2101, ando, 1973

2101, ando, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

2101, ando, 1973

#1

Postitus Postitas ando » 07 Mai 2017 22:28

Haigus süveneb.

Aprilli alguses ilmus üks 01 Tartu lähistel müüki, kuna kuulutus oli värske, tuli tahtmine pilk peale visata. Ja midagi parandamatut silma ei hakanud, seega minu omaks ta sai. Miks? Ei tea veel, aga ju on veel minus unistus talvel sõita jäärada millegagi, mis pole NIVA.

Kohe sai tormatud autoga ülevaatusele, millelt sain põhjus(t)ega korduva. Õõtsapuksid olid täiesti otsas - nii otsas, et isegi väsinud šarniirid välja ei paistnud. Tagumine vasak sõidupidur ei andnud samuti näite välja, summuti rippus, esimesed vollid väsinud.

Remondirõõmu nimekiri
Ees:
- vasakule alla uus õõts
- ülejäänud õõtsad puhastatud ja värvitud
- uued šarniirid kõik Lemförderi omad
- uued puksid õõtsadele, punased polü
- uued pidurivoolikud, leitud pagasnikust
- uus esimene vasak piduritoru

Taga:
- uus piduri töösilinder ja klotsid vasakule taha
- summutile lisatud tripid, kuna muidu rippus ainult käsipiduri trossi najal
- vasak tagumine piduritoru

Mida vaja veel teha?
- parem tagumine pidur - klotsid ja silinder vahetada
- käsipiduritross vahetada
- salongist hallitust välja ajada
- peeglid kuidagi fikseeruma saada
- kardaanis olevast vibrast vabaneda, mis 30km/h hambaid tahab logistada
- rehvid hankida ja vahetada
- esisild reguleerida, hetkel täitsa silma järgi

Hetkel siis TÜV olemas, kuni septembri lõpuni. Näis, palju kasutust leiab, täna sai pea 100km ilma muredeta läbitud.

Ja noh, pilti kah, muidu tühi jutt...
18361918_120332000675513965_2120772479_o.jpg
18361918_120332000675513965_2120772479_o.jpg (136.29 KiB) Vaadatud 4164 korda

18378994_120332000625451066_597760814_o.jpg
18378994_120332000625451066_597760814_o.jpg (96.71 KiB) Vaadatud 4164 korda

18379076_120332000643792807_1392882984_o.jpg
18379076_120332000643792807_1392882984_o.jpg (105.72 KiB) Vaadatud 4164 korda

18379477_120332000646618092_1324637296_o.jpg
18379477_120332000646618092_1324637296_o.jpg (295.55 KiB) Vaadatud 4164 korda
Jõud taga, peab minema.


olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4871
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

Re: 2101, ando, 1973

#2

Postitus Postitas olaaf » 08 Mai 2017 16:53

Kardaan sebi Ivar7 kaudu teine, neid vibravaid asju pole mõtet juurutada..

Muidu igati viks ja viisakas pill :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#3

Postitus Postitas ando » 02 Okt 2017 23:59

Sügis käes, viimane aeg talveks auto valmis panna.
Aga enne veidi varasemast ajast fotosüüdistusi.

Pikim sõit sai tehtud Vissuverre, kus ma ise ei pidanud õnneks või kahjuks roolis olema. Selle reisi lõpuks kukkus alt ka summuti.

Asendusautona sai ka paar korda kasutatud, aga tegelikult kui aus olla, siis seisis auto pea 2 kuud mul garaažis jalus. Ja kõiki teisi masinaid sai ehitatud garaaži ukse ees.
Manused
22251383_10203731415683657_913984239_o.jpg
22251383_10203731415683657_913984239_o.jpg (97.08 KiB) Vaadatud 3324 korda
22218045_10203731413923613_483263089_o.jpg
22218045_10203731413923613_483263089_o.jpg (142.53 KiB) Vaadatud 3324 korda
22197815_10203731413843611_850985366_o.jpg
22197815_10203731413843611_850985366_o.jpg (166.42 KiB) Vaadatud 3324 korda
22219362_10203731415803660_1396272815_o.jpg
22219362_10203731415803660_1396272815_o.jpg (171.13 KiB) Vaadatud 3324 korda
22197898_10203731417723708_141115103_o.jpg
22197898_10203731417723708_141115103_o.jpg (194.18 KiB) Vaadatud 3324 korda
22197797_10203731413883612_233122078_o.jpg
22197797_10203731413883612_233122078_o.jpg (167.08 KiB) Vaadatud 3324 korda
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#4

Postitus Postitas ando » 03 Okt 2017 00:23

Ja nüüd ka remondist.

Auto seisis, kuna ühele poole keerates tuli eest väga koledaid hääli juba. Ja summuti kukkus lõplikult alt ära, mis tegi maanteesõidu väga vinguseks.

Ehk vahetusse läksid:
    * Esimene parem rattalaager
    * Esimesed pidurikettad ja klotsid
    * Taga paremal piduriklotsid ja silinder
    * Piduripeapump
    * Pidurivoolik ees paremal
    * Piduritoru ees vasakul
    * Piduritoru taga vasakul
    * 02 alt võetud kardaan vahetatud keskmise pukiga
    * Käsipiduritrossid (lühike ja pikk)

Lisaks sai tehtud tuuningut ehk:
    * Kahe resoga väljalase 45mm a'la Ando
    * Kyb gaasiamordid
    * 02 alt tulnud lõigatud tagavedrud
    * Ketaslukk
    * Samara puksidega vardad

Pilte tuunimisest ja remondist ei ole, suht standardiks saanud need tegevused juba.

Mineval laupäeval sai auto külje peale lükatud, et alt veidi paremat ülevaadet saada ning talveks ette valmistada. Sansa andis põhjale hindeks 4-, kruvikat väga läbi lükata ei jõudnud. Ja noh, siis ei teadnud me kõike ka veel...

22198952_10203731410163519_541326656_o.jpg
22198952_10203731410163519_541326656_o.jpg (150.3 KiB) Vaadatud 3312 korda

22219288_10203731411163544_1205569374_o.jpg
22219288_10203731411163544_1205569374_o.jpg (110.28 KiB) Vaadatud 3312 korda
22218003_10203731410883537_1777164206_o.jpg
22218003_10203731410883537_1777164206_o.jpg (130.2 KiB) Vaadatud 3312 korda
22197840_10203731411523553_105076239_o.jpg
22197840_10203731411523553_105076239_o.jpg (152.42 KiB) Vaadatud 3312 korda

22217732_10203731410483527_201980364_o.jpg
22217732_10203731410483527_201980364_o.jpg (123.79 KiB) Vaadatud 3312 korda
22199352_10203731410683532_308350752_o.jpg
22199352_10203731410683532_308350752_o.jpg (123.77 KiB) Vaadatud 3312 korda

22199199_10203731410443526_746294683_o.jpg
22199199_10203731410443526_746294683_o.jpg (105.94 KiB) Vaadatud 3312 korda

22243946_10203731410123518_591027377_o.jpg
22243946_10203731410123518_591027377_o.jpg (105.27 KiB) Vaadatud 3312 korda

22219364_10203731410203520_1337486749_o.jpg
22219364_10203731410203520_1337486749_o.jpg (85.23 KiB) Vaadatud 3312 korda
22219276_10203731410083517_559718375_o.jpg
22219276_10203731410083517_559718375_o.jpg (86.7 KiB) Vaadatud 3312 korda
22243518_10203731411443551_1987965392_o.jpg
22243518_10203731411443551_1987965392_o.jpg (88.46 KiB) Vaadatud 3312 korda


Ja täna tahtsin tegeleda juhi jalgealusega, kus poolraam on natuke kehvake kohati ja risttala veidi lömmis. Eemaldades logari, leidsin boonusülesande, ehk isegi ka jackpoti kui võib nii öelda..

22217746_10203731411403550_955841401_o.jpg
22217746_10203731411403550_955841401_o.jpg (107.35 KiB) Vaadatud 3312 korda
22197885_10203731411723558_521733158_o.jpg
22197885_10203731411723558_521733158_o.jpg (46.58 KiB) Vaadatud 3312 korda
22219470_10203731410283522_1239863787_o.jpg
22219470_10203731410283522_1239863787_o.jpg (104.71 KiB) Vaadatud 3312 korda
22199299_10203731410243521_1230705499_o.jpg
22199299_10203731410243521_1230705499_o.jpg (109.18 KiB) Vaadatud 3312 korda


Tuleb vist keevitama hakata taas, nii päris hüppesse ei raatsi minna.
Jõud taga, peab minema.

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 2101, ando, 1973

#5

Postitus Postitas Vaalo » 03 Okt 2017 10:33

Tere! Ega enne tagavedrude paigaldamist nende pikkust ei mõõtnud?
Auto ise on muidugi aus, tiivatagusest nähtub, et eelmine omanik paigaldas logarid vist veidi hiljavõitu...

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#6

Postitus Postitas ando » 03 Okt 2017 19:36

Ei mõõtnud. Ja väsinud nad on, juba 02 all olid. Ja pildil on pagasnik servani kola täis.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#7

Postitus Postitas ando » 23 Okt 2017 00:01

Mis mäda, see minema. Ja parajalt paks raud asemele.
Juhipool tuli vahetada osa põhjast ja ehitada uuesti koobas, parem pool oli oluliselt parem. Aga pildid räägivad enda eest:
22278987_10203737804443372_2073541604_o.jpg
22278987_10203737804443372_2073541604_o.jpg (109.61 KiB) Vaadatud 2829 korda
22312014_10203744803178336_617258915_o.jpg
22312014_10203744803178336_617258915_o.jpg (89.59 KiB) Vaadatud 2829 korda
22375272_10203751444344361_34568441_o.jpg
22375272_10203751444344361_34568441_o.jpg (68.91 KiB) Vaadatud 2829 korda
22343765_10203751444664369_430445104_o.jpg
22343765_10203751444664369_430445104_o.jpg (66.05 KiB) Vaadatud 2829 korda
22473617_10203762490620511_909290539_o.jpg
22473617_10203762490620511_909290539_o.jpg (56.41 KiB) Vaadatud 2829 korda
22450570_10203764106700912_1523196230_o.jpg
22450570_10203764106700912_1523196230_o.jpg (59.29 KiB) Vaadatud 2829 korda
22546815_10203772664794859_363638772_o.jpg
22546815_10203772664794859_363638772_o.jpg (74.5 KiB) Vaadatud 2829 korda
22496980_10203773117166168_427408355_o.jpg
22496980_10203773117166168_427408355_o.jpg (97.6 KiB) Vaadatud 2829 korda
22532127_10203773153767083_19431829_o.jpg
22532127_10203773153767083_19431829_o.jpg (64.58 KiB) Vaadatud 2829 korda
22550892_10203774693005563_474391584_o.jpg
22550892_10203774693005563_474391584_o.jpg (84.07 KiB) Vaadatud 2829 korda
22556117_10203774908610953_2064052754_o.jpg
22556117_10203774908610953_2064052754_o.jpg (79.06 KiB) Vaadatud 2829 korda
22553398_10203774994333096_1943352256_o.jpg
22553398_10203774994333096_1943352256_o.jpg (65.59 KiB) Vaadatud 2829 korda
22550985_10203774994653104_1648933400_o.jpg
22550985_10203774994653104_1648933400_o.jpg (42.55 KiB) Vaadatud 2829 korda
22662679_10203787944096832_1272865611_o.jpg
22662679_10203787944096832_1272865611_o.jpg (98.01 KiB) Vaadatud 2829 korda

22690466_10203790685445364_1898627066_o.jpg
22690466_10203790685445364_1898627066_o.jpg (77.41 KiB) Vaadatud 2829 korda
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#8

Postitus Postitas ando » 23 Okt 2017 00:16

Ja kõik ehitamine sai tehtud tänu väga pikkadele õhtutele reedeks, et laupäeva varahommikul asuda teele Vasalemma.

Sõit sinna ja tagasi oli suhteliselt elamustevaene, kuigi lärmakas puuduva salongisisu tõttu.
Kohapeal lükkas tehniline komisjoni mootori originaalpadja pealt maha, mis tingis vajaduse neid vahetada. Õnneks olid headel inimestel varupadjad kaasas, mis oma koha minu autol leidsid. Aitäh!

Rajal sain hommikul proovida 3 ringi poolpiduste patjadega ning esimest vooru sain sõitma kui ülejäänud juba teise keskel olid. Auto ainult esimeses voorus toimis, teine ja kolmas voor eriti arenes autol välja piiraja, mistõttu võimsust jäi veelgi enam vajaka. Seega, remonttööd pole lõppenud, peab hakkama tehnilise poolega ka tegelema siiski.

Vaatepilt suurel osal päevast Vasalemmas:
22711365_10203795424043826_895410137_n.jpg
22711365_10203795424043826_895410137_n.jpg (154.24 KiB) Vaadatud 2824 korda


Ja päev pärast võistlust, "sant" transporttöid osutamas:
22766679_10203799026373882_1150446465_o.jpg
22766679_10203799026373882_1150446465_o.jpg (111.08 KiB) Vaadatud 2824 korda
Jõud taga, peab minema.

Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Re: 2101, ando, 1973

#9

Postitus Postitas Trts » 23 Okt 2017 17:21

Terv!
Kuidas need KYB-id ennast õigustavad?

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#10

Postitus Postitas ando » 25 Okt 2017 23:28

Vasalemmas olid väga head ja tänaval ka täitsa parajad minu jaoks. Need peaksid olema Ultra SR, mitte Excel-G. Excel-G mul 02 all ja hoopis pehmemad.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#11

Postitus Postitas ando » 12 Jaan 2018 23:57

Vasalemmas tekkinud piiraja uurimisel sai paigaldatud Solex karburaator ja uus bensiinipump. Bensiinipumba paigaldamisel ilmnes, et keegi oli alusplaadi paigaldanud 180 kraadi ning varda ots oli kahjustunud. Kuna pärast seda piiraja kadus, siis kahtlustan, et seal oligi probleem...

Vahetatud osi:
- termostaat venest uus, kuna salong päris nii soojaks ei läinud kui ootasin
- soojakraan keraamilise vastu
- väljalaskekolle, kuna eelmisel üks tikk 10se poldi peale puuritud

Autosse leidis tee ka kõrvalistujaiste, Luisi rool ning põhjamatid koos õrna mürasummutuskihiga. (2mm pigi + kokkusurutav pehme). Põranda kummise katte alla karvane vannitoamatt tagurpidi, et sissetuleval veel oleks kuskil olla.
20171028_174829.jpg
20171028_174829.jpg (130.89 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171025_222656.jpg
20171025_222656.jpg (81.46 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171101_003516.jpg
20171101_003516.jpg (106.58 KiB) Vaadatud 1019 korda


Talverehvideks sai proovitud 195/55R15 Contisid samadel velgedel, aga väikse offseti tõttu käisid igale poole vastu, siis asendatud 175/70R14 Yokohama rehvidega BMW velgedel.

20171111_160527.jpg
20171111_160527.jpg (103.2 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171111_160425.jpg
20171111_160425.jpg (75.03 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171126_121252.jpg
20171126_121252.jpg (148.33 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171201_213429.jpg
20171201_213429.jpg (133.83 KiB) Vaadatud 1019 korda


Pärast esimese lume proovimist, täheldasin märkimisväärset libisemist siduris ning seetõttu eraldasime käigukasti mootorist, et vahetada siduriketas ja korv laost leitute vastu. Kuna tagumine mootori otsasimmer tundus ka lekkivat, sai seegi tehtud.

20171206_221247.jpg
20171206_221247.jpg (47.91 KiB) Vaadatud 1019 korda


Esimene proov jäärajal oli paljulubav, asjad tundusid toimivad ning auto kontrollitav.

20171205_221721.jpg
20171205_221721.jpg (100.31 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171205_215920.jpg
20171205_215920.jpg (65.07 KiB) Vaadatud 1019 korda


Autole arenes välja ka parema tagumise piduri peale jooksmine, mis ootamatuid seisakuid põhjustas. Tagurpidi tuli pidur maha ning siis kannatas taas sõita. Vea tundus parandavat klotside kaugemale keeramine. Kuid kas eelnevate blokeerumiste või juba tehasekahjustuse tõttu murdus pooltelg garaaži ees paarutades. Siinkohal paslik mainida, et tegu tehase 1.2ga jätkuvalt... Laost uus asemele, õnneks lukk kannatada ei saanud.

20171221_212549.jpg
20171221_212549.jpg (111.56 KiB) Vaadatud 1019 korda


Mugavamaks pimedassõitmiseks leidsid koha auto ees lisatuled.

20171228_220632.jpg
20171228_220632.jpg (75.58 KiB) Vaadatud 1019 korda

20171228_002627.jpg
20171228_002627.jpg (85.55 KiB) Vaadatud 1019 korda


Aasta lõpus tekkis soov panna auto proovile, kuna pikemaid sõite sinnani nappinud. Koos Sansaga võtsime osa Seiklusministeeriumi Youngtimer orienteerumisest, kus õnnestus esimese koha vääriline sõit teha. Ehituse suhtes saime tagasisidet, et istmed tuleb uuesti paigaldada, et olemine tuleks mugavamp.

20171230_161401.jpg
20171230_161401.jpg (98.72 KiB) Vaadatud 1019 korda


Ja aasta alguse puhul võtsime ette värvitööd, kus autole sai peale lastud linnakamo. Päevavalges pole veel vaadata julgenud.
20180103_233252.jpg
20180103_233252.jpg (104.27 KiB) Vaadatud 1019 korda

20180103_224745.jpg
20180103_224745.jpg (96.9 KiB) Vaadatud 1019 korda


Nipetnäpet teha, pühapäeval esimene võistlus, kuhu hetkel plaan minna.
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 2101, ando, 1973

#12

Postitus Postitas Argo66 » 13 Jaan 2018 14:42

ando kirjutas:Autole arenes välja ka parema tagumise piduri peale jooksmine, mis ootamatuid seisakuid põhjustas. Tagurpidi tuli pidur maha ning siis kannatas taas sõita. Vea tundus parandavat klotside kaugemale keeramine. Kuid kas eelnevate blokeerumiste või juba tehasekahjustuse tõttu murdus pooltelg garaaži ees paarutades. Siinkohal paslik mainida, et tegu tehase 1.2ga jätkuvalt... Laost uus asemele, õnneks lukk kannatada ei saanud.


Juhtus endalgi kunagi sarnane lugu.
Pooltelje laager jooksis laiali ja edaspidi sõites tõmbas rattapoldi otsaga käripiduri hoovast kässari peale.
Ainus võimalus oli sõita tagurpidi. Siis jooksid poldiotsad hoovast mööda.
Saigi siis Tartu kesklinnast sõidetud Tammelinna ca 5km. tagurpidi. :)

tarmod
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Juun 2015 12:48
Asukoht: Tartu
Autod: 01

Re: 2101, ando, 1973

#13

Postitus Postitas tarmod » 12 Veebr 2018 21:56

Hei

No vot mis välja tuleb miks su auto nii hästi uunikute ralli lisakatsetel sõitis, lukuga on ikka parem kui üherattaveoga :D + see et ma ei tihka vallidega riskida :D

Tervitades Ekipaaz nr 9 (see kes su ees audit sihtis :D)

Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 522
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: 2103 Estate, 21061, 21013, 2x Zaz965
Kontakt:

Re: 2101, ando, 1973

#14

Postitus Postitas nymmik » 13 Veebr 2018 12:01

Uunikute Talverallil LK1 aeg oli uskumatu 1:59 mis tuli hommikul ja ei löödud üle.
Hinsberg jäi MR2-ga sekundi alla, muidu oleks isegi võitnud aga keeras tagasipöördes finishisse tuksi.

ando
Ladaklubi Laekur
Postitusi: 1120
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2; FSO; Niva; Skif; Ford

Re: 2101, ando, 1973

#15

Postitus Postitas ando » 13 Veebr 2018 23:04

tarmod kirjutas:Hei

No vot mis välja tuleb miks su auto nii hästi uunikute ralli lisakatsetel sõitis, lukuga on ikka parem kui üherattaveoga :D + see et ma ei tihka vallidega riskida :D

Tervitades Ekipaaz nr 9 (see kes su ees audit sihtis :D)


Ma ei hakanud jah mainima, et võimsuse pärssimiseks on mõlemad tagumised rattad tööle pandud. Ja kuna auto ei kuulunud piloodile, siis ei olnud ka vallidest miskit karta :)

nymmik kirjutas:Uunikute Talverallil LK1 aeg oli uskumatu 1:59 mis tuli hommikul ja ei löödud üle.
Hinsberg jäi MR2-ga sekundi alla, muidu oleks isegi võitnud aga keeras tagasipöördes finishisse tuksi.


Martin ega ma mina ei saa siiani aru, mismoodi kogu see rood masinaid ei saa ühele 1.2 mootoriga kopikale vastu. Aga ju juhil olid vastav varustus ja auto kannatas selle ära. Kuigi kui aus olla, siis pidamine oli nii hea, et võimsusepuudus kummitas igal pool - vähemalt ma karjusin pidevalt, et vajuta peale. Vastuseks tuli pea iga kord, et juba põhjas :D

Ralli ajaks olid meil all ka värsked Conti IceContact 2 rehvid, 175/65R14. Sai jääraja tarbeks soetatud, aga talveralli tarbeks alla "unustatud". Ja teid arvesse võttes polnud üldse halb otsus.

Talveralli kokkuvõttes oli siiski auto jaoks raske. Elektri tootmine näitas juba hommikul väsimise märke ning päeva lõpus oli juba näiteks suunatulede kasutamine lähituledega samaaegselt keerukas. Kahtlustasime aku + juhtme avanenud klemmi, aga kui varuakuga Vilimot päästma läksime ja tuled teel hääbuma hakkasid, siis tuli hirm peale. Seega remont ei ole lõppenud, oh ei..
Jõud taga, peab minema.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist