21083, atzkarik, 2002
21083, atzkarik, 2002
Olku oli jälle tubli ja vahetas siis esmaspäeval lõpuks ära ukselingid ja reguleeris ka uksed ära
Samuti olemas ka uued keskluku mootorid - need ka see nädalavahetus vahetusse.
Igatahes nüüd saab uksed esimese nupu vajutusega lahti ja ukse lingid ei jää alla kinni ja jõuab ka uksi liigutada kinni lahti
Ühesõnaga , kel mure ustega siis pühendada paar tundi neile ja asi korras - odavalt.
PS. uus ukselink koos mehhanismiga maksis 65kr (no igaksjuhuks, äkki kellelgi vaja seda infot)
Samuti olemas ka uued keskluku mootorid - need ka see nädalavahetus vahetusse.
Igatahes nüüd saab uksed esimese nupu vajutusega lahti ja ukse lingid ei jää alla kinni ja jõuab ka uksi liigutada kinni lahti
Ühesõnaga , kel mure ustega siis pühendada paar tundi neile ja asi korras - odavalt.
PS. uus ukselink koos mehhanismiga maksis 65kr (no igaksjuhuks, äkki kellelgi vaja seda infot)
Roolin nii kuis jaksan
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nii ta oli..
sõita on ju vaja
ütleme nii, et peale 155/80 talvekate millest üks haiget sai 175/70 slikk alla pannes on autoga nagu imelik sõita lausa.. pane kang läbi rooli..
eks pärast sai selgeks, et kui kummis oli 0,8At rõhku
sõita on ju vaja
ütleme nii, et peale 155/80 talvekate millest üks haiget sai 175/70 slikk alla pannes on autoga nagu imelik sõita lausa.. pane kang läbi rooli..
eks pärast sai selgeks, et kui kummis oli 0,8At rõhku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
igati äge putukas:D mis asi see avahi foorum on? ehk kunagi joonel näeme
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
niih,
ralli mootorikinnitused on käes.
asjad on ikka korralikust raskest rauast.
pilt ka:
tänud Andrusele varustamise eest..
esialgu on tulemas autole siis suve jooksul esi ja tagu amordipüstakute risttugi..
ja käiguvahetusmehhanismiga on plaanis midagi ette võtta..
nädalavahetusel tuha juurde kollektorit installeerima...
ralli mootorikinnitused on käes.
asjad on ikka korralikust raskest rauast.
pilt ka:
tänud Andrusele varustamise eest..
esialgu on tulemas autole siis suve jooksul esi ja tagu amordipüstakute risttugi..
ja käiguvahetusmehhanismiga on plaanis midagi ette võtta..
nädalavahetusel tuha juurde kollektorit installeerima...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nii,
nüüd siis kollektor installeeritud koos üsna sportliku väljalaskega..
algas asi kõikvõimalike asjade maha monteerimisega..
vana summuti eraldasime relakaga. kollektor oli ikka eriline vene inseneride leiutis.. sellest kahjuks pilti ei teinudki.. ehk tuha teeb.
teisest lamdast loobusime üldse esialgu.
esimene lamda kolis sinna kus muidu teine pesitsema peaks.
juhet pikendasime täpselt 62cm
kapotiall erilisi üllatusi polnud. kõik pistikud õnneks täiesti erinevad - midagi kuskile valesti pista pole võimalik..
peasüüdlane ka siis:
ja teise nurga alt ka:
tulemusega olen väga rahul.. linnas on väljalase hiirvaikne - kuulda pole midagi, aga kui pedaali suruda ning pöörded üle 3000 jõuavad hüüab ikka täiest kõrist..
sumpa install on tasemel - midagi ei käi vastu, ei logise jne.
lisaks kollele sai installitud ka jäigad mootorikinnitused milleta ei kujuta enam sõitu ette. sobisid pmst ideaalselt. mootor 95% jäik - kuhugi suunas ei liigu eriti. enam ei kao käigukang kiirendades käiku vahetades armatuuri alla
treppis teel ei viska ka teist käiku välja..
loomulikult tuli seoses jäikade kinnitustega tõsta ka tühikäiku - esialgu sai gaasihoovastikku peale keeratud. peab uurima kuidas seda tõsta. ideaalne oleks 1000rpm.
760 ilmselgelt liiga madal..
kokkupanemise käigus sai kiigatud ka gaasijaotusrihma pingutusrulli - oli viimane väga läbi- sisemine plastikust serv oli seestpoolt väljapoole lausa auklik.. laagrikuulid katki - kõrinat päris palju. hea, et asendus kaasas oli..
igatahes meie oleme rahul
nüüd siis kollektor installeeritud koos üsna sportliku väljalaskega..
algas asi kõikvõimalike asjade maha monteerimisega..
vana summuti eraldasime relakaga. kollektor oli ikka eriline vene inseneride leiutis.. sellest kahjuks pilti ei teinudki.. ehk tuha teeb.
teisest lamdast loobusime üldse esialgu.
esimene lamda kolis sinna kus muidu teine pesitsema peaks.
juhet pikendasime täpselt 62cm
kapotiall erilisi üllatusi polnud. kõik pistikud õnneks täiesti erinevad - midagi kuskile valesti pista pole võimalik..
peasüüdlane ka siis:
ja teise nurga alt ka:
tulemusega olen väga rahul.. linnas on väljalase hiirvaikne - kuulda pole midagi, aga kui pedaali suruda ning pöörded üle 3000 jõuavad hüüab ikka täiest kõrist..
sumpa install on tasemel - midagi ei käi vastu, ei logise jne.
lisaks kollele sai installitud ka jäigad mootorikinnitused milleta ei kujuta enam sõitu ette. sobisid pmst ideaalselt. mootor 95% jäik - kuhugi suunas ei liigu eriti. enam ei kao käigukang kiirendades käiku vahetades armatuuri alla
treppis teel ei viska ka teist käiku välja..
loomulikult tuli seoses jäikade kinnitustega tõsta ka tühikäiku - esialgu sai gaasihoovastikku peale keeratud. peab uurima kuidas seda tõsta. ideaalne oleks 1000rpm.
760 ilmselgelt liiga madal..
kokkupanemise käigus sai kiigatud ka gaasijaotusrihma pingutusrulli - oli viimane väga läbi- sisemine plastikust serv oli seestpoolt väljapoole lausa auklik.. laagrikuulid katki - kõrinat päris palju. hea, et asendus kaasas oli..
igatahes meie oleme rahul
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kui nüüd päris aus olla siis endine omanik kui hakkas autot värvima siis unustas luugi koju kapi peale...
Aga kurb uudis on see, et me peame auto niikuinii uuesti ülevärvima. Ja parem kui juba see suvi. Nimelt tallinna soolateed on teinud oma töö juba tagaluugile ja kapotile ja natuke ka külgedele..
Aga kurb uudis on see, et me peame auto niikuinii uuesti ülevärvima. Ja parem kui juba see suvi. Nimelt tallinna soolateed on teinud oma töö juba tagaluugile ja kapotile ja natuke ka külgedele..
Roolin nii kuis jaksan
smaar sai siis uue absorberi klapi omanikusks ja ka gaasipedaali asendi anduri.
Ennem me ei saanud aru milleks see absorberi klapp vajalik on - nüüd siis peale vahetust selgus - enam ei lähe mootor keema vähemasti mitte nii kiiresti kui varem. Praegu paigalseistes ja tühikäigul töötades pole täheldanud üldse nii drastilist temperatuuri tõusu kui varem.
Ennem me ei saanud aru milleks see absorberi klapp vajalik on - nüüd siis peale vahetust selgus - enam ei lähe mootor keema vähemasti mitte nii kiiresti kui varem. Praegu paigalseistes ja tühikäigul töötades pole täheldanud üldse nii drastilist temperatuuri tõusu kui varem.
Roolin nii kuis jaksan
Selle lisaõhuga ka selline asi et pardakompu karjus ka vahepeal et liiga suur lisaõhu hulk vms. Olku oskab vast täpsustada. Igatahes vahest löövad seal ette vägagi naljakad errorid. Aga samas on väga nende järgi autole väljavahetamist vajavad jubinad osta. Auto koguaeg korras ja hea kohe sõita.
Õnneks on auto nii uus et hetkel saab juba probleeme ennetada, mitte et siis kui juba laguneb siis kiirelt midagi ostma ja parandama...
Praegu vaja veel ainult tagumised pidriklotsid ja amortisaatorite ring vahetada. Starteri pendiks ka igaksjuhuks vahetusse.
Eks siis vaatab edasi mida võiks veel uue vastu vahetada.
Õnneks on auto nii uus et hetkel saab juba probleeme ennetada, mitte et siis kui juba laguneb siis kiirelt midagi ostma ja parandama...
Praegu vaja veel ainult tagumised pidriklotsid ja amortisaatorite ring vahetada. Starteri pendiks ka igaksjuhuks vahetusse.
Eks siis vaatab edasi mida võiks veel uue vastu vahetada.
Roolin nii kuis jaksan
Tiit aitas meil vahetada eelmine nädalavahetus ka kütuse rõhuregulaatori, mis oli ka otsad andnud. Enam ei ole segu liiga rikas ega ka liiga lahja.. Ja kapoti sai ka lõpuks paika reguleeritud.
Vahetamist ootab veel bensiini filter.
Samuti installisime alla uued sinised pori lapatsid - loodan varsti pildi ka panna - igatahes väga "ülbe" näeb auto nendega välja. Kui kurvis hoolega kallutada siis esimesed on loha
Vahetamist ootab veel bensiini filter.
Samuti installisime alla uued sinised pori lapatsid - loodan varsti pildi ka panna - igatahes väga "ülbe" näeb auto nendega välja. Kui kurvis hoolega kallutada siis esimesed on loha
Roolin nii kuis jaksan