4. leht 20-st

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Sept 2017 10:53
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Ega ei avalda, mis aju süüdet juhtima hakkab? :)
Endal ka plaan vist Webereid mitte panna ja pigem vaadata mingile pritsungi lahendusele.
Mis siin ikka salatseda kas MS 2 või 3 ;)

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Sept 2017 10:54
Postitas atzkarik
Tänu hendule leitud selline asi! http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... hilit=teip Kas keegi on kasutanud ja kas õigustab?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Sept 2017 12:34
Postitas ccve
Selle auto omanik kahjuks veel proovisõitu teinud ei ole, seega ei tea kuidas see seal vastu peab.
Ma ei ürita siin oma toodet müüa vaid jagan enda vigadest tehtud järeldusi. Panin uuele värskelt värvitud autole mingi väga odava ebayst leitud teibi peale, peale esimest võidusõitu ei olnud väga mõnus pahtlilabidaga seda sulanud kihti maha nokkida, lihvida, uuesti värvida. Siis ostsin mingi "asjalikuma ja kallima" toote, tulemus oli sama, vandusin ning hakkasin uuesti nokkima, lihvima ja värvima.

Reaalselt ma arvan, et ainuüksi teibikiht ei anna reaalset tulemust, peaks siiski ka vastav riie olema liimi ja peegelpinna vahel.
Kui sa tahad ühte parimat toodet siis vali COOL IT seeriast, ruuduhind ca 150euri. Kui tahad poole odavamalt toimivat toodet siis üks variant on kasutada eelmisel lehel minu pandud lingil olevat toodet. Kui tahad veel odavamalt siis on igast variante - näiteks alumiinium teip mis kannatab 160 kraadi vs COOL IT toode 1160 kraadi jne.

Sama teema on igast ägedate värviliste kollektoriteipidega. Esimese sõiduga põlevad valgeks, paari järgmise sõiduga viskab küljest ära. Loodetavasti katad kollektori ära teibiga, sügav soovitus kasutada jällegi COOL IT toodet või Grayston (ise kasutanud seda viimased 9 aastat ning mitmekümnele autole pannud).

Võid Siim Kahariga ka kontakti võtta, ta ostis meilt seda kuldset kuumakatet. Võib-olla on ta juba seda proovinud ning oskab kiita või laita.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Sept 2017 14:00
Postitas hendu
Thermotec/CoolIT-i (http://www.thermotec.com/) pakub carshop.ee ja vist ka VKM.

Carshopi link (pilt on küll vale, aga toote kood on õige)
http://www.carshop.ee/tuuning/termoisol ... 42912.html

http://www.carshop.ee/tuuning/termoisolatsioon

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Sept 2017 14:00
Postitas RRisto
On ka selline võimalus, et torule "sukk" peale tõmmata. Odavam ei ole muidugi :)

http://www.rallynuts.com/heat-managemen ... hield.html

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 11 Sept 2017 19:39
Postitas VäikeMägilane
Hetkel veel ei tea kiita eg alaita, sest pole võistlustel osalend, kuid niisama ringi kablates pole veel miskit
hullu juhtund. Liimitav aga oma olemuselt hea ja lihtne külge panna.

Eelnevalt oli Ungarlasel kasutusel alumiin-foolium paberi laadne leht, poln sellel ka häda muud, kui et tuli
külge kruvida vm. kinnitada, mis on tülikas ja ei kopeeri niihästi keret.
Kindlasti on aga odavam.

Kollektori teipimisega on juba keerulisem - peab tõesti hea kraam olema, muidu sulab plastmassiks ja pudeneb ise külgest. Variant 2 on teha SL ja VL kollede vahele kuumaplekk ning salongi jalakausid/vannid põrandast kõrgemale - ajab ka asja ära. Samas....liimida seda kuumapeletus riiet on lihtsam.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 12 Sept 2017 20:16
Postitas 01vaz01
Kui huvitab siis ise tegin järgmiselt. Romulast mingisuguse uue maasturi käigkasti tunneli küljest suur tükk seda kihilist alumiinium kuuma kaitse plekki mille vahel korralik mitte põlev vill. Vabriku toode autotehasest mis tõenäoliselt kvaliteetsem kui miskine muu järelturu toode. Ja siis kollele Dei kuumateip peale. Suvel probleemi ei tekkinud kummaga. Mul jalaplaadid ka maast lennus muidugi.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 13 Sept 2017 01:13
Postitas ccve
See, et autotehase oma kvaliteetsem on, on üpris loll väide. Kvaliteedist on vähe kasu kui kuumataluvus väike on, enamus sõiduautode detailid pole ettenähtud selliseid kuumuseid taluma mis võidusõiduautod toodavad.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 13 Sept 2017 10:52
Postitas RRisto
Mul mõte siiski see sukk sinna peale tõmmata, siis kaitseb kuuma eest nii jalgu kui käigukasti. Enamikel on kütuse- ja pidurivoolikud ka kaaspiloodi poolelt veetud, siis saavad ka need "jahedas" voolata.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 14 Sept 2017 19:53
Postitas 01vaz01
Päris korralik turvas ikka... :) Milline vabalt hingav r4 mootor toodab sul selliseid raketi kuumuseid? Seisad pool tundi rallikaga kohapeal pedal to the metal v? Ja mis ajast audi Q7 kuumakaitse plekk ebakvaliteetne on? Ja mismoodi ei ole see kuumaplekk loodud kestma kuuma? Turbo diisel mootor dpf süsteemiga toodab ilusad numbrid kui läheb järelpõletusse.. :)
Sellest olen ammu aru saanud, et teil seal viljandis rallitoas pädevusest puudub. :)

ccve kirjutas:See, et autotehase oma kvaliteetsem on, on üpris loll väide. Kvaliteedist on vähe kasu kui kuumataluvus väike on, enamus sõiduautode detailid pole ettenähtud selliseid kuumuseid taluma mis võidusõiduautod toodavad.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 14 Sept 2017 20:00
Postitas ccve
Pole sõnakestki ebakvaliteedist. Kui kunagi rajale jõuad - siis tulevad ka kogemused.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 14 Sept 2017 21:20
Postitas 01vaz01
Julged tule ma näitan seda rinkat saanud plekki :)
Netis täristad küll vägevalt...

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 06 Okt 2017 10:10
Postitas atzkarik
UP

Kuna kes teab mind siis olen natukene suurte mõõtmetega ,et mugav sõita oleks tuleb rool oma õigest kohast kõvasti tahapoole. Selle tulemusena sai vaadatud, et käigu kang jääb käe ulatusest väga kaugele (eriti 1. käigu lülitamine bollverk kastil ``asub seal kus tavakasti 5. käik``). Kui kangi pikendada siis hakkab käikude vahetamine meenutama ikarus bussi ning lisaks esimese käigu ja tagurpidi käigu sisse lülitamiseks tuleb veel kangi alla suruda mis pika kangiga tundub väga ebamäärane tegevus eriti kui seda peab kiiresti tegema.

Nende probleemide vältimiseks siis lahendus selline.
KK_hoovaga.jpg
KK_hoovaga.jpg (199.33 KiB) Vaadatud 14040 korda
Tulemusega väga rahul, kang õiges kohas ja käikude lülitamine väga konkreetne. Lisaks ei pea enam kangi alla suruma 1. ja tagurpidi käigu sisse lülitamiseks vaid selle piirab ära kangi mehaanika.

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 07 Okt 2017 13:07
Postitas v2ikek8lm
Mis tross sul käiguvahetus kangil on?
Räägi, mis roolivõimendi sul?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 07 Okt 2017 19:55
Postitas twist
Tross ju reverse lock-outi jaoks.
Võim paistab kalina oma.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Okt 2017 09:16
Postitas ccve
Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 08 Okt 2017 11:34
Postitas twist
ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?
Piirajad on reguleeritavad:
Kasutan siinkohal küll CAE shifteri pilti, aga kuna enamik tootjaid just seda kopeerivad, siis ilmselt sel samsonase omal ka sama lahendus:
Pilt

Leedust analoog 280€ (saab ise kohandada lada jaoks)
IRP shifter

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 09 Okt 2017 19:48
Postitas atzkarik
ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?

Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.

Hind samsonase omal 400+ :( aga selle eest ka tükk korralik.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 09 Okt 2017 23:03
Postitas Hulkur
Mis käiguülekanded on? Ja mis jääb lõppülakandeks?

Aeglastes kruttimiskohtades on seda esimest käiku läbi nn liigendnuia siis hea lülitada?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Postitatud: 10 Okt 2017 08:53
Postitas ccve
atzkarik kirjutas:
ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?

Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.

Hind samsonase omal 400+ :P aga selle eest ka tükk korralik.
Jah, Bollverki kastiga olen hästi kursis. Kas kasutusel olev kang on algselt mõeldud 4.käigusele või 6.käigusele?