6. leht 8-st

Postitatud: 14 Sept 2008 19:26
Postitas arvi100
Algselt postitas: zigulimasuurik
Nagu ma aru sain on uus pendelhoob kummipukside peal?
Jah,ka uus pendelhoob on plastikpuksidega,mitte kummist.
Kummseibid täidavad tolmukaitse rolli.

Via,raadiokatsetus toimus toas,"antenniks" kasutasin kahe- soonelist vask juhet :D.Orginaalantenni ei olnud käpärast.
Tähtis oli teada saada tema korrasolek ja see õnnestus!
Pilt

Postitatud: 23 Sept 2008 23:10
Postitas arvi100
Viimasel ajal olen jälginud et õlitase mootoris ei taha sugugi
väheneda,vaid hoopis tõuseb.Kuna õli värvus ei muutu,siis
peab see olema bensiinipump mis laseb kütet karterisse.
Kaupluses oli nii lääne kui kahe vene firma toodangut.Lääne
omal puudus käsitsi pumpamis võimalus,see ei sobinud.
Võtsin vene a/s "Automega" tehtud,pakendatud korralikult.
Originaalsust tõendav vesimärk ka peal.Loodame parimat!

Pilt

Bensiinisegune õli läks ka vahetusse koos õlifiltriga.Õlifiltrit
tahtsin "Autoagregat" Laaz oma,seda ei olnud.Ainukeseks
valikuks jäi saksa "SCT-Vertriebs GmbH" oma.

Pilt

Mootoriõliks sai kasutatud "originaali",M10Gi(aastaringne).

Postitatud: 25 Okt 2008 17:06
Postitas arvi100
Nii,mis siis uudist ?
Uus bensiinipump tahab vägisi töölepingu ülesse öelda.
Arvata on et klapid ei pea.Korra juhtus nii et peale 5 min.
metsapeatust sõitis auto niikaua kuipalju oli karburaatoris
bensiini.Kaks mutrit lahti(voolikud küljes),raputasin natuke,
mutrid uuesti kinni,pumpasin bensiini ülesse,töötab.Sõit
jätkus edasi probleemivabalt.Mõnikord on sõidu ajal n.ö
hinge kinni ka võtnud.Asi ei ole õige,sest vana pumbaga
töötas automootor laitmatult.
Võtsin ükspäev siis arve näppu,läksin kaupmehe juurde
kes selle pumba mulle müüs ja rääkisin et praak.
Ja teate mis ta mulle ütles:sa võta nüüd kätte ja remondi
see pump ise ära(s.t. tee ise garantiiremont).Annab mulle
veel tasuta NLiidu aegse pooliku(diafragma on puudu) rem.
komplekti ka.
Mina hakkasin selle peale suure häälega :lol Olgu,jäin nõusse
sest teine uus bensiinipump poes oli sama firma oma .
Homme vaatangi mis karul kõhus on,meeter voolikut ja uus
filter käis kah tasuta kauba juurde.

Pilt

Nüüd midagi paremat.
Kunagi tuleb mul pidurisüsteemi täiustamine ette võtta.Tahan
ära vahetada pidurikettad,trummlid ja piduriklotsid nii esi-
mesed kui ka tagumised.
Hakkasin siis uurima millise kvaliteetse piduriosade tootja asju ka Eesti varuosamüüjad ?igulile pakuvad.
Ise mõtlesin et kettad-trummlid võtaks Itaalia tootjalt Brembo
ja piduriklotsid Ameerika firmalt Ferodo(Premier seeria).
E-mailiga mõnede edasimüüjatega suheldes selgus et ega ei
saa küll.Näiteks ladu24 vastas mulle:
Tere!
Uurisin ferodo toodangut üldiselt ja piduriklotse ühelegi ladale ei leidnud.ilmselt ei toodetagi.
Ferodo Aftermarket kataloog aga näitab et Lada`le on asjad täitsa olemas.Otsime edasi...
Tartu Motoshow 2008 oli väljas ka varuosamüüja Atoy Eesti.
Küsisin nende käest,jess,kõik olemas ja veel 10 % messi-
soodustust ka veel !
Hiljem e-maili teel suheldes selgus et tagumisi piduriklotse
ikkagi Ferodo omasi ei saa.Pakkusid asenduseks Inglismaa
tootja TRW omi,nende sõnul pidi kvaliteedi/hinna klass sama olema.Nõustusin,ja siin nad on.

Pilt

Pilt

Auto muutub.

Postitatud: 25 Okt 2008 20:05
Postitas SexSix
Auto muutub stelano v sssr varsti-made in EU!
Kindlasti anna ka teistele teada kas midagi muutus paremaks ka või hoopis halvemaks.

Postitatud: 31 Okt 2008 22:39
Postitas PohlA
Mis materjalist trummlid on?

Postitatud: 31 Okt 2008 23:33
Postitas Raxo
Ehk paned ka kvaliteettoodangu hinnad kirja, siis on teada.
See on ju ainult positiivne, kui "stelano v sssr varsti-made in EU". Tagasi juurte juurde :cool:

Postitatud: 07 Dets 2008 18:20
Postitas arvi100
Bensiinipump töötab ja töötab korralikult( 3x üle õla).Võtsin
lahti,midagi kahtlast ei avastanud.Maas proovisin keelega
kas pump vaakumit hoiab,hoiab.Hommikuti on bensiinifilter
(paigaldatud peale pumpa) ilusti täis.Sõiduaeg n.ö. kinni-
poomist ei ole enam olnud.Müstika...

Piduridetailide hinda saan öelda mälu järgi,kuna ei leidnud
elektroonilist PDF arvet ülesse.
Pidurikettad:600 kr.
Piduritrummlid:1000 kr.
Esimesed pid.klotsid:350 kr.
Tagumised pid.klotsid:380 kr.(TRW) ja 330 kr.(Ferodo).
Piduriketaste ja trummlite materjal on:high carbon cast iron.

Paar talvekumme sai soetatud,protekteeritud värk.

Pilt

Ükspäev sain juhuslikult tuttavaga kokku kelle abiga Signat`i
valjuhääldid sai soetatud.Minu auto helisüsteemi arutamisel
tuli välja et mul on valet tüüpi 2-he ribaline krossover.Kuna
valjuhääldeid tuleb 3(tviiter,midrange ja midbass) siis läheks
vaja mul hoopis 3-me ribalist krossoveri.Tuttav pakkus
lahenduseks Signat`i C2 välja vahetada C3`me vastu.Kasu-
tasin juhuse ära ja siin ta on.

Pilt

Vaatame sisse ka...

Pilt

Selline ilus värviline lehvik on nüüd minu :) Hõlmab Lada värvi
toone aastatest 1972-1991.Made by Standox.Muidugi ma ei
ostnud seda sahtlis hoidmiseks,vaid et kokkutulekutel saaksid kõik oma Lada värvitooni originaalsust vaadata või
valida.

Pilt

Sexsix`le ja Raxo`le.Made in EU jah,aga mida sa teed.Para-
tamatult tuleb "kapitaliste" toetada.

Postitatud: 07 Dets 2008 19:50
Postitas w2rk
Mul samad rehvid, pidurdades suht libedad samas läbivus hea. Odavad on vähemalt.

Postitatud: 07 Dets 2008 22:36
Postitas stroh_89
Selle raha eest on rehvi küll. Aga miks naelu ei ole?Eestis ei ole veel niihead teed , et saaks lamelliga rõõmsalt lasta.Aga see ainult minu arvamus.

Postitatud: 07 Dets 2008 23:04
Postitas viaccess
Sama lehvikut kasutasin oma Lada värvi leidmisel.... ka sinu omal päris lehviku keskel paistab 491 Himmelblau....

Postitatud: 07 Dets 2008 23:08
Postitas ToM
Uued piduridetailid on küljes juba? Paidurdab nii, et maa must?

Postitatud: 07 Dets 2008 23:34
Postitas VAZ
Selle lehviku peal paistab ka minu auto värvitoon olemas olevat. Huvitav on see et mingil interneti põhisel tabelil, mille Via kuskil teemas avaldas ei olnud :P

Minu arvates ka ainult positiivne see, kui kvaliteetseid lääne juppe kasutatakse.
Igal juhul väga meeldiv lugeda seda teemat ning vaadata pilte uutest ja läikivatest juppidest :)

Postitatud: 14 Dets 2008 17:03
Postitas arvi100
Via,muidugi on seal olemas sinu ilus himmelblau aga blau
toone on seal veel,näiteks kornblumenblau(rukkilille sinine)
koodiga 480.See on minu ?iguli originaaltoon :)
Kahju et sealsetest hallidest toonidest ei taha üksi sobida
mootoriploki halliga nagu siin fotol.Oma uut mootoriplokki
tahaks ikka originaaltooni jätta.
Pilt

Pidurite "upgrade" tahaks suvesoojaga ette võtta,õues on
ruumi lahedamalt kui garaa?is.
Talvist pilti kah,käisin n.ö. kuuse luuret tegemas.

Pilt

Postitatud: 14 Dets 2008 17:12
Postitas fheisis
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: fheisis
kui siin mootoriplokkidest juttu oli siis mul tuttaval on 1200cc mootori plokke oma 12 tükki ja uhiuusi.. mõned on nsinised plokidmõned lid midagi halllikat.. ja väljast läikivad nagu mai tea misasjad..vahepeal plaanis emexi viia need aga kui soovi voin küsida misühe ploki hind on umbes?... ;) aga jah kõik plokid on 1200cc
Tooh, tekib küsimus et kust ta need sai?:yllatunud
Haapsalu lähistel elab üks janno! Nii mõnedki aastad tagasi oli keilas kekis lao tühjendus, ja laos oli nõukaajast väga väga suurtes kogustes vene juppe,kuna janno ema oli sela mingi tähtis nina siis kuna koik osad oleks prügimäele läind siis niipalju kui ta jõudis,niipalju tassis ta neid omale kou, tal on ni italia kui vene 01he parktulesi.. 01he juppe on just koigerohkem..uusi tagatule klaase,sisusi,esitulesi taga tiibu esi tiibu küljekape esipõllesi jne, salongist need kolmeribalised lülitid(tuled,park,kojamehed)et jh sealt nbeed asjad tulid! võin veel küsida ehk on tal alles midagi, muid juppe on kohe kindlasti aga kas mootori plokke on seda ma ei tea, sest enam ta neist juttu teind pole, aga 1500cc mootori tutikas plokikaan on tal,, se vt korra on peale keeratud ja käima pandud aga see oli kah kõik.. et voin selle kohta kah uurida kui kedagi huvitab.

Postitatud: 14 Dets 2008 17:49
Postitas zajetz
Algselt postitas: fheisis

Haapsalu lähistel elab üks janno! Nii mõnedki aastad tagasi oli keilas kekis lao tühjendus, ja laos oli nõukaajast väga väga suurtes kogustes vene juppe,kuna janno ema oli sela mingi tähtis nina siis kuna koik osad oleks prügimäele läind siis niipalju kui ta jõudis,niipalju tassis ta neid omale kou, tal on ni italia kui vene 01he parktulesi.. 01he juppe on just koigerohkem..uusi tagatule klaase,sisusi,esitulesi taga tiibu esi tiibu küljekape esipõllesi jne, salongist need kolmeribalised lülitid(tuled,park,kojamehed)et jh sealt nbeed asjad tulid! võin veel küsida ehk on tal alles midagi, muid juppe on kohe kindlasti aga kas mootori plokke on seda ma ei tea, sest enam ta neist juttu teind pole, aga 1500cc mootori tutikas plokikaan on tal,, se vt korra on peale keeratud ja käima pandud aga see oli kah kõik.. et voin selle kohta kah uurida kui kedagi huvitab.
Kedagi kindlasti huvitab. Seega uuri välja ja anna teada. Endal vaja terve ühe auto jagu juppe :P

Postitatud: 15 Dets 2008 17:56
Postitas Vaznik
Algselt postitas: zajetz

Kedagi kindlasti huvitab. Seega uuri välja ja anna teada. Endal vaja terve ühe auto jagu juppe :P
Sama siin,oleks kah umbes samapalju kvaliteetseid juppe vaja;)

Postitatud: 15 Dets 2008 20:31
Postitas CozmonauT
ega jah, velgede ning muude detailide (va kere välisdetailid nt plastikud, laiendid jms mis võivad olla teises toonis) toone neil kaartidel polegi.

<- värvib igapäevaselt Standoxiga

Postitatud: 12 Veebr 2009 08:18
Postitas MAZ
küsimus to arvi100 :Ma olen seda teemat jälginud alates sellest ajast kui siia forumisse registreerisin end aga ma ei ole aru saanud mis mastiks või kivikaitse sul seal põhja all on?

Postitatud: 24 Veebr 2009 17:37
Postitas arvi100
Juu siis ei ole piisavalt jälginud...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 877&page=1

Teise vahendina kasutan trossi määret või tõrva.Veneaegne kraam,täpset nimetust ei teagi.Veel on kahe auto jagu suur-
tüki konserveerimis määret,kollaka vaha taoline konsistents.

Miinuskraadid ja Itaalia aku ei taha sugugi kokku sobida.Kui
õhtul akut tuppa sooja ei too,siis hommikul ei käivita sa autot
mitte nupust vaid vändast...
Panin aku laadima ja laetud akul peale väikest kontrolli aero- meetriga osutus nõrgaks eest teine purk.See n.ö pool häda.
Installeerisin kabiini testri,et kontrollida laadimispinget sõidu
aeg.Tuli välja et pingeregulaator "laeb üle".Ikka nii 15,5-16,5
V,vaja oleks ainult kuni 14-14,2 V.Kaan maha,muudame vedrupinget,tulemusteta,laadimisvool ikka suur.Tegin ?iletist
kontaktipuhastus abinõu,puhastan ära,tulemus null.
Kauplusest ostetud "?okolaad" markeeringuga 121.3702 M
lahendas probleemi koheselt.
Mis kasu on töötavast pingeregulaatorist kui aku on otsas.
See Itaalia Autosil teenis mind 4 a ja 5 kuud.

Pilt

Uut akut otsides proovisin leida Pranstsusmaal tehtud Fulmen`it.Selle firma aku oli mul esimene lääne aku ja teenis
mind 7 a ja 6 kuud.Vohh vägev värk.Tuli välja et seda kauba-
märki Eestist ei leia.Kauplustes oli saada Vipiemme(Italy),
Hansaku(hiina)...Lõpuks tuttav autoelektrik kiidab et tema
käest saab Bosch`i kirjadega Varta akut.Tegin kohe telli-
muse ära ja siin ta ongi:Bosch Silver S4,60 AH/540 A .

Pilt

Väikesel Ladaklubi koosolekul Viljandis uurisin sellise edeva
asja sobivust.Märksõnaks Luisi,nii vahetükk(Special for Lada) kui rooliratas ise.
Signaal ja suunatuled funktsioneerivad eeskujulikult.Signaali
nupu kroomrõngas koos Lada embleemiga saab võetud
praeguse rooli küljest,mis sobib millimeetri pealt.

Pilt

Mikk,Rojev,Logman ja Via andsid ka n.ö heakskiidu.Mõned
päevad proovisin sõita ka.
Muidugi on alles ka ideaalkorras auto originaal rool.

Pilt

Postitatud: 25 Veebr 2009 16:07
Postitas Kevin68
Minumeelest istub orginaal paremini, miks, ei oska õelda.