1119, olku, 2007
Postitatud: 05 Mai 2017 00:33
Üldiselt ajan kõik Walteri süüks..
Pakkus ta veebruaris mulle, et "osta Kalina omale", neil käis asutusest üks selline läbi ja pakuti müügiks..
Eks see oli rohkem naljaga mõeldud, aga käisin seda masinat isegi vaatamas.
Tegu oli 1400 16v mootoriga, õnnetu käkk, kere üsna kõver iga nurga alt, katuselt koorus värv, isegi armatuur avariist pilpaks..
Kuna hinnas kokkuleppele ei saanud, jätsin selle jõuetu mootoriga masina ostmata.
Kui aus olla, siis tegelikult sai Tsehhi kokkutulekul 2008a katsutud ühte tutikat Kalinat, Doris tegi isegi väikse ringi siis...
Pidasin seda parajaks masinaks millega võiks ummikutes võidu seista ja teinekord igaks juhuks korra Tsehhi või Serbiasse sõita, kui linnaralliautodega ei viitsi minna..
Kuna Kalinasid reaalselt meie teedel mõni üksik masin, siis võtsin hea sõbra Andreiga Riiast ühendust - lubati otsida..
Masin, mis lõpuks ära sai toodud, polnud ei esimene ega ka teine valik, kuid saime hinnas kokkuleppele (loe hind kahanes sobivaks) ja läkski kaubaks.
Tõime ta Raldoga ühel märtsikuu päeval ära.
Pilt Riia rajoonist.
Kuu aega masin seisis eeskujulikult hoovis ja ootas oma aega.
Esmaregistreerimisel tekkisid tõrked tüübikinnitusega, lõpuks sai siiski taodelda tüübikinnituse numbri.
Isegi ülevaatus õnnestus üle kanda ja nüüd on masin täiesti street-legal.
Saue angaari järtsus.
Masinast ka veidi:
Mootor 59,5 kw 1600cc 8v Euro4, 5 manuaalkäiku 3,7 peaülekanne - kast tavaline mitte trossidega.
"Lisadest": el roolivõim, turvapadjad ees, el aknad ees, 14" vent pidurid ees,
integreeritud pardakompuuter spidoblokis (kulu, välistemp, kiirused jne)
Tehniline seisukord:
Roolisüsteem on imelik, suurtel kiirustel kange.
Pidurid vajavad ülekäimist, esikettad ilmselt utiil, kässar nõuab pealekeeramist,
Kerel esitiivanurgad ja koopaääred käest ära, põhja alt üsna viisakas, kohati vajab pisipuhastust ja õlitust..
Kuna ls ainult 48k siis mootor/kast tunduvad heas korras olema - maanteekulu kiirusel 100-110 gps järgi tuli 5,6-5,8L/100
Muidu üllatavalt vaikne, mittemugav ja veidi uimane ökopill. Insener, kes istumise ja rooliasendi disainis oli ilmselt purjus või polnud tal lube
Erilisi plaane autoga pole peale läbisõidu tugeva suurendamise: kaazanid alla, kere veidi putitada ning 4,1 peaülekanne ja torsen kolivad käigukasti - esivedusega on ilma lukuta üsna imelik sõita...
Pakkus ta veebruaris mulle, et "osta Kalina omale", neil käis asutusest üks selline läbi ja pakuti müügiks..
Eks see oli rohkem naljaga mõeldud, aga käisin seda masinat isegi vaatamas.
Tegu oli 1400 16v mootoriga, õnnetu käkk, kere üsna kõver iga nurga alt, katuselt koorus värv, isegi armatuur avariist pilpaks..
Kuna hinnas kokkuleppele ei saanud, jätsin selle jõuetu mootoriga masina ostmata.
Kui aus olla, siis tegelikult sai Tsehhi kokkutulekul 2008a katsutud ühte tutikat Kalinat, Doris tegi isegi väikse ringi siis...
Pidasin seda parajaks masinaks millega võiks ummikutes võidu seista ja teinekord igaks juhuks korra Tsehhi või Serbiasse sõita, kui linnaralliautodega ei viitsi minna..
Kuna Kalinasid reaalselt meie teedel mõni üksik masin, siis võtsin hea sõbra Andreiga Riiast ühendust - lubati otsida..
Masin, mis lõpuks ära sai toodud, polnud ei esimene ega ka teine valik, kuid saime hinnas kokkuleppele (loe hind kahanes sobivaks) ja läkski kaubaks.
Tõime ta Raldoga ühel märtsikuu päeval ära.
Pilt Riia rajoonist.
Kuu aega masin seisis eeskujulikult hoovis ja ootas oma aega.
Esmaregistreerimisel tekkisid tõrked tüübikinnitusega, lõpuks sai siiski taodelda tüübikinnituse numbri.
Isegi ülevaatus õnnestus üle kanda ja nüüd on masin täiesti street-legal.
Saue angaari järtsus.
Masinast ka veidi:
Mootor 59,5 kw 1600cc 8v Euro4, 5 manuaalkäiku 3,7 peaülekanne - kast tavaline mitte trossidega.
"Lisadest": el roolivõim, turvapadjad ees, el aknad ees, 14" vent pidurid ees,
integreeritud pardakompuuter spidoblokis (kulu, välistemp, kiirused jne)
Tehniline seisukord:
Roolisüsteem on imelik, suurtel kiirustel kange.
Pidurid vajavad ülekäimist, esikettad ilmselt utiil, kässar nõuab pealekeeramist,
Kerel esitiivanurgad ja koopaääred käest ära, põhja alt üsna viisakas, kohati vajab pisipuhastust ja õlitust..
Kuna ls ainult 48k siis mootor/kast tunduvad heas korras olema - maanteekulu kiirusel 100-110 gps järgi tuli 5,6-5,8L/100
Muidu üllatavalt vaikne, mittemugav ja veidi uimane ökopill. Insener, kes istumise ja rooliasendi disainis oli ilmselt purjus või polnud tal lube
Erilisi plaane autoga pole peale läbisõidu tugeva suurendamise: kaazanid alla, kere veidi putitada ning 4,1 peaülekanne ja torsen kolivad käigukasti - esivedusega on ilma lukuta üsna imelik sõita...