2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)

#1

Postitus Postitas atzkarik » 09 Dets 2016 11:50

Kuna ralli pisik on juba pikemat aega sees olnud siis tekkis mõte ning võimalus ehitada endale auto millega saaks kiirelt sõita ning osaleda erinevatel rallidel. Lisaks sellele pole veel männiku laiali garaages ehitatud veel ühtegi E-rühma autot algusest peale. ( rallikross on, niisama E-rühma autosid täiustatud ning taastatud on, korralikke tänava võitlejaid on, jne....)

Auto ajaloost saab lugeda siit viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.

Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)


Sellisena jõudis ta siis garaagesse.

Pilt

Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.

Pilt

Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.

Pilt

Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.

Pilt
Pilt

Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.

Pilt
Pilt
Pilt

Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!

Pilt
Pilt

Ning känd tugevtatud.

Pilt
Pilt

Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)

Pilt

Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.
Viimati muutis atzkarik, 14 Veebr 2019 17:08, muudetud 2 korda kokku.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#2

Postitus Postitas zajetz » 09 Dets 2016 16:55

Tore et teema tegid. Muidu pidn salaja piilumas käima:)

Edu

-lada07-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 24 Dets 2015 00:31
Asukoht: Karinu küla
Autod: 2107

#3

Postitus Postitas -lada07- » 10 Dets 2016 08:22

Jälgib huviga.mis tehnika peale läheb ?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#4

Postitus Postitas atzkarik » 12 Dets 2016 14:08

 
-lada07- kirjutas:Jälgib huviga.mis tehnika peale läheb ?


Mootriks endise auto weberitega rebuilt 1,8, kastiks bollverk. Eks ülejäänud selgub töökäigus.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#5

Postitus Postitas RRisto » 12 Dets 2016 15:39

Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema :) Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#6

Postitus Postitas atzkarik » 12 Dets 2016 16:25

 
RRisto kirjutas:Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema :) Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?


Klassiks jah E10 kuna järgmine aasta pole E9 midagi teha. Ratas 14`` aga teeme valmiduse ka 15`` kohe kasutada, Rooli süsteem jääb originaal + elektri võim.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#7

Postitus Postitas RRisto » 12 Dets 2016 16:59

Mis seal siis E9/E10 vahe tuleb? vb peaks ise ka 1700cc-se suuremaks puurima ja sinna 1800-1900ni viima.
Mille el. võim läheb?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#8

Postitus Postitas atzkarik » 13 Dets 2016 10:52

 
RRisto kirjutas:Mis seal siis E9/E10 vahe tuleb? vb peaks ise ka 1700cc-se suuremaks puurima ja sinna 1800-1900ni viima.
Mille el. võim läheb?


Järgmisest aastast tohutu kogus sõitjaid E9 klassis (hondad ka kõik seal :P ) Ning suurem osa vene tagaveoliseid läheb tänu sellele E10-se üle , Võim oli vist kalina.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#9

Postitus Postitas RRisto » 13 Dets 2016 11:13

No konkurents ongi ju hea :)

Aga tundub, et need lähevad ikkagi EMV6 klassi ja Ladad oleks EMV9 klassis.
E10 on ka "pooleks" tehtud, aga eks alguses konkureerind nii ehk naa enda/kaardilugejaga/autoga/rajaga, kui teistega ;)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#10

Postitus Postitas atzkarik » 14 Dets 2016 12:31

 
RRisto kirjutas:No konkurents ongi ju hea :)

Aga tundub, et need lähevad ikkagi EMV6 klassi ja Ladad oleks EMV9 klassis.
E10 on ka "pooleks" tehtud, aga eks alguses konkureerind nii ehk naa enda/kaardilugejaga/autoga/rajaga, kui teistega ;)


Eks ta ole jah nii, et algul käib võitlus ikka nendega mis sa kirjeldasid mitte teistega :) Aga jah kuna olemas 1,8 mootor siis E10. Eks vaatab mis tulevik toob.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#11

Postitus Postitas atzkarik » 14 Dets 2016 12:34

Panen ka lubatud ümberehitatud istme kinnitused 35x35x3, Lisaks pandud ka kolmas toru rihmade kinnituseks ning istme kinnitus torudel hülsid sees.
Pilt
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#12

Postitus Postitas RRisto » 16 Dets 2016 12:15


Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#13

Postitus Postitas atzkarik » 22 Dets 2016 10:29

Kuna toas on niigi vähe ruumi siis teeme tuba veel väiksemaks :(

Pilt
Pilt
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#14

Postitus Postitas ccve » 22 Dets 2016 10:37

Kelle toodang selline kollektor on?
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#15

Postitus Postitas atzkarik » 22 Dets 2016 15:49

 
ccve kirjutas:Kelle toodang selline kollektor on?


Peaks vist olema Ungarlane.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#16

Postitus Postitas atzkarik » 22 Dets 2016 15:54

Täna siis veel üks samm edasi selle auto arengus :bouncing:bouncing peab vist tähistama hakkama!

Pilt
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#17

Postitus Postitas RRisto » 23 Dets 2016 10:36

(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 671
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

#18

Postitus Postitas atzkarik » 23 Dets 2016 12:55

 
RRisto kirjutas:(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?


Läks tehnilise passi järgi :)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1210
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#19

Postitus Postitas VäikeMägilane » 23 Dets 2016 16:03

 
atzkarik kirjutas: 
ccve kirjutas:Kelle toodang selline kollektor on?


Peaks vist olema Ungarlane.


dr. tuha ei tee enam?
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#20

Postitus Postitas france2 » 24 Dets 2016 10:30

 
atzkarik kirjutas: 
RRisto kirjutas:(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?


Läks tehnilise passi järgi :)


Minu käest kl küsiti mis paneme :D Panin kohe 1600cc Sest hiljem võidakse märkus teha, et mootor ei vasta tehnilisele kaardile


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist