2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#81

Postitus Postitas atzkarik » 10 Okt 2017 09:53

ccve kirjutas:
atzkarik kirjutas:
ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?



Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.

Hind samsonase omal 400+ :P aga selle eest ka tükk korralik.

Jah, Bollverki kastiga olen hästi kursis. Kas kasutusel olev kang on algselt mõeldud 4.käigusele või 6.käigusele?


Kui aus olla siis ei teagi, alkselt E30 tükk mis saanud männiku laiali edasiarenduse.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#82

Postitus Postitas atzkarik » 10 Okt 2017 14:27

Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg
keps.jpg (122.66 KiB) Vaadatud 1724 korda


Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#83

Postitus Postitas RRisto » 10 Okt 2017 22:33

Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka? :)

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#84

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 09:54

RRisto kirjutas:Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka? :)


ikka lada!
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 539
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#85

Postitus Postitas Hulkur » 11 Okt 2017 11:15

atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg

Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D


Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#86

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 11:24

Hea H-keps maksab 5-700 euri :) Hong Kongist saab alla 300 daalaga ka :) Kuid need, mis pildil on pigem 5-600 kanti vist.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#87

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 11:45

Hulkur kirjutas:
atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.

keps.jpg

Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema ;) :D


Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?


Kepsude hind on nagu on (mitte just odav) aga kuna need kepsud pisut erilised ja sinna juurde tulid veel pisut teistsugused kolvid ning 21213 plokk mis juba mõõtu puuritud siis läksin seda teed ning arvan, et lõpptulemuses pettuma ei pea :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#88

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 12:03

See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi :) 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda :D

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#89

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 12:27

RRisto kirjutas:See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi :) 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda :D


Eks näeb mis sest mootorist täpsemalt tuleb ;) Aga niipalju infoks ``Tehnilised tingimused 2018. Otsustati lubada 2WD E-rühma sõiduautodel alates 2018 aastast kasutada teise automargi mootorit.`` Nii, et on oodata E-rühmas korralikke proto autosid (300+ hp)! Aga kuna me Männiku Laiali Garaage ning tunnuslause on ``Männikul asetsev Lada marki sõiduatode arenduse ja modifitseerimisega tegelev asutus`` Siis meie jääme veel lada mootorite juurde, ning proovime sealt pigistada niipalju kui tuleb!

Ning väljas ka uued tehnilised tingimused hakkavad kehtima 01.01.2018 http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#90

Postitus Postitas atzkarik » 31 Okt 2017 00:55

Vaikselt vaikselt edeneb.

IMG_20171031_000237.jpg
IMG_20171031_000237.jpg (175.88 KiB) Vaadatud 1197 korda
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#91

Postitus Postitas atzkarik » 28 Nov 2017 13:13

UP.

Auto salong jälle tükiteks lammutatud, nüüdseks peaksid olema kõik vajaminevad asjad endale koha leidnud ning saanud ka endale kinnitused.

Kogu salong puhtaks tehtud, väike pilt ka.

Salong_puhas.jpg
Salong_puhas.jpg (192.29 KiB) Vaadatud 797 korda


Ning tänu walterile saanud salong ning pagass epokrundi ja värvi alla.

Salong_värvitud.jpg
Salong_värvitud.jpg (144.29 KiB) Vaadatud 797 korda


Pagass_värvitud.jpg
Pagass_värvitud.jpg (110.16 KiB) Vaadatud 797 korda



Järgnevaks tuleb auto väljast haljaks lasta ning ära kruntida ning hakkab juba meeldivam osa saab autole jäädavalt tükke külge keerama hakata :D
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#92

Postitus Postitas RRisto » 28 Nov 2017 15:45

Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane ;)

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 114
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#93

Postitus Postitas madmur » 29 Nov 2017 15:37

RRisto kirjutas:Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane ;)


Mis sellise lahenduse boonused oleks? (kui mitte arvestada, et kile võimaldab kirevamat värvilahendust)
Rallikkal, mille küljeplekid kuluosad, kiletades rahaliselt ilmselt ei võida, kui on variant ise "põlveotsas" värvida?

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#94

Postitus Postitas RRisto » 29 Nov 2017 15:50

Eks seal olemeb rallimehest, kas plekid on kuluosad või mitte :D Tavaliselt kui juba vaja kere teha, siis praktiliselt kõiki plekke.
Ega seal mingeid boonuseid/eeliseid ei olegi, pigem tänapäeva suund, et rallis autosid pigem kleebitakse. Osalt kindlasti ka selleks, et saab kirevamad kujundused teha. Samas saab igat detaili vajadusel uuesti kleepida ka ise garaazis, põlve otsas.

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 610
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#95

Postitus Postitas ccve » 29 Nov 2017 23:57

WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 539
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#96

Postitus Postitas Hulkur » 30 Nov 2017 22:44

ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.



Kurat ei tea... :D Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu? :D Ja palju see kaalub?....

Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 610
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)

#97

Postitus Postitas ccve » 30 Nov 2017 23:04

Hulkur kirjutas:
ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.



Kurat ei tea... :D Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu? :D Ja palju see kaalub?....

Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....

Youtubest leiab nii mõnegi video sel teemal. Mingi ralli raames tehtud videos oli vist M-Sporti insener rääkimas ning tõi välja ka konkreetse kilo kui palju nad autolt säästavad. Samuti ju Rallikrossi MM autosid ei värvita vaid kiletatakse.

Haljale plekile tõesti ei kleebita kuna enamus autost on Carbon. Plekk osa siiski krunditakse. Kleepsu kasutatakse ju nagunii, isegi kui auto alt ära värvida. Milleks värvida kui see nagunii üle kleebitakse? :)

Edit: Värvi teema käis hoopis Rallikrossi autode kohta ning oli Ford Performance video. 3kg oli vist see kaalusääst.
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist