12. leht 20-st

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 19 Juul 2019 00:52
Postitas VäikeMägilane
atzkarik kirjutas:UP.

Uue tagasilla paigaldus on lõpusirgel.

Kuna kaubandusvõrgust saadavad tagasilla vardad tundusid kuidagi mitte väga usaldusväärsed olevat sai ise valmistatud uued vardad
Üks variant on end tõestanud küll:
julgeb soovitada. Kahjuks ei ole reguleeritavad, kuid harva, kui seda vaja olekski.
vardad_ovaal.jpg
vardad_ovaal.jpg (179.12 KiB) Vaadatud 11166 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 19 Juul 2019 09:54
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:
atzkarik kirjutas:UP.

Uue tagasilla paigaldus on lõpusirgel.

Kuna kaubandusvõrgust saadavad tagasilla vardad tundusid kuidagi mitte väga usaldusväärsed olevat sai ise valmistatud uued vardad
Üks variant on end tõestanud küll:
julgeb soovitada. Kahjuks ei ole reguleeritavad, kuid harva, kui seda vaja olekski.
vardad_ovaal.jpg
Soovitada võid aga oleme omal nahal need vardad ärda testinud ning alguses oligi plaan pildil olevad vardad panna, isegi sai need sinu käest ostetud aga kahjuks need vardad ennast nii tõestanud, et üks sõit ja prügimäele minek. Walteri autol pidasid vastu täpselt ühe ralllikrossi võistluse, peale seda olid puksi hoidvad silmad ilusad ovaalid. Ehk varras tugev aga puksi hoidev rõngas/silm originaal ning ei pea valule vastu ning venib välja.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 19 Juul 2019 10:19
Postitas atzkarik
Autol siis jälle neli ratast all. Tagasillaks siis Volvo 200 seeria, mis sai uued laagrid ja simmerid, ülekande 4.88 ning firma Eaton-i poolt toodetud diffriluku. Siin kohal ka tänud Ando-le kes silla kuurialt leidis, zajetzile kes silla kinnitused, silla külge õigesse kohta pani ja Raigo Vilbiksile kes soomest ülekande tarnis. Ning ka walterile kes selle ülekande ja luku silda pani sest see on ikka korralik n...s võreldes lada ülekande kokkupanekuga.
Volvo_sild_all.jpg
Volvo_sild_all.jpg (145.55 KiB) Vaadatud 11141 korda
Pidurid volvo kahe kolvilised originaalid.
Volvo_sild_all_1.jpg
Volvo_sild_all_1.jpg (140.49 KiB) Vaadatud 11141 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 19 Juul 2019 19:51
Postitas Hulkur
Vardad on okeid... Aga ülemised pead kindlalt õige pikkusega tegema. Kui muidugi tõstetud tagaotsaga sõita ei soovi.
Tala on ikka päris õbluke. Amordikronsad on ka nõrgad. Lada sillaküljest ei soovita neid üldse võttagi.
Arvestama pead, et rallis saab see sild ikka korralikult peksa... ja seda volvo silda pole üldse raske katki saada.

Pilt

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 19 Juul 2019 20:16
Postitas atzkarik
Hulkur kirjutas:Vardad on okeid... Aga ülemised pead kindlalt õige pikkusega tegema. Kui muidugi tõstetud tagaotsaga sõita ei soovi.
Tala on ikka päris õbluke. Amordikronsad on ka nõrgad. Lada sillaküljest ei soovita neid üldse võttagi.
Arvestama pead, et rallis saab see sild ikka korralikult peksa... ja seda volvo silda pole üldse raske katki saada.

Pilt
Ega purunematut asja ei ole ;) Silla keerame pingis paika. Aga seda ei ole selle sillaga karta, et pooltelje või ülekande puruks saan või noh on suurem lootus , et ei lähe puruks. Koronsad laseris lastud lõigata ning külge poogitud.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 11 Sept 2019 15:28
Postitas atzkarik
Pole ammu midagi kirjutanud aga tasa ja targu vaikselt edeneb.

Mis siis vahepeal valmis saanud.

Autol polükarbonaat aknad ees. Tagaklaas ja tagumised küljeklaasid 1,5 mm , esiustel 3 mm. Kõik ukse polstrid valmis.
Ukse_polster.jpg
Ukse_polster.jpg (131.5 KiB) Vaadatud 10639 korda
Aken_bolu.jpg
Aken_bolu.jpg (170.66 KiB) Vaadatud 10514 korda
Auto elekter valmis. Kasutuses on siis 37 erinevat värvi ning 5 erinevat ristlõiget. Elekter koosneb siis kolmest eraldiseisvast puust. 1. Auto üldelekter ( tuled jne...), 2. Näidikute/lülitite paneel, 3. mootori juhtimine (vaja veel valmistada) Pilt siis Näidikute/lülitite paneeli puust.
Juhtme_kimp.jpg
Juhtme_kimp.jpg (168.61 KiB) Vaadatud 10639 korda
Armatuur_juhtmed.jpg
Armatuur_juhtmed.jpg (179.8 KiB) Vaadatud 10639 korda

jõuülekande omavaheline sobitamine tehtud. Vaja ainult kokku keevitada.
gardaan.jpg
gardaan.jpg (206.5 KiB) Vaadatud 10639 korda
Kindlasti veel igasugust nipet näpet aga praegu ei tule meelde.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 04 Okt 2019 09:47
Postitas atzkarik
Sisselase hakkab vaikselt ilmet võtma.
Sisselase_trompet_1.jpg
Sisselase_trompet_1.jpg (203.94 KiB) Vaadatud 10291 korda
Sisselase_trompet_2.jpg
Sisselase_trompet_2.jpg (194.92 KiB) Vaadatud 10291 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 16 Okt 2019 09:57
Postitas atzkarik
Valmis saanud ka jahutus, jääb ainult suur ring.
Jahutus.jpg
Jahutus.jpg (174.43 KiB) Vaadatud 10031 korda
Ning koha leidnud endale kütuserõhu reg. ja natuke voolikut kinnitatud.
Rõhu_reg.jpg
Rõhu_reg.jpg (97.23 KiB) Vaadatud 10031 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 16 Okt 2019 20:27
Postitas Hulkur
Kuda seda hästi seadistada saab kui temp hakkab päris palju mängima?
Meil hetkel karpadega sama lahendus ja töötab... Aga kui kütusetabelis tehakse temp-i järgi päris palju korrektsioone siis vähe keeruline. Vb krossis ja soojal tuulevaiksel ok.. aga rallis.. metsavahel on soe.... lagendikul võid tembi ikka päris alla saada..

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 17 Okt 2019 00:07
Postitas atzkarik
Hulkur kirjutas:Kuda seda hästi seadistada saab kui temp hakkab päris palju mängima?
Meil hetkel karpadega sama lahendus ja töötab... Aga kui kütusetabelis tehakse temp-i järgi päris palju korrektsioone siis vähe keeruline. Vb krossis ja soojal tuulevaiksel ok.. aga rallis.. metsavahel on soe.... lagendikul võid tembi ikka päris alla saada..
Sellel oskab vastata kindlasti hendu, tema meie seade leidja ning map-i kirjutaja.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 17 Okt 2019 16:14
Postitas RRisto
Kas kütuse temp.-il on tähtsust?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 07 Nov 2019 10:46
Postitas atzkarik
UP.

Nüüdseks siis kõik vajalikud asjad endale kapotiall koha leidnud. Mõni üksik voolik veel ainult puudu. Ning oleme pistikute ootel, et saaks hakata pritse juhtmestikku tegema.
Kapotialune.jpg
Kapotialune.jpg (196.55 KiB) Vaadatud 9400 korda

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 07 Nov 2019 21:18
Postitas SexSix
Klapikambrikaan 300 rutsi?

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 11 Nov 2019 10:07
Postitas atzkarik
SexSix kirjutas:Klapikambrikaan 300 rutsi?
Nii seal kirjas on.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 11 Nov 2019 14:36
Postitas VäikeMägilane
Pigem 900 ikka.
900-1500rubla - oleneb mudelist, on tehase kaaned.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 11 Nov 2019 16:28
Postitas atzkarik
VäikeMägilane kirjutas:Pigem 900 ikka.
900-1500rubla - oleneb mudelist, on tehase kaaned.
Vaatasin ka korralikult jep 900.-

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 12 Nov 2019 12:09
Postitas twist
Kas alumine radiaatori voolik on mingi põhjusega selline 6 klambriga jurakas? Et saaks kiirelt termostaadi vahele tagasi panna?
Iga klambriühendus on ju potentsiaalne lekkekoht.
Seda oleks kenasti saanud ka kahe silikoonlõdvikuga lahendada või siis mingi olemasoleva auto lõdvikut kohandada.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 12 Nov 2019 14:06
Postitas atzkarik
twist kirjutas:Kas alumine radiaatori voolik on mingi põhjusega selline 6 klambriga jurakas? Et saaks kiirelt termostaadi vahele tagasi panna?
Iga klambriühendus on ju potentsiaalne lekkekoht.
Seda oleks kenasti saanud ka kahe silikoonlõdvikuga lahendada või siis mingi olemasoleva auto lõdvikut kohandada.
Ei ole põhjusega, paremat lahenduse lihtsalt ei leidnud. Kui hästi vaatad siis seal ka väljavõte paisupaagile,ilma selleta oleks saanud 2 klambrit vähemaks, aga kuna venest saada olevad silikoon lõdvikutele unustas keegi kaproni sisse panna ning neid ei soovinud panna siis sai tehtud hydroscandist saadavate lõdvikute peale. Lekkeohu loodan, et välistab korralik klamber.

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 13 Nov 2019 09:34
Postitas twist
Arusaadav. Siis oleks ainus ja kallis variant olnud sinna nullist roostevaba toru keevitada, mis oleks juba õige kujuga ja väljavõtetega.

Samas, pole see 7 klambrit ka teab mis katastroof, klassikul on seal ühel lõdvikul juba tehasest sisuliselt 6 klambrit ja kõik on sõidetud saanud :)

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Postitatud: 14 Nov 2019 13:10
Postitas atzkarik
Jõuluvana tuli see aasta natuke varem ning tõi autole lisatuled.
76697360_957087331315536_1339735217430069248_n.jpg
76697360_957087331315536_1339735217430069248_n.jpg (175.8 KiB) Vaadatud 8766 korda
Keskele siis üks selline.
keskmine.JPG
keskmine.JPG (58.15 KiB) Vaadatud 8766 korda
mõlemale poole äärtesse sellised.
äärtes.JPG
äärtes.JPG (67.54 KiB) Vaadatud 8766 korda
Vahest ikka see habemik teab mida tuua, isegi ei pea kirjutama talle :D