2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 592
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#81

Postitus Postitas atzkarik » 10 Okt 2017 09:53

ccve kirjutas:
atzkarik kirjutas:
ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?



Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.

Hind samsonase omal 400+ :P aga selle eest ka tükk korralik.

Jah, Bollverki kastiga olen hästi kursis. Kas kasutusel olev kang on algselt mõeldud 4.käigusele või 6.käigusele?


Kui aus olla siis ei teagi, alkselt E30 tükk mis saanud männiku laiali edasiarenduse.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 592
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#82

Postitus Postitas atzkarik » 10 Okt 2017 14:27

Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg
keps.jpg (122.66 KiB) Vaadatud 431 korda


Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#83

Postitus Postitas RRisto » 10 Okt 2017 22:33

Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka? :)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 592
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#84

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 09:54

RRisto kirjutas:Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka? :)


ikka lada!
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 529
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#85

Postitus Postitas Hulkur » 11 Okt 2017 11:15

atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg

Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D


Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#86

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 11:24

Hea H-keps maksab 5-700 euri :) Hong Kongist saab alla 300 daalaga ka :) Kuid need, mis pildil on pigem 5-600 kanti vist.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 592
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#87

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 11:45

Hulkur kirjutas:
atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg

Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D


Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?


Kepsude hind on nagu on (mitte just odav) aga kuna need kepsud pisut erilised ja sinna juurde tulid veel pisut teistsugused kolvid ning 21213 plokk mis juba mõõtu puuritud siis läksin seda teed ning arvan, et lõpptulemuses pettuma ei pea :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#88

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 12:03

See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi :) 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda :D

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 592
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#89

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 12:27

RRisto kirjutas:See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi :) 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda :D


Eks näeb mis sest mootorist täpsemalt tuleb ;) Aga niipalju infoks ``Tehnilised tingimused 2018. Otsustati lubada 2WD E-rühma sõiduautodel alates 2018 aastast kasutada teise automargi mootorit.`` Nii, et on oodata E-rühmas korralikke proto autosid (300+ hp)! Aga kuna me Männiku Laiali Garaage ning tunnuslause on ``Männikul asetsev Lada marki sõiduatode arenduse ja modifitseerimisega tegelev asutus`` Siis meie jääme veel lada mootorite juurde, ning proovime sealt pigistada niipalju kui tuleb!

Ning väljas ka uued tehnilised tingimused hakkavad kehtima 01.01.2018 http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: kriss-sten ja 6 külalist