
sõita on ju vaja :D
ütleme nii, et peale 155/80 talvekate millest üks haiget sai 175/70 slikk alla pannes on autoga nagu imelik sõita lausa.. pane kang läbi rooli..
eks pärast sai selgeks, et kui kummis oli 0,8At rõhku :D

Postitatud: 24 Apr 2006 09:14
Postitas berg
igati äge putukas:D mis asi see avahi foorum on? ehk kunagi joonel näeme :spin

Postitatud: 24 Apr 2006 11:11
Postitas doris
foorumis siis selline liige nimega "avahi"

Postitatud: 25 Apr 2006 15:42
Postitas olaaf
niih,

ralli mootorikinnitused on käes.
asjad on ikka korralikust raskest rauast.
pilt ka:
Pilt

tänud Andrusele varustamise eest..

esialgu on tulemas autole siis suve jooksul esi ja tagu amordipüstakute risttugi..
ja käiguvahetusmehhanismiga on plaanis midagi ette võtta..
nädalavahetusel tuha juurde kollektorit installeerima...

Postitatud: 26 Apr 2006 22:01
Postitas tiit
Algselt postitas: logman
Samas aga esipiduri kettad olid väga kenad. Vahetatud?
No mul on ka 80 000 sõitnud ja ei saa mitte aru et ketas kulunud oleks.
Olku palju mootoripadjad maksid? Tuleb endal ka ikka enne järgmist talve ära vahetada.

Postitatud: 30 Apr 2006 13:39
Postitas olaaf
nii,

nüüd siis kollektor installeeritud koos üsna sportliku väljalaskega..
Pilt

algas asi kõikvõimalike asjade maha monteerimisega..
Pilt

vana summuti eraldasime relakaga. kollektor oli ikka eriline vene inseneride leiutis.. sellest kahjuks pilti ei teinudki.. ehk tuha teeb.
teisest lamdast loobusime üldse esialgu.
esimene lamda kolis sinna kus muidu teine pesitsema peaks.
juhet pikendasime täpselt 62cm :)

kapotiall erilisi üllatusi polnud. kõik pistikud õnneks täiesti erinevad - midagi kuskile valesti pista pole võimalik..

peasüüdlane ka siis:
Pilt

ja teise nurga alt ka:
Pilt

tulemusega olen väga rahul.. linnas on väljalase hiirvaikne - kuulda pole midagi, aga kui pedaali suruda ning pöörded üle 3000 jõuavad hüüab ikka täiest kõrist..
sumpa install on tasemel - midagi ei käi vastu, ei logise jne.

lisaks kollele sai installitud ka jäigad mootorikinnitused milleta ei kujuta enam sõitu ette. sobisid pmst ideaalselt. mootor 95% jäik - kuhugi suunas ei liigu eriti. enam ei kao käigukang kiirendades käiku vahetades armatuuri alla :P
treppis teel ei viska ka teist käiku välja..
loomulikult tuli seoses jäikade kinnitustega tõsta ka tühikäiku - esialgu sai gaasihoovastikku peale keeratud. peab uurima kuidas seda tõsta. ideaalne oleks 1000rpm.
760 ilmselgelt liiga madal..

kokkupanemise käigus sai kiigatud ka gaasijaotusrihma pingutusrulli - oli viimane väga läbi- sisemine plastikust serv oli seestpoolt väljapoole lausa auklik.. laagrikuulid katki - kõrinat päris palju. hea, et asendus kaasas oli..

igatahes meie oleme rahul :)

Postitatud: 16 Mai 2006 21:56
Postitas doris
auto käis siis üle pika aja jälle pesulas, et ennem reisi natukenegi viisakam välja näha :)

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Mai 2006 22:21
Postitas viaccess
Nice! Miks paagiluuk teist värvi on?

Postitatud: 17 Mai 2006 09:56
Postitas olaaf
nii kukkus välja :P

paagiluuk tuleks üle värvida aga kuidagi pole mahti..
võiks öelda, et see on ulmetuuning :P

Postitatud: 17 Mai 2006 11:20
Postitas doris
kui nüüd päris aus olla siis endine omanik kui hakkas autot värvima siis unustas luugi koju kapi peale...
Aga kurb uudis on see, et me peame auto niikuinii uuesti ülevärvima. Ja parem kui juba see suvi. Nimelt tallinna soolateed on teinud oma töö juba tagaluugile ja kapotile ja natuke ka külgedele..

Postitatud: 18 Mai 2006 11:45
Postitas tiit
Jäin praegu pilte vaatama - kas sumpsi tagumine osa käib sul silla alt?

Postitatud: 30 Mai 2006 10:58
Postitas olaaf
ikka üle silla.. asi on niivõrd põhjale lähemal

Postitatud: 07 Juun 2006 09:27
Postitas doris
smaar sai siis uue absorberi klapi omanikusks ja ka gaasipedaali asendi anduri.
Ennem me ei saanud aru milleks see absorberi klapp vajalik on - nüüd siis peale vahetust selgus - enam ei lähe mootor keema :) vähemasti mitte nii kiiresti kui varem. Praegu paigalseistes ja tühikäigul töötades pole täheldanud üldse nii drastilist temperatuuri tõusu kui varem.

Postitatud: 07 Juun 2006 09:47
Postitas tiit
Siis oli klapp ilmselt ikkagi lahti koguaeg. Tiris sealt lisaõhku ja sellest ka lahja segu ja kõrge temperatuur

Postitatud: 07 Juun 2006 10:18
Postitas olaaf
vanast smaari kollest ka pilt
Pilt
paneb muigama mis...

34mm toru kui ma ei eksi :)

Postitatud: 07 Juun 2006 12:30
Postitas doris
Selle lisaõhuga ka selline asi et pardakompu karjus ka vahepeal et liiga suur lisaõhu hulk vms. Olku oskab vast täpsustada. Igatahes vahest löövad seal ette vägagi naljakad errorid. Aga samas on väga nende järgi autole väljavahetamist vajavad jubinad osta. Auto koguaeg korras ja hea kohe sõita.
Õnneks on auto nii uus et hetkel saab juba probleeme ennetada, mitte et siis kui juba laguneb siis kiirelt midagi ostma ja parandama...
Praegu vaja veel ainult tagumised pidriklotsid ja amortisaatorite ring vahetada. Starteri pendiks ka igaksjuhuks vahetusse.
Eks siis vaatab edasi mida võiks veel uue vastu vahetada.

Postitatud: 15 Juun 2006 12:01
Postitas doris
Tiit aitas meil vahetada eelmine nädalavahetus ka kütuse rõhuregulaatori, mis oli ka otsad andnud. Enam ei ole segu liiga rikas ega ka liiga lahja.. Ja kapoti sai ka lõpuks paika reguleeritud.
Vahetamist ootab veel bensiini filter.
Samuti installisime alla uued sinised pori lapatsid - loodan varsti pildi ka panna - igatahes väga "ülbe" näeb auto nendega välja. Kui kurvis hoolega kallutada siis esimesed on loha :)