21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Täiesti custom tow hook.50mm metallplaadist pitsiga lõigatud rõngas koos sabaga.Keevitatud stange kronsa külge.Kenasti käiamist ja viilimist.Kogu staff sai ennem kokkukeevitamist kõvasti pitsiga punaseks ,et kindlalt püsiks.Tegin sisse ka nurga tugevduseks.Ilus proportsionaalne ja racingroosa.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Olen siin mõelnud ja kaalunud roolivõimu.Ikkagi ei pane,kuna ei näe mõtet.Suurem mure on natuke tagavedrustusega.vedru on ikkagi pehme ja amort ka paras pask.Ees on kõik ok.teise margi vedrud jne.Aga taga on org amort +02 lühike vedru.
Kallist coilover kitti ei hakka aretama ning kalleid amorte ja vedrusi samuti eritellimusel ei plaani teha lasta.
Kel vähegi huvi ja veidi isiklikku kogemust võiks siia pajatada natuke ,mis sobiks vedruks ja amordiks ,topeltstabika kõrvale.Olen uurind aga ammendavat varianti ei ole leidnud.Arvestama peab ,et tagaots on korralikult raske ning lada vedru võrreldes uuemate autodega üsna pikk ja suure diameetriga.Samuti on autol üsna korralik madaldus.Mingisugustest tennisepallidest ja vaheluttidest ei taha kuulda.Vaja korraliku vedru ja amorti ,mis enamvähem 1:1 originaali sobib ja oleks Jäik.Vetruma võib jääda ka nibinnabin rehvi peale.Silla kinnitusi olen nõus muutma.Kere kinnitusi mitte!!!See eeldab karmi auto tühjaks tegemist jälle ,et keevitada ja seda soovi pole.Amort võiks isegi olola 2 poolse tööga.
Et siis....?!?!
[Muudetud: 13-2-2011 masuurik]
Kallist coilover kitti ei hakka aretama ning kalleid amorte ja vedrusi samuti eritellimusel ei plaani teha lasta.
Kel vähegi huvi ja veidi isiklikku kogemust võiks siia pajatada natuke ,mis sobiks vedruks ja amordiks ,topeltstabika kõrvale.Olen uurind aga ammendavat varianti ei ole leidnud.Arvestama peab ,et tagaots on korralikult raske ning lada vedru võrreldes uuemate autodega üsna pikk ja suure diameetriga.Samuti on autol üsna korralik madaldus.Mingisugustest tennisepallidest ja vaheluttidest ei taha kuulda.Vaja korraliku vedru ja amorti ,mis enamvähem 1:1 originaali sobib ja oleks Jäik.Vetruma võib jääda ka nibinnabin rehvi peale.Silla kinnitusi olen nõus muutma.Kere kinnitusi mitte!!!See eeldab karmi auto tühjaks tegemist jälle ,et keevitada ja seda soovi pole.Amort võiks isegi olola 2 poolse tööga.
Et siis....?!?!
[Muudetud: 13-2-2011 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Pajero gaasi amordid. 90-91 aasta pika raamiga variant. Tagumised istuvad üks-ühele. Esimestel vaja alumist kinnitust vähe modida, kuid usun, et see ei ole sulle probleemiks. Jäigemad kui Ladale pakutavad Sachs Super Touring, Gabriel gaasid, Boge gaasid. Kindlasti mitte nii jäigad kui Bilsud. Hind ei ole ka midagi röögatud, aga kallimad kui Ladale pakutavad Sachsid ja kõvasti odavamad kui Bilsud.
Lisaks sellele amordile paigaldaks vedrude ja kere vahele paksud kummipadjad ja kärbiks vedrusid veelgi. Peaks saama päris heasti jäik.
Lisaks sellele amordile paigaldaks vedrude ja kere vahele paksud kummipadjad ja kärbiks vedrusid veelgi. Peaks saama päris heasti jäik.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Esimesi polegi vaja vahetada.seal kumm vetrub ees piisavalt:lol:lol.Taga on niigi juba vedru lühike ja kumm vahel ,aga ei ole kasu väga.vetrub ikkagi 5+ cm ja seda on palju kuna rehv on koopaga üsna minimaalselt lähedal.Kas pajero omad põhja ei hakka lööma,kui need madaldatud auto all on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Aga pane ei amordid taha! Palju lühemad mul isegi vajalikud metall otsad olemas selle tööjaoks (keeratakse esiamordi otsa)Algselt postitas: masuurik
Taga jah täitsa mingid originaalid.Küll uued kastist võtsin,aga pole väärt midagi.Huvitav ,mis tulemust niva vedrud annaks.Kas sama pehmed kui 02 omad.
Võta volvo 240 universaali(või veel tugevdatud universaali) vedrud taha käiku. Lihtne paigaldada ja tunduvalt jäigem. Mul küll hetkel vanad sedaani omad, kuid juba tunduvalt jäigem. Kui 02 vedrudega vajutasin üle 5cm tagumist otsa alla, siis volvo omadega 2-3cm. Sedani vedrudega auto juba madalam ka, mul kõrgendused all, et koopasse ei käiks.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U