Lada 110, Mess, 2001

Lada 110, Mess, 2001

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

#21

Postitus Postitas Tarts » 07 Dets 2005 21:11

See kui kiiresti paberimajandus sujub,sõltub sellest ,milliste kindlustusseltsidega on tehtud lepingud autoremondifirmadel. Kindlustusfirmaga kellega mull on lepingud (Salva)sinna muidugi ei kuulu ega taha kah,käivad asjad meili teel, päeva kuni paari jooksul on garantiikiri kohal ja võib varuosad tellida ning kliendi auto töösse võtta .Momendil on juhuste tõttu tehtud ka "Salva"kinlustuste masinaid ,kust raha ootan kuid. Ega see lõbus pole ,paned näiteks kümne auto juppide rahad alla ja siis ootad näp suus ,kui kannatus katkeb siis tuleb jälle nendega ruiata ,vahest aitab,vahest mitte ,üldiselt on nii ,et ega nende vastu saa ,teevad kuidas heaks arvavad. Jõudu sulle minupoolt Mess ja raudseid närve.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#22

Postitus Postitas mess » 08 Dets 2005 09:01

Algselt postitas: põletaja
Mess, mida sa tõmbled üldse selle autohinnaga, see on ju liisingu asi, sina saad oma sissemaksuraha moodi summa kätte sealt, annad auto kindlustusele ära ja võtad uue, sellise nagu tahad. Ja nagu logman kirjutas juba, sitamaik jääb ikka suhu.


Vaata see summa huvitab mind sellepärast, et liisinguga seoses tekitatakse selline situatsioon, kus auto ostetakse liisingult välja ning liising tahab selle eest saada hetkel kehtivat väljaostu väärtust. Liisingu lepingus on öeldud, et sellisel juhul täidetakse kõigepealt liisingu nõuded ning seejärel tehakse ülejäänud summa kohta tagasiarvestus. Ehk siis, kui kindlustus maksab hetke väljaostu väärtusest kõrgemat hinda, siis saan oma raha nii palju kui seda liisingult üle jääb tagasi, kuna praegu on aga situatsioon veel selline, et auto on liisingus olnud ainult kaks kuud (teine liisingu kuumakse alles maksta peale sissemakset ja esimest kuumakset) siis tähendab tasajagamine seda, et mina pean hoopis liisingule maksma. Lisaks senimakstud rahast ilmajäämisele ähvardab veel võlg ka.

Seda, et kindlustusseltsid tahavad remondifirmadele ka pähe istuda, seda ma täitsa usun, nemad ju tugevam pool ka selles mängus. Antud juhul ei olegi probleem mitte töökoja ja seltsi vahelises aeglases suhlemises, vaid Salva enda bürokraatias. Kõige rohkem praegu ärritabki see, et käib üks molutamine, öeldaks ära, et meie pakkumine on selline, siis saaks vastavalt edasi tegutseda, aga praegu mõelda, et ootad kuu aega kuni nad vastavad ja alles siis hakkad nendega veel kurat teab kui kaua vaidlema, ei tee tuju absoluutselt heaks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#23

Postitus Postitas logman » 08 Dets 2005 23:30

Räme jama igatahes.
Mulle jääb selgusetuks ,et kelle oma siis see auto ikkagi on? On see liisingfirma ,st. panga oma siis vää? Miks siis Sina pead midagi ootama ,tõestama ,kannatama? Sa peaksid saama teise auto ja kohe ,muidu paned oma rahakotirauad panga ees klõpsti kinni ja mitte üks sent enam ei maksa!
On see Sinu oma? Siis Salvast papp pihku ja jooksuga remontima!
Väga tobe majandus on igatahes.
Kui ma oma kopkaga hunnikusse panin http://www.pilt.ee/view/416910/ ,siis tegime "Bellakamehega" süü pooleks. Tema sai 12000.- eest uue esisilla ,mina 3600.- eest kapoti ,tiiva ,esipleki ,keevitatud ,venitatud ,värvitud....
Kindlustuses ütlesin ,et davai papp siia ja ise remondin. Aasta oli siis '94-'95 ja kõik toimis...
Umbes viis aastat hiljem sõitsin ühest vastutulnud ja minu ritta kaldunud Mazdast üle. Ducato läks mahakandmisele ,surmasaanud jokkis mazdamehel polnud kindlustust ,asi läks ELKF'i pädevusse. Buss maksti välja küll ,aga pidin ikka paar korda Tln. käimas. Esimest korda algatuseks ja siis uuesti hinda korrigeerimas. Need lambad võtsid laest 10000.- võrra odavama hinna. Kui küsisin ,et kust selle leidsite ,siis näidati KB-d ja kuulsat "konjuktuuriinstituudi turu....bläbläblä..." tabelit ,kus polnud ühtegi rida tolle aastakäigu Ducato TD Max-i kohta....TD-st polnud nad kuulnudki. Hinnati mingi aastaid vanema kõige pisema tukati järgi. See oli veel väiksem kui mul praegu...Naljanumber!!!
Vaat nii käib meil siin asjaajamine....

Rahulikku närvi ,Mess ,ära jahtu ,kuigi püütakse pika ootamapanemisega meelega jahutada ,et siis lõpuks isegi pea pakulepanemisega nõus oleksid ,peaasi ,et kaelast ära saaks. Jonni ei saa jätta.
Mingu nad ka pekki!!!!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#24

Postitus Postitas olaaf » 09 Dets 2005 09:01

kas sa kasko lepingus ei pannud linnukest asendusauto???
ma omale igatahes valisin säherduse asja ka - tuleb natuke kallim aga see eest süda rahulik et saab tööd ära teha!?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#25

Postitus Postitas mess » 09 Dets 2005 09:56

Logman: Liisingu mõte ongi selles, et seni kaua, kuni liisingut maksad, senikaua on juriidiliselt auto omanik liisingufirma ning sina selle rentnik. Olenevalt liisngu tüübist perioodi lõppedes läheb siis auto kas sulle või kuulub sinu või kolmanda osapoole poolt jääkväärtusega välja ostmisele.

Kaskosse jah asendusautot sisse ei saanud ning ei saanud ka avarii kindlustust. Kui see pull ükskord mingitki moodi peaks lõppema nii et auto mulle jääb ja liising jätkub, siis edaspidi võtan kindlasti selle ka. Samas ma pole päris kindel, kui meelsasti kaskogi tahaks mulle antud juhul kulusid katta, kui mina pole süüdlane ning asi peaks käima kohustusliku liikluskindlustuse alla. Pole teoreetiliselt võttes ju üldse nende case.

Jonni jätta ma veel niipea ei kavatse, tuttav jurist pakkus ka abi, kui midagi peaks jamaks minema ning kui muud ei saa, siis paar mõtet on, kuidas käru panna, aga sellest hiljem.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#26

Postitus Postitas põletaja » 10 Dets 2005 14:25

kindlustus ostab auto välja liisingult ja liising võtab auto hetke väärtuse ilma käibetta ning kui see on väiksem kindlustus hüvitisest siis saad jäägi omale kui aga vastupidi maksad juurde
ostsid siis sõida

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#27

Postitus Postitas mess » 10 Dets 2005 15:43

Täpselt nii!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#28

Postitus Postitas mess » 24 Jaan 2006 20:54

Homme saab avariist täpselt kaks kuud mööda ning enselegi üllatusena läks auto tänase seisuga remonti! Järjekordne näide sellest, et kui tahetakse, siis saadakse väga kiiresti tegutseda, enne seda on aga vaja venitada, venitada ja venitada.

Lühidalt seaduses on antud seltsile õigus anda vastus 30 päeva jooksul peale avalduse esitamist. Nagu varem juba kirjutasin, tegeles vastusega Tallinna komisjon ning kohalik kahjukäsitleja oli ainult suuvooder. Peale avalduse esitamist ootasin umbes nädala, siis hakkasin Tartu kahjukäsitlejale iga päev helistama, et kaugel asjad on. Kuna jõulud jms tuli ka vahepeal peale tegin lõpus jälle nädalakese pausi ning helistasin 28. detsembri hommikul, mis oli ühtlasi minu juhtumi puhul 30. ndaks päevaks! Küsimuse peale, et miks vastust ei ole, sain: "Eeee...ooooo seda, et vastust ei ole, aga täna tuleb otsustamisele." Otsus ka tehti ning paari päeva jooksul oli ka kiri kodus: "Komisjon otsustas, et sõiduki taastamine on majanduslikult ebaotstarbekas, mistõttu kuulub see hüvitamisele. Nemad hindavad auto avariieelset väärtust 35 000 EEK ja avarii järgset väärtust 18 000 EEK-le." Ehk siis kas annad auto neile ja maksavad 35 000 või jätad auto omale ja saad 17 000. Esimesel juhul oleksin masinast ilma jäänud ning liisingule veel natuke üle 10 000 peale maksma pidanud ning teisel juhul oleksin saanud liisingu ees auto väljaostu väärtust 17 000 võrra vähendada ning ise pidanud vaatama, kuidas remondi tehtud saan. Vaata kuidas pidi tahad 20 000-ga ikka vastu pükse.

Kuna poolteist kuud enne avariid oli liisingu jaoks tehtud ka Tartu Lada esinduses akt selle kohta, et auto turuväärtus on 55 000 läksin viisin selle Salvasse ning kirjutasin avalduse, et ma ei nõustu selle otsusega. Tartu kohalik kahjukäsitleja ohkis, et mismoodi see akt tehtud on ja kuidas nii. Tegi auto24.ee lahti ja vaatas, näe siin on ju Lada 110 2001 aasta hinnaga 35 000 müügis. Kuna hoidsin ka ise nii auto24, kuldset börsi, kui teisi autokuulutuste portaale pidevalt sihikul, siis võin kinnitada, et sellise hinnaga oli tollel hetkel ja ca paar nädalat enne seda üleval vaid üks ja seesama kuulutus, mida käsitleja mulle näitas. Teised mis olid odavamad olid ka selgelt vanemad, kehvemas seisus ning teised, millel tingimused enam vähem samad, olid kallimad. (neid auto24 polnud olid börsis) Kusjuures ka seesamune kuulutus oli esimest päeva üleval hinnaga 35 000 EEK. Paar päeva varem (mis oli ühtlasi see aeg, kui Tallinnas komisjon pidi hinnangut andma!!!) küsiti selle auto eest veel 39 000 EEK! Kuna auto24 oma kuulutuste muutmise logi ei salvesta, siis seda tõestada ma kahjuks ei saa. Lisaks oli pakutav auto nõrgema mootoriga, ligi veerandi võrra suurema läbisõiduga ning mõnede lisade võrra vaesem. Ka ei teadnud keegi ju selle auto seisukorda, minu hindamisaktiga koos tehti aga ka tehniline kontroll, mille kohta mul on arve olemas. Uurisin veel vahepeal Ühisliisingu kindlustusmaaklerilt, kelle kaudu kasko sai tehtud, et äkki annaks ülejäänud kulud kuidagi kaskosse lükata ja kannaks ainult omavastutuse osa, kui asjad peaks hapuks minema. Teada sain niipalju, et see ei ole võimalik. Kui tegemist on liikluskindlustusjuhtumiga, kus sina oled kannataja, siis käib see kohustusliku liikluskindlustuse alla ja kasko ei saa midagi teha. Seega olku pane hästi tähele, kui järgmine kord keegi maniakk sinu samaarile sisse sõidab, siis ei tähenda see, et sina tegid kaskolepingusse asendusauto kasti ka risti seda, et sa asendusauto saad, vaid ajad oma 05 kurjaks ning kakled süüdlase kindlustusseltsiga edasi, kuna tegemist pole kaskojuhtumiga! Aga tagasi teemasse! Kindlustusmaakler soovitas igaks juhuks pidada nõu veel SEB Ühisliisingu Kindlustusmaakleri Tegevjuhiga, et tema teadvat kindlustusjuhtumitest rohkem. Helistasingi ning rääkisin mure ära ning tema soovitas, et ootame ära mis nad vastavad.

Peale uue avalduse esitamist jätkasin vana taktikat: alustuseks paar päeva pausi ja siis iga päev helistamist. Ca 3 nädalat möödas vend hakkaski juba tüdinema, kuni ma ükskord talle otse ütlesin, et kui sina oma Tallinna ohmudele pinda käima ei hakka, siis mina hakkan sulle kaks korda päevas helistama. Selle peale lubas ta kohe Tallinnasse helistada ning vähem kui nädala pärast oligi kiri kodus, et kahjukomisjon (komisjon oli allajoonitud) vaatas asja veelkord läbi ning nemad oma otsust ei muuda. Kusjuures kirjaga oli kaasas ka seesama kuulutuse väljatrükk auto24-st, millest ennist juttu oli! Võtsin siis veelkord ühisliisingu kindlustusmaakleriga ühendust ning leppisime kokku, et ta proovib Salvaga ise enne rääkida ja kui tulemust pole siis vaatame edasi, kas läheme vahekohtusse või mis edasi. Kuna tema ei olnud aga Salva käest viimast paberit veel saanud, siis ütles, et ootab selle enne ära.

Mõned päevad läksid mööda, võtsin ise vahepeal kõik eelmise aasta kindlustuse vahekohtu protokollid ette, mis puudutasid sõiduki väärtuse ja hüvitise suuruse hindamist ning töötasin need läbi. Nendest järeldasin, et minu juhtumi puhul oleksid ?ansid vahekohtus võita ca 50:50, ehk isegi veidi suuremad. Kirjutasin siis Kindlustusmaaklerisse pika kirja, kus tõin välja minupoolsed põhiargumendid, millega vahekohtusse minna ning panin ette kolm lahendit:
1. Nemad taastavad auto
2. Maksavad mulle peopeale raha ja ma vaatan ise kuidas remonditud saan (küsitud summa oli väiksem kui töökoja poolt esitatud kalkulatsioon ning mõeldud kompromissvariandina)
3. Annan asja vahekohtusse.

Et Salva polnud liisingule ilmselt kirja saatnudki, siis koos mainitud kirjaga lähetasin täna meilitsi teele ka koopia sellest kirjast, mis mulle oli viimati Salvast saadetud. Läks mööda umbes tund või poolteist, kui kindlustusmaakler meilis, et helistas Salvasse ning nad lubasid oma lõpliku seisukoha temale teatavaks teha. Läks veel umbes 45 min kuni tund ning kindlustusmaakler kirjutas uuesti, et tema andmetel saadab Salva täna remondifirmasse garantiikirja välja ning auto tehakse korda. Kulus veel umbes paar tundi ja helistati teenindusest, et garantiikiri käes, kas võib jupid ära tellida?

Viimased pöördelised sündmused võtsid igatahes silme eest juba kirjuks. Omad järeldused ma sellest igatahes tegin ning mõne aja jooksul panen need ka kirja, ehk on ka teistel midagi õpetlikku sellest loost.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#29

Postitus Postitas olaaf » 24 Jaan 2006 21:06

messile vastuseks selle 2001 aasta lada kohta, et juhpoolne uks ongi paksuks roostetanud seestpoolt ning esitiiva olukord pole koopaäärest kiita enam..
19000 eest 2000 aasta ladat osta ei tasu..
pealegi ei käivitu auto :O?!
mine võta kinni..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#30

Postitus Postitas laizk » 26 Jaan 2006 01:55

Mina olen juba esimese õppuse sellest loost võtnud - muutsin kasko lepingu ära ja lisasin sinna päevaraha maksmise kahju puhul. kasko kuumakse suurenes 200 krooni võrra, kuid õnnetuse hetkest kuni auto parandusest kätte saamiseni saan 500 eek/päev valuraha. seda küll kuni 30 päeva, kuid ma arvan, et kui kindlustusel ongi tavaks venitada otsustega 30 päeva, siis 15 000 eekine valuraha leevendab mu piinu piisavalt ja ma kannatan:P
muidugi mis puutub sellesse, et liikluskindlustuse seaduse alusel hüvitatav kahju ei lähe kasko alla... noh, nobody is perfect. järelikult pärast õnnetust tuleb leida kiiresti mõni pätt, kes lööks möödaminnes auto akna sisse ja korras:D

aga mind hakkas huvitama hoopis see auto hindamise akt... kas keegi on kursis, kuidas see toimub. ma saan aru, et kahjujuhtumi puhul oleks see kõva argument. omal tulemas paari nädala pärast korraline hooldus, kas samas peaks siis laskma auto ära hinnata ja palju see maksta võiks?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#31

Postitus Postitas olaaf » 26 Jaan 2006 08:56

hindamis akti tegin mina vist viimati..
tehti talinnas saksa autos..
alguses leppisin aja kokku (täpselt 10:00 öeldi telefonist) kuna nii mul kui ka auto eelmisel omanikul oli ajaga kitass siis lükkasime paar asja edasi, et käime ruttu ära.

jõudsime siis kohale, tuli välja et kohe ei saagi ja peab ootama..
11 paiku jõudis mingi sõna otseses mõttes lõngus kohale, võttis oma märkmiku ja fotoka ja läksime siis hindama..

hindamisprotsess kestis ca 3 minutit ja maksis 600.-
hindamise käigus tehti autost läbi võrkaia pilt ning korra prooviti kas juhipoolne uks lahti käib :P
küsimise peale, et mis pull on kirjutati üles veel kere number ja läbisõit..
hindamisaktis ei näinudki sõna valuvelg :D kuigi need olid all.. ilmselt polnud piisavalt valusad veljed.
kaskos pandi need õnneks sisse ikka :D

banaanivabariik...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#32

Postitus Postitas mess » 26 Jaan 2006 09:13

Selleks puhuks, kui keegi sisse sõidab ja sina kannataja oled ning sul on kasko, siis minu soovitus, hinda kohapeal olukorda, vormistage sündmus selliselt, et sina oled süüdi ning nõua süüdlaselt kohapeal omavastutus välja. St. saad minna kaskosse ja vormistada juhtumi seal. Sellega peab muidugi ettevaatlik olema, sest ega kasko vennad ka lollid pole, sealgi vaatavad eksperdid asja üle ning kui avariijälgedest on ikka näha, et sa puha pa**a ajad neile, siis saad omale veel kindlustuspettuse süüdistuse kaela.

Ega kaskode puhul kahjujuhtumite ajamine ilmselt ka probleemivaba ei ole, kuid seal on vähemasti lepingutes sees, et esimene vastus peab tulema vist ca nädalaga jne. Igatahes palju nobedamalt, kui kohustusliku liikluskindlustuse puhul. Ja suhtumine sinusse ilmselt ka pisut mõistlikum, sest oled ju sina nende klient, kes neile raha sisse toob, nad peaksid olema huvitatud sellest, et sa suure vihaga nende juurest koos oma rahaga minema ei jaluta.

Mis hindamisakti puutub, siis minul oli hindamisakt vajalik selleks, et autot liisingusse võttes oli müüjaks eraisik ning liising soovis autoesinduse poolset akti, et auto ikka on küsitud summat väärt. Ma ei tea kuidas teistes margiesindustes on, aga Ladas maksis hindamisakti tegemine ise mingi 150 EEK vist, kuna lasin ka tehnokontrolli teha siis läks mingi 300 vist juurde. Hindamisaktiga koos on mõistlik see tehnokontroll ka teha, sest kui peaks analooogne seis kindlustusega tekkima, mis mul oli, siis on sellele hea tugineda, et näe akt on tehtud KONKREETSET sõidukit silmas pidades, mitte mingit suvalist keskmist aluseks võttes. Jama selles, et autoesindused kipuvad ka neid akte vahest tegema nii, et autot ei vaatagi, lähtuvad sõiduki tehnoandmetest ja võtavad mingi keskmise, mistõttu ka kindlustused ning vahekohus neid akte alati ei arvesta.

Üks võimalus on aga tellida akt eksperdi käest, kes selliste asjadega igapäevaselt tegelebki. Ma kahjuks peast nimesid ei mäleta, kuid vahekohtu protokolle lugedes jäi kõrva kahe kõige tunnustatuma eksperdi nimed. (Katsun need millalgi välja otsida) Nende puhul hakkasid hidamisaktide hinnad ca 600 EEKst ning ulatusid ka üle tuhande. Samas nende meeste hindamisakt oleks kindlasti päris kõva argument kindlustuse ees.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#33

Postitus Postitas põletaja » 26 Jaan 2006 17:55

siit üleskutse kõigile kui teil on austust teiste inimeste vastu siis ärge kunagi valige kõige odavamat kindlustuse pakkujat omadest kogemustest tean rääkida ergo kasuks kus kaskojuhtumikorral sõitsin juba kahenädalapärast uue autoga :cool:
ostsid siis sõida

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#34

Postitus Postitas mess » 07 Veebr 2006 19:44

Back in business!!! Ehk tänasest on torpeedo taas liikvel!
Minu sügavaim kummardus OÜ Timecolors (endine Arand Auto) personalile. Töö kiire ja korralik ning teenindus eeskujulik, nii et isegi super- hüper, saasta ja A,B,U,T,Ü jne marketite müüjad võiksid õppust võtta.
Loodame siis, et lõpp hea kõik hea.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist