Enne SummerCamp`i.
Kolksub ja kolksub,järgi ka ei jäta,on ikka tüütus.Kuna hääl
on tuttav,siis veaotsinguks aega ei kulu.Põhisüüdlane on
kardaanirist.
Siin ongi kardaan alt ära,tugilaagri kumm oli ka pooleldi
vigane.Sellega tuli ilmsiks ka kerge vibratsiooni põhjus.
Tõmbasin vana tugilaagri korpuse ka kohe küljest ära,siis on
tõmmitsale parem ligipääs.Muidugi enne lahtivõtmist märkisin
kardaani ära ka,et hiljem kokkupanekulkõik jälle tsentrisse jääks.
Risti ja kaussidesse tuli väheke määret juurde panna,tehases
on kokku hoitud.
Siin ongi kardaan valmis allapanekuks.
Enne allapanekut tegin veel ühe töö ära.Puhastasin ära
käsipiduri lühikese trossi liugplastikratta,see kipub ikka pori täis minema.Veel kontrollisin kardaani kummileevendi seisu-
korda,see oli viisakas.Tegin ainult õliga kokku,see pikendab
kummi eluiga.
Mõni päev hiljem võtsin ette tagumiste suunatule klaaside
vahetuse kuna nägid juba liiga pleekinud välja.
See valmis,kruvisin küljest ära vana kaitseraua.Sisse õlitatud
uus oli juba ootamas.
SummerCamp 2009.
Päike on seniidis,palav,isegi nii palav et vasakpoolne ratta-
laager otsustas kuumaks minna.Olin just paar päeva tagasi
uued pannud ja arvasin et pingutasin üle.Tegelikult oli see
ainult piduriketta soojus kui 90 km/h pealt ruttu pidama
tahtsin saada.Kohe ei jaganud välja ka.Jätkasin sõitu aegla-
semas tempos mis tingiski minu hiljaksjäämise.
Parem hilja kui mitte kunagi.
Siin alustangi "võidu kütmist" Soome Ladafänniga.Tema 1300 osutus kiiremaks.
Kogu läbitud kilometraazi ei ole meeles,aga kütusekulu tuli
7,2 liitrit
Linnasõidukulu tuleb 7,8-8,0 l.
Suurepärast üritust jääb meenutama uhke LadaKlubi lipp !
Terve esmaspäev sõitsin niimoodi linnavahel ringi.Ühed
kutid rohelise Vaz 2106`ga tundsid kohe huvi kus sellist lippu
müüakse.Kutsusin auto omanikku LadaKlubisse,vaatame kas
tulevad ka.
Pidu läbi,algab töö.Sai ette võetud tagapidurite uuenduskuur.
Uued piduritrummlid värvimise ootel.
Värvimiseks kasutasin Motip`i alumiinium/tsink aerosooli.
Kuuma kannatab kuni 300 kraadi.Ühe ballooniga sai katta kolm korda.
Piduritrummlid on made by Brembo ja klotsid pärinevad
Inglismaa firmalt TRW.
Siin ongi juba trummel küljes.Kuna pidurisilindrid olid ilusti
kuivad,jätsin need vahetamatta.
Vahetuse käigus tegin porist puhtaks ka pidurirõhu regu-
laatori ja tegin õliga kokku.
Eelmine nädal soetasin siinse foorumi abiga omale ägedad
tuliuued tagumised porikummid,metallist embleemid küljes.
Kuna numbrimärgi viimane number 6 ütleb et augustis tuleb
autoga ülevaatusele minna,siis nii sündiski.
Puhas leht,ühtegi viga ei leitud
[Muudetud: 6-9-2009 arvi100]