13. leht 20-st

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 15 Nov 2019 14:37
Postitas RRisto
Tubli habemikk :D tundub, et nüüd talviseks hooajaks valmis? Jooks piike ka juba olemas?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 15 Nov 2019 21:10
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Tubli habemikk :D tundub, et nüüd talviseks hooajaks valmis? Jooks piike ka juba olemas?
Proovime ikka ennem kruusa hooajaks auto sõitma ja häälde saada ning siis peale seda alles võipolla piikide peale mõtlemiseks koht.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 29 Nov 2019 09:59
Postitas atzkarik
Kuna mootori kokku panekuga läheb sutse aega, täpsemalt kaan tuleb lõpetada siis tegeleme sellega millega saab.

Tuledele raam tehtud ja ette ära proovitud. Pildil veel toed puudu mis annavad raamile tugevust, kinnituvad need allpool olevate poltide külge.
Tulede_proov.jpg
Tulede_proov.jpg (152.03 KiB) Vaadatud 11160 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 30 Nov 2019 21:49
Postitas robi
Kas veidi allapoole ei taha sättida. Säiliks parem vaate üle kapoti.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 02 Dets 2019 09:25
Postitas atzkarik
robi kirjutas:Kas veidi allapoole ei taha sättida. Säiliks parem vaate üle kapoti.
Praegusel hetkel tundub , et ei jää segama. Aga eks näha ole kui istmed sees. Pandub nii kõrgele kuna tulede manual näitab , et miinumum paigaldus kõrgus 1m maapinnast siis valgus viht õiges kohas. Sellise paigaldusega isegi suts vähe 90 cm maapinnast.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 02 Dets 2019 09:33
Postitas ccve
Kui on kõrgemal kui 55cm maapinnast siis on iga Lazeri mudeli (va töötüli) jaoks juba hea.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 02 Dets 2019 09:56
Postitas atzkarik
ccve kirjutas:Kui on kõrgemal kui 55cm maapinnast siis on iga Lazeri mudeli (va töötüli) jaoks juba hea.
Hea teada, aga kust see info pärineb? Kas kogemusel või mingil andmel? Sest kui lugeda tulede paigaldus infot siis igal pool jutt miinimum kõrgus 1m maapinnast.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 02 Dets 2019 10:14
Postitas ccve
Eks Lazeri müügi ja paigaldusega olen juba 4 aastat tegelenud ka :) 55cm kõrgus on üldjuhul autodel numbripealne kõrgus ja sellel kõrgusel ei ole väga suurt vahet kui võrrelda 100cm kõrgusega. Sõiduautodel ei olegi võimalik vist ühelgi 100cm kõrgusele panna. Uus Linear-18 seeria ongi näiteks mõeldud numbripealseks kinnitamiseks, seega jääb kõrgus olenevalt autost 50-60cm kõrgusele maast.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 13 Dets 2019 15:18
Postitas atzkarik
UP

Kuna postionu tõi juba ammu hiinast sellise karterit tuulutus paagi.
Õlipaak,sisseviik.jpg
Õlipaak,sisseviik.jpg (25.02 KiB) Vaadatud 10571 korda
Mille olid väikesed kollased käekesed teinud ning need käekesed tegid paagile kaks sisseviiku mis on küllaltki väikesed ( läbimõõt 9 mm ) ning mootor tuleb üsna suur ja pauk ka selles piisav. Aga Vene/Itaalia inseneerid tegid lada plokile ainult ühe kõhutuule väljumis koha siis selleks, et tulevikus probleeme vältida, tihendid ei pea jne... Sai natuke klapikambri kaant täiustatud ja lisatud mootori tuulutus ka klapikambri kaanele, et mootoris olevad gaasid väljuksid kahest kohast nii karterist kui ka klapikambri kaane alt.
mootori_tuulutus.jpg
mootori_tuulutus.jpg (157.33 KiB) Vaadatud 10571 korda
Lisaks sai klapikambri kaanele sissepoole tehtud õli kinni püüdmis kamber mis takistab ka õli välja voolamist, kui peaks juhtuma, et mootor on tagurpidi keeratud.
mootori_tuulutus_1.jpg
mootori_tuulutus_1.jpg (109.84 KiB) Vaadatud 10571 korda
Loodame, et lahendus töötab aga eks seda näitab aeg.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 12 Veebr 2020 15:15
Postitas atzkarik
Olaafi Peenem näputöö.
86336782_190661995646218_9038169044141735936_n.jpg
86336782_190661995646218_9038169044141735936_n.jpg (134.01 KiB) Vaadatud 10045 korda
84097777_503506840306504_8851968442194984960_n.jpg
84097777_503506840306504_8851968442194984960_n.jpg (111.45 KiB) Vaadatud 10045 korda
86395686_809916159483514_8114631464957509632_n.jpg
86395686_809916159483514_8114631464957509632_n.jpg (149.79 KiB) Vaadatud 10045 korda
86279080_853914188393459_634706551856168960_n.jpg
86279080_853914188393459_634706551856168960_n.jpg (127.04 KiB) Vaadatud 10045 korda
84329516_594301921417570_8106500396081479680_n.jpg
84329516_594301921417570_8106500396081479680_n.jpg (159.36 KiB) Vaadatud 10045 korda
84626091_325631038374969_8227635451834400768_n.jpg
84626091_325631038374969_8227635451834400768_n.jpg (128.21 KiB) Vaadatud 10045 korda
86185622_328241438096925_7784730053379620864_n.jpg
86185622_328241438096925_7784730053379620864_n.jpg (165.38 KiB) Vaadatud 10045 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 15 Veebr 2020 19:00
Postitas Hulkur
Kepsutis nii pikk, et peab kolb kaande mahtuma.. Kaugele hülsiservast kolvirõngas jääb?
Mitmes selline lahendus juba on? Liiga keerukas tundub nagu kaheksaklapuka kohta... Mingil õhkjahutusega mooril olen sarnast näinud...
Juhtpuksidel kaelad ka paljad.. või silmapete? :D

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 15 Veebr 2020 21:59
Postitas VäikeMägilane
kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.

Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 17 Veebr 2020 11:01
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.

Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääks ;) :D

Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 17 Veebr 2020 15:44
Postitas VäikeMägilane
atzkarik kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.

Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääks ;) :D

Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.
Selge pilt. Ma kardan, et see 4.88 jääb kiireks, eriti nuka iseloomu arvestades ja tänapäevaseid suure läbimõõduga rehve silmaspidades. Mul oli 5.13 all ja sellise nukiga ei saand alt eriti minemagi ja kui õkskord see lõpp tuli...., siis oli juba asi ebamugav:)
Seda siis Bollverki kastiga.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 17 Veebr 2020 16:11
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:
atzkarik kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.

Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääks ;) :D

Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.
Selge pilt. Ma kardan, et see 4.88 jääb kiireks, eriti nuka iseloomu arvestades ja tänapäevaseid suure läbimõõduga rehve silmaspidades. Mul oli 5.13 all ja sellise nukiga ei saand alt eriti minemagi ja kui õkskord see lõpp tuli...., siis oli juba asi ebamugav:)
Seda siis Bollverki kastiga.
Kui ülekannet otsisime siis oli valikus 1030 sillale ainult selline vahemik 4.88 ja 5.38.

Lõpp kiirus siis vastavalt bollverk kast ja suur ratas.

4.88, 7000rpm 166 km/h, 8000rpm 190 km/h
5.38, 7000rpm 150 km/h, 8000rpm 172 km/h

5.38 tundus natuke liiga aeglane ning otsustasime 4.88 kasuks. Aga eks aeg näitab kas oli õige valik.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 17 Veebr 2020 16:55
Postitas olaaf
Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 17 Veebr 2020 21:54
Postitas VäikeMägilane
olaaf kirjutas:Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...
Ma olen kursis sellega, aga ma ei ütleks, et see 1.9 oluliselt väändelisem tuleb, nukk paneb ju moto dünaamika paika. On ka kogemus 1.8ga (225Nm) kuid 14" rattaga, vat siis oli 4.8 ideaalne.


Kui need Volvo sillad tulid omal ajal, sai Ausi isa jt. räägitud ja öeldi, et Bolverki kastiga oleks ideaalis 5.1 ülekanne. Neil oli aga 4.9, mis sobis aind Tallinna rallile. Ausil oli tol ajal 1.9 (Liguris 123kw/210Nm)

Lõppkiirus 165-170 oleks vfts'ile EMV radadel ideaalne/universaalne, so. minu arvamus.

Ma otsin hetkel ühele 1030 sillale ülekannet ja ei leia kusagilt seda 5.1, aga pakutakse 5.24? ning 5.38.
Küsimus on aind millist tootjat julgeks proovida üldse.

Aga see on teine teema. Igaljuhul edu ja ehk õnnestub varsti liikuvat pilti ka masinast näha!

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 18 Veebr 2020 10:16
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:
olaaf kirjutas:Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...
Ma olen kursis sellega, aga ma ei ütleks, et see 1.9 oluliselt väändelisem tuleb, nukk paneb ju moto dünaamika paika. On ka kogemus 1.8ga (225Nm) kuid 14" rattaga, vat siis oli 4.8 ideaalne.


Kui need Volvo sillad tulid omal ajal, sai Ausi isa jt. räägitud ja öeldi, et Bolverki kastiga oleks ideaalis 5.1 ülekanne. Neil oli aga 4.9, mis sobis aind Tallinna rallile. Ausil oli tol ajal 1.9 (Liguris 123kw/210Nm)

Lõppkiirus 165-170 oleks vfts'ile EMV radadel ideaalne/universaalne, so. minu arvamus.

Ma otsin hetkel ühele 1030 sillale ülekannet ja ei leia kusagilt seda 5.1, aga pakutakse 5.24? ning 5.38.
Küsimus on aind millist tootjat julgeks proovida üldse.

Aga see on teine teema. Igaljuhul edu ja ehk õnnestub varsti liikuvat pilti ka masinast näha!
Selles probleem ongi, et 1030 sillale 5,1 ei ole kuskilt saada või meie ka ei suutnud leida on 4.88 ja 5.38. 5.24 on ka midagi uut. Näiteks 5.38-ga oli Sander Ilvesel saaremaal pikkadel sirgetel kellad tagurpidi ja ootad lihtsalt sirge lõppu. Tallinna rallist siis rääkimata.

Aga kui jääb kiireks siis saab ju alati aeglasema panna. Eks see ralli olegi üks katsetamine ;)

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 18 Veebr 2020 13:32
Postitas VäikeMägilane
Jah, nii ta on kahjuks, et tuleb palju raha matta enne kui ajsast aimu hakkad saama.
Muidugi sõltub ka palju sõidustiilist.

5.24 pidi mingi Tsehhide asi olema, kuid kas ka töökindel - ei tea veel. Ühed räägivad ühte, teised teist nagu ikka.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitatud: 18 Veebr 2020 17:15
Postitas twist
Kas "Sdelano v CCCP" kaanesid tehti ka tugedusribidega?