2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1249
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#261

Postitus Postitas VäikeMägilane » 18 Veebr 2020 20:30

jah
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#262

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 11:30

Mootor koos ja mahlad sees. Väljalase täies pikkuses all, lamda ja EGT küljes. Siit ka küsimus kas EGT anduri juhtmele tohib vahele panna lisa pistikut? Probleem selles, et kui ei tohi panna siis selleks , et väljalaske kollektorit küljest ära võtta tuleb EGT juhe täises pikkuses (2m) sellega kaasa. Kui ei soovi andurit kollektorist välja võtta (mida arvatavasti ei soovi sest tavaliselt igasuguseid selliseid mutreid lahti saada on ebameeldivalt raske ja aja kulu) Kui tohiks panna lisa pistiku siis teeks põhja alla ühenduse ning elu läheks lihtsamaks saaks sealt lahti võtta.

Andur selline.

vems-egt-szenzor.jpg
vems-egt-szenzor.jpg (178.81 KiB) Vaadatud 2805 korda


Üks pilt ka kapotialt, et meelest ei läheks milline kollektor oli kuna praeguseks hetkeks on ära peidetud juba kuumakaitse pleki alla.

Sisselase_küljes.jpg
Sisselase_küljes.jpg (184.29 KiB) Vaadatud 2805 korda


Lisaks leitud ka esimene ehitus viga, paisupaak oli vales kohas (liiga madalal). Mahlasid sisse valades täitus paisupaak aga radiaator jäi veel tühjaks. Aga mis seal ikka kolisin paisupaagi uute kõrgemasse kohta. Ning üks pilt ka milline praegu kapotialt välja näeb.

Mahlad_sees.jpg
Mahlad_sees.jpg (202.04 KiB) Vaadatud 2805 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#263

Postitus Postitas twist » 21 Veebr 2020 12:24

Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocouple-connector-p-84.html


Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.

Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.

Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.

Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#264

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 13:03

twist kirjutas:Saab jätkata.
VEMS müüb isegi õigeid pistikuid selleks:
https://shop.vems.hu/catalog/thermocouple-connector-p-84.html


Ükski teine pistik kahjuks ei sobi, kuna viib anduri kalibratsiooni paigast ära.

Mina hoiaks selle pistiku veel igasugustest VR ja süüte/pihusti juhtmetest eemal.

Ja isiklikult eemaldaks selle mehaanilise kütuserõhu näidiku pärast dünos häälestamist.
Liiga palju tean situatioone, kus need on lekkima hakanud või üldse aatomiteks purunenud ja mootori kütusega üle kastnud. Isegi kui pole otseselt mootori külge kinnitatud, põhjustavad need probleeme.

Sinna kella avasse on mugav paigaldada seesama rõhuandur, mis praegu kolmikuga vooliku vahele on ühendatud.
Mõlemad peaks 1/8 NPT keermega olema.
+ lisaks saad potentsiaalseid lekkekohti vähemaks:)


See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled

Kell ja rõhuandur täiesti erinevate keermetega, muidu oleks saanud kohe ka rõhuanduri, regulaatori külge panna, üks väljund auk veel olemas.

See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinaks.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 526
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#265

Postitus Postitas twist » 21 Veebr 2020 15:53

atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled


Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".

Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada ;)

atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.


Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#266

Postitus Postitas atzkarik » 21 Veebr 2020 21:17

twist kirjutas:
atzkarik kirjutas:
See nii nimetatud õige pistik on komplektis ka kaasas aga see mõeldud kella ja anduri omavaheliseks ühendamiseks, olemas olevate juhtme otsadega armatuuri all. Sellist pistikut mina ei paneks autosalongist väljapoole IP00 !

Kust kohast pärineb see info, et viib kalibratsiooni paigast ära? Kuna see õige pistik ka puhtalt kruvi klemm oma olemuselt ja mitte midagi erilist seal küll ei ole. :puzzled


Nt. siit:
http://thesensorconnection.com/applications/faq.shtml
Kaabli kumbki polaarsus on erinevatest metallidest, päris suvalist lamedate klemmidega pistikut sinna panna ei saa.
See konkreetne pistik on mõeldud just EGT anduri ühendamiseks, seega ma julgeks väita, et see on ikka midagi rohkemat kui labane "kruviklemm".

Tegelikult saab ka lihtsalt EGT anduri hülsi lahti keerata ja pulga välja tõmmata, kui on vaja väljalaset eemaldada. Kõik on ju roostevabast, tuleb lihtsalt normaalse keraamilise määrdega asju koostada ;)

atzkarik kirjutas:
See mehaaniline kell on meid päästnud ükskord päris paljust vaevast, rallikrossil oli selline juhus, et walteri auto ei töötanud ja juhuslikult jäi silma, et kütuse rõhk kadunud, läpakat ka koguaeg ju ajul taga ei ole. Kütuserõhu muutuse tekitas rõhuregulaator mis oli ise eneselikult vibraga paigast ära läinud. Kui kella ei oleks olnud, ei tea kaua oleks otsinud, et viga leida. Aga siis raja ääres kella järgi jälle rõhk paika ja probleem unustatud. Ise olen mõelnud, et tuleb igaks juhuks hydroscandi oma vastu välja vahetada see hiinakas.


Kui FPR ise hiinakas, siis võiks tõesti vähemalt normaalse kella panna, millel mõõteviga väiksem kui 0,5bar.


Tänud info eest, seda vaja oligi! Ehk hakkan EGT andurit kollest väljavõtma, pistik põhja all võib ära unustada.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#267

Postitus Postitas atzkarik » 29 Apr 2020 21:09

Natukene soiku jäänud kirjutamine aga nuh parandan natuke seda viga.

Aga kokku võttes mootor töötab ja auto sõidab. Tehtud vahepeal palju, teha jäänud veel dokumendid korda ning nipetnäpet ja seadistamine. Aga mis siin ikka jahuda panen paar pilti Olaafi kätetööst ja hetke seisust.

Kaan.jpg
Kaan.jpg (198.7 KiB) Vaadatud 1863 korda


Mootor.jpg
Mootor.jpg (168.92 KiB) Vaadatud 1863 korda


Tuba.jpg
Tuba.jpg (128.64 KiB) Vaadatud 1863 korda


Väljast_2.jpg
Väljast_2.jpg (122.03 KiB) Vaadatud 1863 korda


väljast.jpg
väljast.jpg (149.58 KiB) Vaadatud 1863 korda


Oleme esimese ralli ootel! Aga kas see aasta see üldse tuleb on oma ette küsimus :(
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1249
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#268

Postitus Postitas VäikeMägilane » 30 Apr 2020 01:01

Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)

Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#269

Postitus Postitas atzkarik » 30 Apr 2020 10:58

VäikeMägilane kirjutas:Enne esimest etteastet EMVs, soovitaks soojalt minna metsa ja teha 20-30km autoga harjumise ja testimise kilomeetreid. Võin viina vahele panna, et miskit ütleb üles või ei sobi:)

Kuid - väga vahva, et asi niikaugele jõudnud on, tublid!!!


Plaanis on nii metsavahel proovida kui ka esimeseks ralliks kas sprint või rahvaralli , et lapse vigu leida. EMV-l lapsevigu otsida on natuke kallis aga mida ei ole seda ei ole :(
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#270

Postitus Postitas reiner » 04 Mai 2020 16:45

Hea töö!

Düno rullidel ka juba käidud?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#271

Postitus Postitas atzkarik » 06 Mai 2020 17:42

reiner kirjutas:Hea töö!

Düno rullidel ka juba käidud?


Ei veel aga kui mingid numbrid tulevad annan teada ;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#272

Postitus Postitas atzkarik » 08 Mai 2020 20:55

Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535

96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg
96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg (161.53 KiB) Vaadatud 1105 korda


96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg
96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg (166.08 KiB) Vaadatud 1105 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

raigovilbiks
Postitusi: 28
Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: Lada Samara WRC
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#273

Postitus Postitas raigovilbiks » 10 Mai 2020 15:52

atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535

96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg

96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg

Oli see nüüd siis 5 viina w ?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#274

Postitus Postitas atzkarik » 11 Mai 2020 09:46

raigovilbiks kirjutas:
atzkarik kirjutas:Tänasest on siis Eesti liiklusregistris juures üks võistlussõiduk numbrimärgiga SP 0535

96534143_1669604683191955_2775859284917878784_n.jpg

96252215_576879969616253_2888959440407494656_n.jpg

Oli see nüüd siis 5 viina w ?


Viina seekord ei olnud oli oopis selline assortii numbrimärgi sisse leotamiseks ;)

96089542_532870834073111_2942523497974333440_n.jpg
96089542_532870834073111_2942523497974333440_n.jpg (146.14 KiB) Vaadatud 857 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1249
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#275

Postitus Postitas VäikeMägilane » 11 Mai 2020 14:51

Covid-19 vaktsiin?

Edu masinaga ja tehke ristsed ka ära - ootame muljeid!
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#276

Postitus Postitas atzkarik » 26 Mai 2020 18:53

EAL-ist saadud linnaluba, ehk hakkab mootori ja liikuvate osade sissesõit. Kolmapäeval ja neljapäeval võib näha siis harjumaal autot tavaliikluses liikumas.

Üldjoones auto valmis! Ainult kolm ja pool aastat läks siia punkti jõudmiseks :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1249
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#277

Postitus Postitas VäikeMägilane » 26 Mai 2020 23:35

Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?
Festina lente!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#278

Postitus Postitas atzkarik » 27 Mai 2020 10:29

VäikeMägilane kirjutas:Mine käi TKTKs ka ära, peale sissesõitu.
mis see linnaluba endast kujutab - piisas teada andmisest või tuli mingi põhjalikum protsess läbida?


Edasine plaan siis peale sissesõitu. Kõikide õlide vahetus (mootor, KK, tagasild) ning siis ES Racing-use rullidele kus hakkame nukka keerama ja viimast häälestust ajule tegema.

Linnaluba kujutab endast paberit kus kirjas, et tohin tänavaliikluses liigelda mootori ja liikuvate osade sissesõiduks. Linnaloa saamiseks tuleb auto ja juhi andmed saata EAL-i lisaks lisada ka koht kus sissesõitu tehakse. Loa saamis protsess küllaltki lihtne saab meili teel kõik aetud.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 273
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#279

Postitus Postitas RRisto » 27 Mai 2020 12:47

Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 702
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

#280

Postitus Postitas atzkarik » 27 Mai 2020 13:04

RRisto kirjutas:Palju kilomeetreid plaanis sissesõidule teha?


Ega kes neid Km teab ( odomeetrit ei ole ju ) sõidab nii palju kui jõuab.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist