21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Uuendades oma teemat vahepeal...
Olen lisanud autole süsteemi, millele on võimalik järgi ühendada sülearvuti;cd player;mp3 player;süsteem tunnistab ka i-pode.
Point on selles ,et mängijatest saab suunata heli auto stereosse
Muretsesin ka omale subfoofrid(2tk) ja võimendid.Järgmisena on plaan sebida uued (paremad) kõlarid.
Põllelisa oleks tore leida...vb ccve???:D -oskad abi anda..
Ja ka talveplaanid olemas...
tõin omale 5-se käigukasti....peale läheb 1.6 mootor ,mis talvel saab uue elu ja vb ka suuremaks läheb kubatuur(plaan on).
Ostsin omale ka nissani mootori. Kui keegi teab Tallinnast pashat ,siis mootor sama mis tema 01-l. Kuid see on oma tee leidnud mu 02 aistele.Otsustasin ,et ei hakka valget autot laiali lammutama.Aitab see ziguli mootor ka ,mispeale läheb.
Lähiajal siis liigub auto talvekotta ning hakkab pihta mootori remont ja käigukasti hooldus.
[Muudetud: 14-9-2007 zigulimasuurik]
Olen lisanud autole süsteemi, millele on võimalik järgi ühendada sülearvuti;cd player;mp3 player;süsteem tunnistab ka i-pode.
Point on selles ,et mängijatest saab suunata heli auto stereosse
Muretsesin ka omale subfoofrid(2tk) ja võimendid.Järgmisena on plaan sebida uued (paremad) kõlarid.
Põllelisa oleks tore leida...vb ccve???:D -oskad abi anda..
Ja ka talveplaanid olemas...
tõin omale 5-se käigukasti....peale läheb 1.6 mootor ,mis talvel saab uue elu ja vb ka suuremaks läheb kubatuur(plaan on).
Ostsin omale ka nissani mootori. Kui keegi teab Tallinnast pashat ,siis mootor sama mis tema 01-l. Kuid see on oma tee leidnud mu 02 aistele.Otsustasin ,et ei hakka valget autot laiali lammutama.Aitab see ziguli mootor ka ,mispeale läheb.
Lähiajal siis liigub auto talvekotta ning hakkab pihta mootori remont ja käigukasti hooldus.
[Muudetud: 14-9-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
aeg mõelda talve peale:
*uus mootor +käigukast
*esilisa koos päevasõidutuledega
*kesklukk
*nupust avatavad kapott ja pagasnik( elektrilised ja luugiamortidega)
*uued tagatuled(ümmargused ledid,pildid texti all)
*muudan auto esimesi parktulesid.( täpsemalt hetkel ei avalda)
*rooli nahatamine
*seoses muudatustega kapoti all,tulevad ka muutused kapotiga
*sisseehitatud I-pod.( alles jääb maki süsteem)
*arvatavasti ehitan ringi ka esipõlle
*plaan on tagumised koopad laiendada(ei kasuta vftsi vaid tuled tiivale juurdekeevitus), kasutan ka ratta väljatoomisel vaheflantsi.
Tuledest ka väike näide.Tule rõnga läbimõõt on 98 mm ning moodultule läbimõõt on 55 mm.Tegemist nagu ka kõikide teiste minu auto valguslampide puhul Hella toodanguga.Kuna tuled ehitan tagapõlle sisse ,jääb tuli 1cm põllest eemale.Pole siiski veel otsustanud kas lisada 2 tuledetaili või 3 detaili ühele poole.
[Muudetud: 5-10-2007 zigulimasuurik]
*uus mootor +käigukast
*esilisa koos päevasõidutuledega
*kesklukk
*nupust avatavad kapott ja pagasnik( elektrilised ja luugiamortidega)
*uued tagatuled(ümmargused ledid,pildid texti all)
*muudan auto esimesi parktulesid.( täpsemalt hetkel ei avalda)
*rooli nahatamine
*seoses muudatustega kapoti all,tulevad ka muutused kapotiga
*sisseehitatud I-pod.( alles jääb maki süsteem)
*arvatavasti ehitan ringi ka esipõlle
*plaan on tagumised koopad laiendada(ei kasuta vftsi vaid tuled tiivale juurdekeevitus), kasutan ka ratta väljatoomisel vaheflantsi.
Tuledest ka väike näide.Tule rõnga läbimõõt on 98 mm ning moodultule läbimõõt on 55 mm.Tegemist nagu ka kõikide teiste minu auto valguslampide puhul Hella toodanguga.Kuna tuled ehitan tagapõlle sisse ,jääb tuli 1cm põllest eemale.Pole siiski veel otsustanud kas lisada 2 tuledetaili või 3 detaili ühele poole.
[Muudetud: 5-10-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
tTehnic-man
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
- Asukoht: TLN
- Kontakt:
Esialgu panen täielikult pulkadeks võetud 1.5. Kõik on laiali võetud ja ainult kokku lappida( värvitud, pestud, lakutud:D). Mootor ,mis ma omale kevadel sain on teise auto peal, seda valgele ei pane, kuna ei taha hakata seda keret lõikama ja lammutada.Piisab ka 1.5 remonditud ja kaasa aidatud südast.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
tTehnic-man
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
- Asukoht: TLN
- Kontakt:
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
teoorias küll, need tuled on euronõuetele täiesti vastavad, kuid praktikas niisama mitte, sest ümberehituse jaoks on vaja ARK nõusolekut/luba/hinnangut/ekspertiisi või jumal teab mida veel.Algselt postitas: Tehnic-man
noo aga see et kas selliseid tulesid tohib panna üldse nagu sa taha plaanid sobitada?:puzzled
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kolvid,r?ngad.
Mina olen rahul INDIA kolbide,r?ngastega.Mootorimeeski rahul;kolvid ilusti m??dus ja paisumis "indeks" teada.Mootor ei jookse kokku kui soojaks kåib!?Mida vahel m?nede X-kolbidega juhtub.Kolvid alla 500,r?ngad alla 400.Nii peaks nad poest kåtte saama.
Kolvid valatud teadagi sulamist.Aga erinevad "kolvitootiad"kasutavad erinevat sulamit.Sellest tulenevalt paisuvad kolvid to"o"temperatuuril erinevalt.M?ned kohe våga erinevalt;mootor jookseb kokku!
Ise kasutan mootorikoostamisel 0,01 mm tåpsust.Mootoripuurija-hoonija-lihvija arvatavasti sama tåpne.
[Muudetud: 15-12-2007 SexSix]
Kolvid valatud teadagi sulamist.Aga erinevad "kolvitootiad"kasutavad erinevat sulamit.Sellest tulenevalt paisuvad kolvid to"o"temperatuuril erinevalt.M?ned kohe våga erinevalt;mootor jookseb kokku!
Ise kasutan mootorikoostamisel 0,01 mm tåpsust.Mootoripuurija-hoonija-lihvija arvatavasti sama tåpne.
[Muudetud: 15-12-2007 SexSix]
Elektriventika poolt olen juba selle pärast, et too teeb mootori hääle meeldivamaks, ei tule seda undamist sealt kõrgetel pööretel. Auto soojeneb mingil määral kiiremini, kütusesääst on kuskil poole liitri kanti, pisut tuleb võimu juurde (mootori töö ju efektiivsem, kui ei pea koguaeg venti ringi ajama), aga no see on mingi marginaalne vahe. Omadest kogemustest - korra sellise vahetuse teinud ja ei kahetse, täitsa hea et vaevusin:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Täna siis oli see päev kus panin uutele kolbidele kepsud külge.Kolvid ajasin grammipealt võrdsesse kaalu.Panin kepsud ,kolvid sõrmedega kokku ja kaalusin ära ning ajasin uuesti grammipealt ka kepsud kaalu.Nüüd kaalub üks keps,kolb,ja sõrm 1150g.Puudu on veel pikilõtkuseibid,kett,ketileevendi,jagaja vahehammasratas,klapisääretihendid,rihm ja mõned tihendid veel.Kui need kätte saab ,siis saab mootori lõplikult kokku panna.Iga viimane kui vidin sai bensu ja lahustiga puhastatud,paljud jupid ka värvitud.Vanu juppe praktiliselt mootorist ei leia...enamus uus.Puhastamist vajab veel elektriventika ümbrisplekk.
kapotialune tuleb ka uuesti värvida.
Täna tellisin ära ka golf2 esimesed porikoopa ääred(7-8 cm laiad).Neid koopaservi kasutan tagumiste koobaste laiendamiseks.Kuna koopad tulevad laiad on vaja ka tagaratastele vaheflantse(neid võib pakkuda u2u ).
On veel plaane ,mis vajavad teostust automaailma või ben autotarve külastamise näol.Kuid nendest siis kui jupid olemas ja küljes.Siis tuleb ka uusi pilte .
Külge sai ka esilisa(needitud,pahteldatud värvitud).Üpris madal jäi...
kapotialune tuleb ka uuesti värvida.
Täna tellisin ära ka golf2 esimesed porikoopa ääred(7-8 cm laiad).Neid koopaservi kasutan tagumiste koobaste laiendamiseks.Kuna koopad tulevad laiad on vaja ka tagaratastele vaheflantse(neid võib pakkuda u2u ).
On veel plaane ,mis vajavad teostust automaailma või ben autotarve külastamise näol.Kuid nendest siis kui jupid olemas ja küljes.Siis tuleb ka uusi pilte .
Külge sai ka esilisa(needitud,pahteldatud värvitud).Üpris madal jäi...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!