21083, atzkarik, 2002

21083, atzkarik, 2002

Eesti Ladaklubi liikmete autod
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Olku oli jälle tubli ja vahetas siis esmaspäeval lõpuks ära ukselingid ja reguleeris ka uksed ära :)
Samuti olemas ka uued keskluku mootorid - need ka see nädalavahetus vahetusse.
Igatahes nüüd saab uksed esimese nupu vajutusega lahti ja ukse lingid ei jää alla kinni ja jõuab ka uksi liigutada kinni lahti :)
Ühesõnaga , kel mure ustega siis pühendada paar tundi neile ja asi korras - odavalt.
PS. uus ukselink koos mehhanismiga maksis 65kr (no igaksjuhuks, äkki kellelgi vaja seda infot)
Roolin nii kuis jaksan
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

sai jälle vähe autot näpitud nädalavahetusel. Pagassist avastasime siis mädanenud matid:

Pilt

Pilt

samuti vahetasime ära kesklukumootorid mis olid ka poolmädad. Ja see kuidas need ühendatud olid -:kuri:
Pilt

Ja ka olku jäi pildile õõtshoobade ja sarniiride vahetusega... :)
Pilt
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Olku paneb kokkujooksu nurgad silma järgi :)
Jupid Venemaalt!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nii ta oli..
sõita on ju vaja :D
ütleme nii, et peale 155/80 talvekate millest üks haiget sai 175/70 slikk alla pannes on autoga nagu imelik sõita lausa.. pane kang läbi rooli..
eks pärast sai selgeks, et kui kummis oli 0,8At rõhku :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

igati äge putukas:D mis asi see avahi foorum on? ehk kunagi joonel näeme :spin
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

foorumis siis selline liige nimega "avahi"
Roolin nii kuis jaksan
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

niih,

ralli mootorikinnitused on käes.
asjad on ikka korralikust raskest rauast.
pilt ka:
Pilt

tänud Andrusele varustamise eest..

esialgu on tulemas autole siis suve jooksul esi ja tagu amordipüstakute risttugi..
ja käiguvahetusmehhanismiga on plaanis midagi ette võtta..
nädalavahetusel tuha juurde kollektorit installeerima...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: logman
Samas aga esipiduri kettad olid väga kenad. Vahetatud?
No mul on ka 80 000 sõitnud ja ei saa mitte aru et ketas kulunud oleks.
Olku palju mootoripadjad maksid? Tuleb endal ka ikka enne järgmist talve ära vahetada.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nii,

nüüd siis kollektor installeeritud koos üsna sportliku väljalaskega..
Pilt

algas asi kõikvõimalike asjade maha monteerimisega..
Pilt

vana summuti eraldasime relakaga. kollektor oli ikka eriline vene inseneride leiutis.. sellest kahjuks pilti ei teinudki.. ehk tuha teeb.
teisest lamdast loobusime üldse esialgu.
esimene lamda kolis sinna kus muidu teine pesitsema peaks.
juhet pikendasime täpselt 62cm :)

kapotiall erilisi üllatusi polnud. kõik pistikud õnneks täiesti erinevad - midagi kuskile valesti pista pole võimalik..

peasüüdlane ka siis:
Pilt

ja teise nurga alt ka:
Pilt

tulemusega olen väga rahul.. linnas on väljalase hiirvaikne - kuulda pole midagi, aga kui pedaali suruda ning pöörded üle 3000 jõuavad hüüab ikka täiest kõrist..
sumpa install on tasemel - midagi ei käi vastu, ei logise jne.

lisaks kollele sai installitud ka jäigad mootorikinnitused milleta ei kujuta enam sõitu ette. sobisid pmst ideaalselt. mootor 95% jäik - kuhugi suunas ei liigu eriti. enam ei kao käigukang kiirendades käiku vahetades armatuuri alla :P
treppis teel ei viska ka teist käiku välja..
loomulikult tuli seoses jäikade kinnitustega tõsta ka tühikäiku - esialgu sai gaasihoovastikku peale keeratud. peab uurima kuidas seda tõsta. ideaalne oleks 1000rpm.
760 ilmselgelt liiga madal..

kokkupanemise käigus sai kiigatud ka gaasijaotusrihma pingutusrulli - oli viimane väga läbi- sisemine plastikust serv oli seestpoolt väljapoole lausa auklik.. laagrikuulid katki - kõrinat päris palju. hea, et asendus kaasas oli..

igatahes meie oleme rahul :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

auto käis siis üle pika aja jälle pesulas, et ennem reisi natukenegi viisakam välja näha :)

Pilt

Pilt

Pilt
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Nice! Miks paagiluuk teist värvi on?
Jupid Venemaalt!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nii kukkus välja :P

paagiluuk tuleks üle värvida aga kuidagi pole mahti..
võiks öelda, et see on ulmetuuning :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kui nüüd päris aus olla siis endine omanik kui hakkas autot värvima siis unustas luugi koju kapi peale...
Aga kurb uudis on see, et me peame auto niikuinii uuesti ülevärvima. Ja parem kui juba see suvi. Nimelt tallinna soolateed on teinud oma töö juba tagaluugile ja kapotile ja natuke ka külgedele..
Roolin nii kuis jaksan
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Jäin praegu pilte vaatama - kas sumpsi tagumine osa käib sul silla alt?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ikka üle silla.. asi on niivõrd põhjale lähemal
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

smaar sai siis uue absorberi klapi omanikusks ja ka gaasipedaali asendi anduri.
Ennem me ei saanud aru milleks see absorberi klapp vajalik on - nüüd siis peale vahetust selgus - enam ei lähe mootor keema :) vähemasti mitte nii kiiresti kui varem. Praegu paigalseistes ja tühikäigul töötades pole täheldanud üldse nii drastilist temperatuuri tõusu kui varem.
Roolin nii kuis jaksan
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Siis oli klapp ilmselt ikkagi lahti koguaeg. Tiris sealt lisaõhku ja sellest ka lahja segu ja kõrge temperatuur
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vanast smaari kollest ka pilt
Pilt
paneb muigama mis...

34mm toru kui ma ei eksi :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Selle lisaõhuga ka selline asi et pardakompu karjus ka vahepeal et liiga suur lisaõhu hulk vms. Olku oskab vast täpsustada. Igatahes vahest löövad seal ette vägagi naljakad errorid. Aga samas on väga nende järgi autole väljavahetamist vajavad jubinad osta. Auto koguaeg korras ja hea kohe sõita.
Õnneks on auto nii uus et hetkel saab juba probleeme ennetada, mitte et siis kui juba laguneb siis kiirelt midagi ostma ja parandama...
Praegu vaja veel ainult tagumised pidriklotsid ja amortisaatorite ring vahetada. Starteri pendiks ka igaksjuhuks vahetusse.
Eks siis vaatab edasi mida võiks veel uue vastu vahetada.
Roolin nii kuis jaksan
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Tiit aitas meil vahetada eelmine nädalavahetus ka kütuse rõhuregulaatori, mis oli ka otsad andnud. Enam ei ole segu liiga rikas ega ka liiga lahja.. Ja kapoti sai ka lõpuks paika reguleeritud.
Vahetamist ootab veel bensiini filter.
Samuti installisime alla uued sinised pori lapatsid - loodan varsti pildi ka panna - igatahes väga "ülbe" näeb auto nendega välja. Kui kurvis hoolega kallutada siis esimesed on loha :)
Roolin nii kuis jaksan
Vasta