2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 275
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#281

Postitus Postitas RRisto » 27 Mai 2020 14:22

Eks mingi plaan ju ikka....et teed 200-300km ringi või 500km....loed teeäärseid kilomeetri poste :D

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#282

Postitus Postitas n6ps » 27 Mai 2020 17:29

Olen kuulnud lugu, kus tehti ka sigullile võistlusmootor ja sissesõit käis nii, et sõideti Tartust Elvasse(ca 25km üks ots) viina järgi ja tagasi, seda kõike nö põhjagaasiga... kui vastu pidas võis võistlustele minna :D

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#283

Postitus Postitas Hulkur » 27 Mai 2020 23:02

Mida sa ikka sissesõidad. Käib paarkorda kohapeal soojaks. Siis road tune. Peale seda juba rajapäevadele kus ei jõua pilli kinni hoidagi!:) Seejärel ravid puudujäägid ja siis rullid ära. Peale seda mõtled, et pekki, et polegi jõudu ollagi :D

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#284

Postitus Postitas atzkarik » 28 Mai 2020 13:27

Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 21063 #88

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#285

Postitus Postitas Thor » 28 Mai 2020 15:22

atzkarik kirjutas:Nii need KM mööduvad. https://www.youtube.com/watch?v=SIAVCfnFeq4


Tuttav kant, kui näed oranzi-valge kirjut 06-te vastu vuramas siis tõsta käppa
Külajuttudel baseeruv täppisteadus.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#286

Postitus Postitas atzkarik » 29 Mai 2020 22:23

Panen paar puhast ja ilusat pilti autost kaa siis.

puhas_5.jpg
puhas_5.jpg (250.81 KiB) Vaadatud 2157 korda


puhas_2.jpg
puhas_2.jpg (286.84 KiB) Vaadatud 2162 korda


puhas_3.jpg
puhas_3.jpg (306.25 KiB) Vaadatud 2162 korda


puhas_4.jpg
puhas_4.jpg (273.71 KiB) Vaadatud 2162 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#287

Postitus Postitas atzkarik » 21 Aug 2020 15:42

Saabus siis see aeg kui autoga sai dünos rullidel ära käidud. Tänu Hendule kes sebis välja sellise koha nagu Wheelsup Racing-u ja Joosepi. Tõesti väga meeldiv koht ning väga meeldivad inimesed.

dünos.jpg
dünos.jpg (150.9 KiB) Vaadatud 1504 korda


Tõmbed said kõvasti tehtud arvan ,et neid oli 30+ ning Joosep ja Hendu nägid korralikult vaeva, et õige seade ajule leida. Ning ilusat graafikut saada. Üks huvitav seik ka dünost `` Peale esimest tõmmet kui Hendu küsis ,et mis number tuli vastas joosep ,et ei ütle, tundub, et dünol midagi viga kuidagi suur see number. Teen teise tõmbe veel. Dünol ei olnud midagi viga lihtsalt oligi see number selline mida lada plokil ehitatud mootoril ennem seal dünos nähtud ei oldud ehk 104 Kw mis ka oli paras üllatus Joosepile kuna tavaliselt ladade jõunumbrid jäävad 70-90 Kw vahele ". :D

Peale paari tunnist seadistamist olid siis lõppnumbrid ja graafik selline.

Graafik.jpg
Graafik.jpg (147.56 KiB) Vaadatud 1504 korda

Ehk siis.
Rattast 115,3 Kw / 154.6 hp / 184,2 N
Mootorist 126,8 Kw / 170 hp / 202,6 N

Seda siis tankla kütuse ja piirajaga mis seatud 7000 rpm-ile. Kui panna sisse racing kütus ja piirajat tõsta 1000-1500 rpm-i siis pidavat 10-30 Kw veel juurde tulema olid Joosepi sõnad. Aga eks sellega tegelema siis kui jääb sellest väheseks mis praegu on.

Tagasi koju jõudes sai ka väike ring tehtud mis tundus väga palju lubav ja tõstis rajale saamis moti 150% peale. Väike klipp ka sellest. https://youtu.be/XARQ_h90Yuk
Viimati muutis atzkarik, 21 Aug 2020 17:03, muudetud 1 kord kokku.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 528
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#288

Postitus Postitas twist » 21 Aug 2020 16:48

Väga muljetavaldavad numbrid!
Laulab nagu ungarlane ;)

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1253
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#289

Postitus Postitas VäikeMägilane » 21 Aug 2020 21:20

Huvitav düno, tavaliselt on mootorist ikka 15-17% rohkem kui rattast, siin vaevalt 10%
Graafik on suht kena ja kui lasta 8000ni, siis või sealt koos võidusõidu küttega kuni 12kw tulla küll. 30 - siiralt kahtlen.
Väänet oleks oodanud rohkem suurelt mootorilt, aga ju siis ehitaja disainis pigem kw peale:)

Edu!
Viimati muutis VäikeMägilane, 24 Aug 2020 21:58, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#290

Postitus Postitas atzkarik » 24 Aug 2020 11:21

VäikeMägilane kirjutas:Huvitav düno, tavaliselt on mootorist ikka 115-17% rohkem kui rattast, siin vaevalt 10%
Graafik on suht kena ja kui lasta 8000ni, siis või sealt koos võidusõidu küttega kuni 12kw tulla küll. 30 - siiralt kahtlen.
Väänet oleks oodanud rohkem suurelt mootorilt, aga ju siis ehitaja disainis pigem kw peale:)

Edu!


10% transmissiooni kadu võtsin enda peast ning arvasin , et sinna kanti ta jääb kui rohkem siis ju ainult hea kuna näitab , et mootor tegelikult võimsam. Väänet võiks jah natuke rohkem olla aga eks see sellest tingitud ,et surveaste sai päris suur. Kuigi arvan, et sellest Kw ja N piisab ka sõitma õppimiseks ning jääb natuke ülegi :D ! Eks järgmise mootoriga proovime paremini. ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#291

Postitus Postitas Hulkur » 24 Aug 2020 16:18

Mida suurem peaülekanne seda rohkem neelab tema energiat ära.

Mis vänt/kolb sisse läks? Ja mis komplekti eelarve oli? Mõtlen koos pritsega?
Meie oleme käinud tartus maaülikoolis mõõtmas/seadistamas. (karpadega pill)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#292

Postitus Postitas atzkarik » 24 Aug 2020 16:35

Hulkur kirjutas:Mida suurem peaülekanne seda rohkem neelab tema energiat ära.

Mis vänt/kolb sisse läks? Ja mis komplekti eelarve oli? Mõtlen koos pritsega?
Meie oleme käinud tartus maaülikoolis mõõtmas/seadistamas. (karpadega pill)


Vänt teras, Keps VAG, Kolb BMW. Algusest peale juba olnud selline plaan , et ei pea excelit palju midagi maksma läks, et pärast ei saaks vaadata ja imestada palju raha auto alla magama on pandud aga arvan, et sinna 3 K kanti tükid jäävad ja muidugi ei ole siin arvestatud tööd. Samas läks palju läks unistused ongi selleks , et need saaksid ükskord täituma ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#293

Postitus Postitas Hulkur » 24 Aug 2020 17:00

Unustasin küsida, et kas pill EMV 5 või 6-te?

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1253
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#294

Postitus Postitas VäikeMägilane » 24 Aug 2020 22:03

Ega ma midagi halba ei mõelnudki-pigem väga positiivne tulemus, eriti kui graafikut kaeda, et kena töö ja selle pilliga peaks suht laadna sõita olema.
Kui sa nüüd ka EMÜ või tkt stendis käiksid siis saaks ehk teada, mis see konkreetne düno ja tema andmed endast kujutavad.

Hulkurile-auto kubatuur vist üle 1.8L
Viimati muutis VäikeMägilane, 25 Aug 2020 13:27, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 293
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#295

Postitus Postitas hendu » 24 Aug 2020 23:08

4ja Eesti dyno test on tehtud:
https://youtu.be/FrSqMvzXMp8

TKTK-t kahjuks selles videos ei ole, harilikult TKTK-s kõige pessimistlikumad numbrid, üks põhjus on ventilatsioon.

Joosepi stendil samad seaded nagu konkreetse video filmimise ajal.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1253
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#296

Postitus Postitas VäikeMägilane » 25 Aug 2020 13:42

Jah, oligi arvata, et suht suured vahed on sees, wheelsup on sis pigem selline konservatiivne ülespoole, kui VKM väljajätta.
Mina nt. sain suht samad tulemused nii Liguri kui EMÜ stendis, prakt. sama motoga.

Kuid kui ma õigesti mäletan, siis see nukk mis sul peal on, tahakski käia kuni 8500p/min kindlasti, et heaga võiks siin sissetöötatud motol piiraja sinna kanti panna.
Festina lente!

andrki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101 72’

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#297

Postitus Postitas andrki » 03 Sept 2020 22:20

hea töö! kas auto kaal ka teada?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#298

Postitus Postitas atzkarik » 22 Sept 2020 14:26

No nii nüüd siis esimesel rallil kirjas. Selleks siis 53 korda toimuv Saaremaa ralli.

Capture.JPG
Capture.JPG (14.03 KiB) Vaadatud 339 korda


Auto üld joones valmis vaja veel nipet näpet teha ning tahaks ka ühe trenni ennem rallit jõuda aga nagu alati jääb ajast natuke puudu. Rallile läheme km koguma, koostööd harjutama ja nautima sõitu. Esmane plaan on lõpetada! Kohtade ning aegade peale ei mõtle sest kindlasti oleme viimaste hulgas :)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1253
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#299

Postitus Postitas VäikeMägilane » 22 Sept 2020 21:51

Super!
Kindlasti tehke enne ka tava autos, kruusal/metsas legendi trenni, muidu on hõk-hõk kui kiivrid peas.
Ladaklubi taas suures mängus, igaljuhul paksu tengelpunga ja külma närvi!
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 707
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#300

Postitus Postitas atzkarik » 23 Sept 2020 00:13

VäikeMägilane kirjutas:Super!
Kindlasti tehke enne ka tava autos, kruusal/metsas legendi trenni, muidu on hõk-hõk kui kiivrid peas.
Ladaklubi taas suures mängus, igaljuhul paksu tengelpunga ja külma närvi!


Nu eks oleme siin salaja käinud rallisid ülesse kirjutamas ning enda kirjutatud legendi kontrollimas. Eks see paras katsumus ole. Aga nuh oleme positiivsed ja autos ka kaamera kuhu läheb sidepoksi heli nii, et pärast saab jagada seda mis seal autos korda saadame. :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist