2101, arvi100, 1973
2101, arvi100, 1973
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Algselt postitas: motameesPisikola riiuli esisein.Algselt postitas: viaccess
Mosse iluv6re pagassis ilus kyll, aga mis eesm2rgiks?
Motamehel õigus.Ma ei seedi kui tööriistakott ja pisem kola
mööda pakiruumi ringi aerutab.Ikka vead mõne küünla,süüte-
pooli j.n.e. kaasas.Ja selle võre taga on nad koos ja pakiruum
näeb välja korrektne(enamus ajast).
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kuna kett ei olnud ära veninud,ei hakanud uut panema.Algselt postitas: arvi100
...paigaldatud uus kett koos tallaga.Kett
muuseas oli veel tehase oma.
Aga tundub et see töö oli asjata.Käisin enne ülevaatust
teeninduses CO-d kontrollimas ja kõik näitajad paigast ära.
CO üle viie(tohib olla 4,5),hapnik üle 2000-e j.n.e.Järgmine
nädal saab veel ühe teadja mehe juurde mindud kel kõik
vajalik aparatuur kodus olemas.Eks siis paistab.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Kas pole mitte seadust, et 73 aastast vanemate autode heitgaase ülevaatusel ei kontrollita?Algselt postitas: arvi100
Kuna kett ei olnud ära veninud,ei hakanud uut panema.
Aga tundub et see töö oli asjata.Käisin enne ülevaatust
teeninduses CO-d kontrollimas ja kõik näitajad paigast ära.
CO üle viie(tohib olla 4,5),hapnik üle 2000-e j.n.e.Järgmine
nädal saab veel ühe teadja mehe juurde mindud kel kõik
vajalik aparatuur kodus olemas.Eks siis paistab.
Aga auto ilus. Kunagi ehk saan oma auto ka selliseks.
Küsimus sulle, kas armatuur on originaal või vahetatud? Huvitab just see, et millal läksid armatuuri püst triibud hõredamaks. Vanematel triipe tihedalt.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Jah minu masina armatuur on tehase oma.Õemehel ka `73Algselt postitas: krister
Kas armatuur on originaal või vahetatud? Huvitab just see, et millal läksid armatuuri püst triibud hõredamaks. Vanematel triipe tihedalt.
2101 ja temal omal on tihkemate triipudega.Ning ka väidetavalt tehase armatuuriga.Auto antud talle tema isa
poolt kes sai selle uuena ostuloaga.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Eile sai ?iguliga käia ülevaatusel ja peale 20 minutilist auto igatpidi proovilepanekut otsus kõlas:tehniliselt korras!
Ja kehtib kuni järgmise aasta augustini.Ainuke viga
mis nad leidsid,oli kontrollimatta(aegunud) tulekustuti.
Torkan siia ühe värske foto ka,tehtud just enne ülevaatusele
minekut.
Ja kehtib kuni järgmise aasta augustini.Ainuke viga
mis nad leidsid,oli kontrollimatta(aegunud) tulekustuti.
Torkan siia ühe värske foto ka,tehtud just enne ülevaatusele
minekut.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Force majure tabas autot ja seda enne jaani.Kõigile meeldib palava ja
päikesepaistelise ilmaga parkida puu alla,nii ka mulle.Kuid see võib osutuda
saatuslikuks .Nimelt seisab meil töö juures suur saarepuu ja sealt
otsustas eralduda üks käevarrejämedune oks ja otse pikku esiklaasi,fakk.
Noh juhtub,ütles ligitulnud kopamees,no aga miks minuga juhtub.Ega`s
midagi,läksime siis paarimehe autoga uut esiklaasi tellima.Klaasiauto käib
Jõgeval kord nädalas ja järgmise nädala alguseks saab kätte.Ja maksab
uus esiklaas täpselt 500.- Sellega asi ei lõppenud.Sain siis uue klaasi kätte
ja võiski paigaldama hakata.Paigaldusel selgus et vana esiklaas on oluliselt väiksem kui uus.Mis siis ikka,tuleb hakata uut klaasi käiama vana klaasi
mõõtu.Sai siis tehtud primitiivne käsitsi ringiaetav vee käi,märkisin markeriga kohad ära kustkohast käiata oli vaja ja võiski pihta hakata.
Vahepeal käisin klaasi sobitamas.Kolm korda korda panin klaasi ette ja
arvasin ta nüüd paraja olevat.Õhtu hakkas ka kätte jõudma ja jätsin asja
pooleli,mõlemalt poolt jäi veel 10 cm kiilu panna.Ega töö pole jänes.
Järgmine hommik auto juurde jõudes avastasin klaasis kolm pragu,üleval
paremal pool nukas:flaming,no tere hommikust.Ju siis jäi kuidagi klaas
pingesse.Ega midagi,lõpetasin kiilu paneku ja nii ta jäigi.Kuna praod ei ole
kojameeste tööpiirkonnas ja juhi vaatevälja ei sega,ei tohiks ka politsei
midagi öelda.Niipalju siis sellest,nüüd paremad uudised.
Kuna talvel kippus soojendusmootor väheke häält tegema,võtsin maha
kohe terve armatuuri.Saab ka soojendus radiaatori pealne ära puhastada.
Niikaua kui auto on minu käes olnud,ei ole mina sinna soojendusradiaatori
peale veel "roninud".Ja seal seda kraami ikka oli,puulehti,tolmu ja muud.
Muuseas,soojakraan on veel tehase oma ja töötab eeskujulikult.Kui juba
armatuur maas,otsustasin panna ka uue kapoti avamis trossi.Nimelt vana
omaniku poolt oli sinna Zilli kapoti avamis traadist üks "ikebana" tehtud, mida sai avada ainult näpitsatega.
See suvi plaanisin ka audio süsteemi parendada.Vana raadio
on siin ja kolib 12 V adapteriga ära mängima garaa?i.Kasseti
osa remontida ei õnnestunud.
Uueks raadioks valisin peale pikka kaalumist Pioneer DEH 4800 MP
Vana konsool näeb välja nii:
Seda 03/06-e konsooli ma enam tagasi ei pane,vaid ehitan
täiesti uue.Materjaliks tuleb 16 mm mitmekihiline kasevineer,
ning veel leiavad ehitusel kasutamist mõned ?iguli salongi
detailid,et ka asi sinna sobiks.Uue konsooli ehitust saab
jälgida siis minu autoteemas kui asi selleni jõuab.
Koos autoraadioga sai ka ostetud toitekaabel 5 mm üldläbi-
mõõdus,vaskosa läbimõõt siis 3 mm.Sama juhet kasutan ka
massi ühenduseks.Kindlasti tuleb ka mootoriruumi panna
20 A kaitse koos korpusega,seal parem ligipääs kui peaks
olema tarvidust kaitset vahetada.
Kõlarijuhtmed tulevad samas läbimõõdus kuid kahe soonega.
Vanad kõlari juhtmed on 2 mm läbimõõdus ning ilmselgelt
jäävad peenikeseks.
Praegused Roadstar kõlarid jäävad esialgu asendama Signat
midbasse,kindlasti leiavad oma koha ka Signat`i tweetrid ja
midranged.Algne plaan oligi nad ka kohe osta,kui elu teeb
omad korrektiivid.
Õnneks on nii Roadstar`i kui ka Signat`i kinnised ovaalid ühe
suguste mõõtmete(6x9") ja kinnitusavadega,saab asendus
olema lihtne.
Tänan siinkohal Logmanit,kelle konsooli joonisest ideid sain.
Niipalju siis muusikast ja sellega seonduvast.
SummerCamp 2005-el sai välja käidud lubadus,et kunagi saab ka autol võimsam kone peale pandud.Asjad väheke
liiguvad.Nimelt sai hiljaaegu ostetud tuliuus 2103-me plokk
koos tuliuue 2103-me väntvõlliga.Uued N-Liidu aegsed orig.
kolvid on ka olemas kuid tuleb veel mõõta kas nad ka sobivad
st kas ka ühte gruppi kuuluvad.Tõsisemaks kokkupanekuks
läheb järgmine aasta kui kõik jupid olemas.
Mis järgmiseks:kui kõik ikka klapib siis SummerCamp 2006.
päikesepaistelise ilmaga parkida puu alla,nii ka mulle.Kuid see võib osutuda
saatuslikuks .Nimelt seisab meil töö juures suur saarepuu ja sealt
otsustas eralduda üks käevarrejämedune oks ja otse pikku esiklaasi,fakk.
Noh juhtub,ütles ligitulnud kopamees,no aga miks minuga juhtub.Ega`s
midagi,läksime siis paarimehe autoga uut esiklaasi tellima.Klaasiauto käib
Jõgeval kord nädalas ja järgmise nädala alguseks saab kätte.Ja maksab
uus esiklaas täpselt 500.- Sellega asi ei lõppenud.Sain siis uue klaasi kätte
ja võiski paigaldama hakata.Paigaldusel selgus et vana esiklaas on oluliselt väiksem kui uus.Mis siis ikka,tuleb hakata uut klaasi käiama vana klaasi
mõõtu.Sai siis tehtud primitiivne käsitsi ringiaetav vee käi,märkisin markeriga kohad ära kustkohast käiata oli vaja ja võiski pihta hakata.
Vahepeal käisin klaasi sobitamas.Kolm korda korda panin klaasi ette ja
arvasin ta nüüd paraja olevat.Õhtu hakkas ka kätte jõudma ja jätsin asja
pooleli,mõlemalt poolt jäi veel 10 cm kiilu panna.Ega töö pole jänes.
Järgmine hommik auto juurde jõudes avastasin klaasis kolm pragu,üleval
paremal pool nukas:flaming,no tere hommikust.Ju siis jäi kuidagi klaas
pingesse.Ega midagi,lõpetasin kiilu paneku ja nii ta jäigi.Kuna praod ei ole
kojameeste tööpiirkonnas ja juhi vaatevälja ei sega,ei tohiks ka politsei
midagi öelda.Niipalju siis sellest,nüüd paremad uudised.
Kuna talvel kippus soojendusmootor väheke häält tegema,võtsin maha
kohe terve armatuuri.Saab ka soojendus radiaatori pealne ära puhastada.
Niikaua kui auto on minu käes olnud,ei ole mina sinna soojendusradiaatori
peale veel "roninud".Ja seal seda kraami ikka oli,puulehti,tolmu ja muud.
Muuseas,soojakraan on veel tehase oma ja töötab eeskujulikult.Kui juba
armatuur maas,otsustasin panna ka uue kapoti avamis trossi.Nimelt vana
omaniku poolt oli sinna Zilli kapoti avamis traadist üks "ikebana" tehtud, mida sai avada ainult näpitsatega.
See suvi plaanisin ka audio süsteemi parendada.Vana raadio
on siin ja kolib 12 V adapteriga ära mängima garaa?i.Kasseti
osa remontida ei õnnestunud.
Uueks raadioks valisin peale pikka kaalumist Pioneer DEH 4800 MP
Vana konsool näeb välja nii:
Seda 03/06-e konsooli ma enam tagasi ei pane,vaid ehitan
täiesti uue.Materjaliks tuleb 16 mm mitmekihiline kasevineer,
ning veel leiavad ehitusel kasutamist mõned ?iguli salongi
detailid,et ka asi sinna sobiks.Uue konsooli ehitust saab
jälgida siis minu autoteemas kui asi selleni jõuab.
Koos autoraadioga sai ka ostetud toitekaabel 5 mm üldläbi-
mõõdus,vaskosa läbimõõt siis 3 mm.Sama juhet kasutan ka
massi ühenduseks.Kindlasti tuleb ka mootoriruumi panna
20 A kaitse koos korpusega,seal parem ligipääs kui peaks
olema tarvidust kaitset vahetada.
Kõlarijuhtmed tulevad samas läbimõõdus kuid kahe soonega.
Vanad kõlari juhtmed on 2 mm läbimõõdus ning ilmselgelt
jäävad peenikeseks.
Praegused Roadstar kõlarid jäävad esialgu asendama Signat
midbasse,kindlasti leiavad oma koha ka Signat`i tweetrid ja
midranged.Algne plaan oligi nad ka kohe osta,kui elu teeb
omad korrektiivid.
Õnneks on nii Roadstar`i kui ka Signat`i kinnised ovaalid ühe
suguste mõõtmete(6x9") ja kinnitusavadega,saab asendus
olema lihtne.
Tänan siinkohal Logmanit,kelle konsooli joonisest ideid sain.
Niipalju siis muusikast ja sellega seonduvast.
SummerCamp 2005-el sai välja käidud lubadus,et kunagi saab ka autol võimsam kone peale pandud.Asjad väheke
liiguvad.Nimelt sai hiljaaegu ostetud tuliuus 2103-me plokk
koos tuliuue 2103-me väntvõlliga.Uued N-Liidu aegsed orig.
kolvid on ka olemas kuid tuleb veel mõõta kas nad ka sobivad
st kas ka ühte gruppi kuuluvad.Tõsisemaks kokkupanekuks
läheb järgmine aasta kui kõik jupid olemas.
Mis järgmiseks:kui kõik ikka klapib siis SummerCamp 2006.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
panid siis uue originaaltrossi?
ise olen paigaldanud välisfirma trosse topeltkõriga millel tross ikka mitmekiuline.
kapoti avamine läheb ikka kordades kergemaks..
selle klaasi kohapealt juhtus mul omal samasugune asi vastupidi
minul oli jälle klaas liiga väike?! mõlemast äärest jäi tubli osa puudu.
praegusele klassikalisele ladale sain klaasi autoverist. maksis koos ettepanekuga 515.- kui õigesti mäletan
aega kulus neil 25min ja mina istusin ja vaatasin pealt
voh.
ps! lageda taeva all võib auto näiteks lendav vihmavari ära kriipida
kui asi juhtuma peab juhtub ta igaljuhul.
ise olen paigaldanud välisfirma trosse topeltkõriga millel tross ikka mitmekiuline.
kapoti avamine läheb ikka kordades kergemaks..
selle klaasi kohapealt juhtus mul omal samasugune asi vastupidi
minul oli jälle klaas liiga väike?! mõlemast äärest jäi tubli osa puudu.
praegusele klassikalisele ladale sain klaasi autoverist. maksis koos ettepanekuga 515.- kui õigesti mäletan
aega kulus neil 25min ja mina istusin ja vaatasin pealt
voh.
ps! lageda taeva all võib auto näiteks lendav vihmavari ära kriipida
kui asi juhtuma peab juhtub ta igaljuhul.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Nüüd väheke audiost.Algselt postitas: arvi100
Praegused Roadstar kõlarid jäävad esialgu asendama Signat
midbasse,kindlasti leiavad oma koha ka Signat`i tweetrid ja
midranged.Algne plaan oligi nad ka kohe osta,kui elu teeb
omad korrektiivid.
Plaanisin esialgselt ette mängima panna ühe Saksa tootja
kaheribalised.Aga mida ei ole,seda ei ole.Ühesõnaga kadunud asjade nimekirjas.
Suve hakul sai seda asja Jõgeva Signat`i esindajaga arutatud,ja jäi meelde lause et kui ostuks läheb,siis saab
alet ka.Ja nüüd on kohe paras aeg talle seda meelde tuletada.Aumehe värk,mees pidas sõna.Sai siis ostetud
Signat`i tweetrid T2 ; midranged M10 ja krossoverid C2.
Tweeter on 20 mm ja midranged 100 mm läbimõõdus.
Fotol näha ka paigaldus asukohad:twiiter ülesse ja
midranged siis alla.
Muidugi asjalik nõuanne paigaldus asukoha valikul on alati
teretulnud.
Konsoolist veel suurt rääkida ei ole .Eesmine osa on valmis,
jääb vana konsool välja võtta ning lõplikud kinnituskohad
välja mõõta ja ära märkida.Siis saab asuda külgede ?ablooni
tegemise juurde.
Ai,üks asi veel.Kuna uue raadiokonsooliga ei mahu enam ära
Lada 2103/06-e tahhomeeter,sai see ka uus ostetud,firmalt
Trisco,jalaga,85 mm läbimõõt.Must taust,valged numbrid ja
roheline valgustus,ilma igasuguste lisa viledetta.
Kõik see rahvas Summercamp`ile 2006!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili